شرایط فعلی استقلال در تاریخ بی‌سابقه است/ مجیدی تحت فشار است

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سرمربی آبی‌پوشان باید در این شرایط سخت آرامش را به تیم برگرداند، گفت: هدف مجیدی موفقیت استقلال است و همه باید به او کمک کنند.

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص پیروزی دو بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر پدیده مشهد اظهار داشت: نیمه اول این دیدار چنگی به دل نزد و نشان داد که تعطیلات یک ماهه لیگ بر عملکرد دو تیم تأثیر گذاشته است؛ هم استقلال و هم پدیده برنامه خاصی در نیمه اول نداشتند و یک بازی کسل‌کننده را برگزار کردند اما با شروع نیمه دوم، آبی‌ها میل بیشتری به بازی هجومی پیدا کردند، کاملاً بر توپ و میدان حاکم شده و توانستند در پایان این دیدار با دو گل پدیده را شکست دهند البته در طول ۴۵ دقیقه دوم هم‌ آبی‌ها و هم بازیکنان پدیده چندین موقعیت داشتند که نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

وی در مورد تعویض‌های فرهاد مجیدی در این دیدار گفت: سرمربی استقلال در نیمه دوم چند تعویض انجام داد که همین جابجایی‌ها باعث شد به دو گل دست پیدا کند.‌ مهدی قائدی که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد، یکی از تعویض‌های طلایی آبی‌پوشان بود که هم پاس گل داد و هم یک گل زد تا بار دیگر آمادگی خود را به همه نشان دهد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز نگرانی از اتفاقاتی که این روزها در استقلال رخ داده و باعث شده که مدیرعامل و سرمربی تیم رودرروی یکدیگر قرار گیرند، گفت: آبی‌ها روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. متأسفانه حاشیه‌ها نمی‌خواهند دست از سر استقلال بردارند. مجیدی این روزها تحت فشار شدیدی است. او مجبور است هم کارهای فنی را دنبال کند و هم به دنبال‌ مطالبات بازیکنان باشد.

بیانی تأکید کرد: تمرکز مجیدی باید بر روی پیروزی در زمین باشد، کارهای اداری هم باید توسط مسئولان باشگاه انجام شود اما این روزها مجیدی هم باید در مسائل فنی حضور داشته باشد و هم پیگیر کارها و مشکلات بازیکنان باشد و حتی آب خوردن را باید او یا سرپرست تیم مهیا کنند؛ چنین اتفاقات تلخی می‌تواند استقلال را از پا دربیاورد. اگرچه این روزها با وجود آنکه بازیکنان مشکلات مالی زیادی دارند، اما یکدل و متحد در کنار کادر فنی هستند تا دل هواداران شاد کنند اما تا امروز چنین مدیریتی را در استقلال شاهد نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: ما عمر خود را در این تیم گذراندیم و با مشکلات زیادی روبرو شدیم اما اتفاقی که در استقلال به وجود آمده، هرگز سابقه نداشته است. مدیرعامل به تنهایی می‌خواهد همه کار انجام دهد و این بیشتر باعث ضربه زدن به استقلال خواهد شد. به نظر می‌رسد با تغییرات ایجاد شده در هیئت مدیره، وحدت و همدلی در تیم به وجود آید تا هر فرد کاری که مربوط به خودش است، انجام دهد زیرا تقسیم کار باعث بازگشت آرامش به تیم خواهد شد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص ناراحتی هواداران گفت: به تمام هواداران حق می‌دهم. با شرایط سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد، تنها دلخوشی‌ طرفداران استقلال، پیروزی این تیم است؛ آنها تیمشان را دوست دارند و اگر مقابل مجلس یا باشگاه تجمع می‌کنند و نسبت به وضعیت اعتراض دارند به دلیل آن است که دلشان برای تیم می‌سوزد.

بیانی در مورد دیدار دو تیم استقلال تهران و گل گهر سیرجان که جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: قلعه‌نویی هدایت گل گهر را بر عهده دارد و توانسته نتایج خوبی کسب کند. وی یک استقلالی قدیمی است، سال‌ها در این تیم بازی کرده، سرمربی بوده و شناخت کاملی دارد ضمن اینکه چند بازیکن استقلال هم که بنا به دلایلی از جمع آبی‌ها جدا شده‌اند، در تیم گل گهر مشغول هستند و انگیزه‌های زیادی برای این دیدار دارند که بتوانند خودشان را به کادر فنی استقلال نشان دهند. مجیدی و بازیکنانش هم با توجه به بردی که برابر پدیده به دست آورده‌اند، با روحیه‌ای خوب آماده این دیدار هستند. سرمربی استقلال از جیب‌ خودش برای برد برابر پدیده پاداش داده البته این کار وظیفه مسئولان باشگاه است اما چون وی به خوبی تیم را می‌شناسد، با این کار هم آرامش را به تیم بازگردانده و هم تیم را آماده دیدار برابر گل گهر کرده است.

وی در پایان گفت: جدال استاد و شاگرد در این دیدار دیدنی خواهد بود. یک زمان، مجیدی به عنوان بازیکن برای قلعه‌نویی و استقلال گلزنی می‌کرد اما حالا او باید در کسوت مربی در برابر قلعه‌نویی قرار گیرد و باید منتظر ماند و دید کدام یک از این دو نفر پیروز از این بازی خارج می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میثم JP ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام.استقلال فقط ی تیم نیست کل ایرانه.توروخدا نزارین استقلال نابودشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس