مصطفی عقاد

به خاطر دارم که به منزل امام رفته بودیم؛ ناگهان دیدم که سرش را روی دیوار گذاشته و گریه می‌کند. پرسیدم چرا گریه می‌کنی؟ پاسخ داد: «نگاه کن! آدمی که دنیا را تکان داده است، این خانه اش است... .

به گزارش مشرق،حمید مجتهدی مستندساز، کارگردان و تصویربردار باسابقه کشور عصر یکم تیرماه به دلیل بیماری سرطان درگذشت.او سابقه همکاری با مصطفی عقاد در فیلم سینمایی «محمد رسول الله» را در کارنامه دارد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مسلمانان و به ویژه ایرانیان روبه‌رو شد.

مجتهدی در یکی از گفت‌وگوهای تلویزیونی خود خاطره‌ای از دیدار مصطفی عقاد با امام خمینی را برای بهروز افخمی تعریف کرده بود:به خاطر دارم که به منزل امام رفته بودیم؛ ناگهان دیدم که سرش را روی دیوار گذاشته و گریه می‌کند. پرسیدم چرا گریه می‌کنی؟ پاسخ داد: «نگاه کن! آدمی که دنیا را تکان داده است، این خانه اش است و این هم دمپایی اوست.» به نظرم او به خوبی می‌فهمید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 0
    امام خمینی بیشتر از این هم ازش انتظار نمی رفت. فردی ساده زیست و مبارزه گر با کاخ نشینها اما بعد امام چی هم کاخ نشین شدند و کاخ سعدآباد شاه در اختیار دولت قرار گرفت و هم خانه ابدی امام را از هر کاخی کاخ تر کردند کاخی که با زندگی خود امام همخوانی ندارد
  • حسين مامطير IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 0
    با سلام امام ساده زيست بود ولي و اما قبر امام راحل را با چه هزينه هنگفتي درست كردند . در صورتيكه قبر گاندي در هند يا قبر نلسون ماندلا قابل مقايسه نيست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس