موج جدید خاموشی در راه است

استاندار تهران گفت: عامل اصلی قطع برق در تهران وجود ماینرها و رمزارزها هستند و هفت هزار دستگاه مکشوفه در غرب تهران بیش از ۴درصد برق کشور را مصرف می‌کرد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز و در حاشیه هفتاد و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: با تدابیری که در استان تهران برای انتخابات ۲۸ خرداد اتخاذ شد این انتخابات بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد و این در حالی بود که از مدت‌ها قبل دسمنان و رسانه‌های معاند سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم داشتند. 

بیشتر بخوانید:

خاموشی‌های بیشتری در راه است

وی افزود: نیروی انتظامی با بکارگیری ۲۰هزار از عوامل انتظامی در غرب، شرق و شهر تهران تامین امنیت انتخابات استان را در کنار سایر عوامل امنیتی برعهده داشت. 

استاندار تهران تصریح کرد: قانون تجمیع انتخابات شوراهای شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری باید مورد بازنگری قرار گیرد. 

بیشتر بخوانید:

موج جدید قطعی برق در راه است؟

محسنی بندپی در ادامه افزود: عامل اصلی قطع برق در تهران وجود ماینرها و رمزارزها هستند و هفت هزار دستگاه مکشوفه در غرب تهران بیش از ۴درصد برق کشور را مصرف می‌کرد.

وی گفت: برخی افراد سودجو دستگاه‌های ماینر با برخی ترفندها اقداماتی می‌کنند که کنتورهای برق از مدار شناسایی شرکت توزیع برق خارج می‌شوند و به راحتی قابل تشخیص برای افزایش میزان برق مصرفی نیستند.

خبر خوش استاندار تهران به واحدهای تولیدی و صنعتی

 انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به پیگیری‌های سه ساله صورت گرفته از سوی تیم اقتصادی استانداری تهران برای اصلاح قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر تهران اظهار داشت: این قانون در سال‌هایی که کشور در جنگ اقتصادی است به شدت ضد تولید می‌باشد و اصلاح این قانون مطالبه همه صاحبان صنایع در استان تهران است.

وی ادامه داد: پیگیری‌های مستمری از سوی استانداری تهران برای اصلاح مفادی از این قانون از مجموعه سازمان محیط زیست کشور و هیئت دولت صورت گرفت.

استاندار تهران عنوان کرد: طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی استان تهران که همواره به لحاظ قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر عملیاتی نمی‌شد، سرانجام بعد از پیگیری‌های مستمر ظرف دو هفته آینده اجرایی و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ می‌شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    12 0
    اینم داستان اون جمشید بسم الله هست
    • عبدالله مومن IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      3 0
      خدا را شکر که مقصر. پیدا شد که آنهم خلبان هواپیمای مرده بود. هههههههههههه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    یعنی تا حالا از یک سوله با این حجم مصرفی اداره برق شک نکرده بوده حالا فهمیده فکر کنم به شعور مردم توهین میشه ۹۹ درصد این سوله با این حجم مصرف و ماینر مشخص بوده ولی الان بخاطر جو رسانه ای مطرح شده غیر از این باشد احتمال تبانی هم وجود دارد و یا احتمال تعطیلی مغز
  • محمدایوب IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    11 2
    اولا دیروز که رسانه ملی در سریال کارآگاه رحیمی نشون داد هنوز این دستگاهها راه اندازی نشده بود دوما. خیر سرتون انتخابات بدون حاشیه خداوکیلی. الحق واانصاف زاکانی چه واژه قشنگی برای افراد باطن زشت به کار برد. پررویی نجومی. صبح بیشتر حوزه های رای گیری یا تعرفه نداشتند. یا سیستم قطع بود یا نماینده فرماندار نیومده بود. وصندوق های سیار هم ناپدید شده بودند. خودم از صبح تا 6بعد از ظهر پیگیر یک صندوق سیار برای رای گیری از دامادمان که دربستر بیماری وتوان حرکت ندارد وحتی برای نیاز ضروری پوشک می کنند. تلاش کردم واخر به دو حوزه رای گیری ونماینده فرماندار گفت حالا رای نده چی میشه. خیابان آزادی کوچه پشت راهنمایی ورانندگی
  • یاور IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 3
    ما تنها با امید ریشه کنی فساد به آیت الله رئیسی رای دادیم و تا حصول نتیجه پای آرمان ها هستیم.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    شعاره یا واقعا به فکر جمع کردن برق دزدهای ماینری هستین ؟ خوب روزی هزار تا آگهی فروش ماینر تو دیوار میذارن علنی و با شماره تماس که راحت میشه رهگیری و پیداشون کرد . چرا اینهمه آگهی ممنوع یا رهگیری نمیشه ؟
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    اگه دست بالائیها درکار نیست .. که بدون شک هست.. چرا محاکمه ومجازات نمیشن.
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    چرا قصه سر هم می کنید؟ واقعیت اینه که دولت روحانی باید در پنج سال گذشته سالی ۵۰۰۰ مگاوات برق به شبکه تزریق می کرد تا الان دچار مشکل نشیم، ولی به خاطر سوء مدیریت و بی کفایتی فقط حدود ۲۰ درصد این مقدار رو وارد شبکه کرده، بقیه ی بحث ها هم برای منحرف کردن افکار عمومی مطرح میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس