ملکیان: مهمترین برنامه ما حمایت از مجیدی است/با قهرمانی جام حذفی دل هواداران شاد می شود - کراپ‌شده

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است .

به گزارش مشرق، اصغر ملکیان درباره حضورش در هیات مدیره استقلال اظهار داشت: اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دستیابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم. 

او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

وی در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نماییم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس