کد خبر 1236323
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
کنعانی‌زادگان: حالا دنبال پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ هستیم/ صحبتی با قایدی نداشتم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پس از قهرمانی در سوپرجام، حالا هدف آنها کسب پنجمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است.

به گزارش مشرق، محمدحسین کنعانی‌زادگان در دو فصل اخیر خودش را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس نشان داده و حتی توانسته جایگاه ثابتی در تیم ملی پیدا کند.

با مدافع پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در سوپر جام، شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر و جام حذفی و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم.

 ابتدا از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام شروع کنیم.

واقعیت این است که به دلیل غیبت هواداران زیاد خوشحال نبودم چون دوست داشتم این قهرمانی را با آنها جشن بگیریم. جای آنها در ورزشگاه خالی است و امیدوارم با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بیشتر آنها را خوشحال کنیم.

 در این راه سپاهان یک حریف جدی برای شما محسوب می‌شود.

ماموریت ما این است که تا آخرین هفته با نهایت تلاش به میدان برویم و می‌دانیم هواداران چشم انتظار قهرمانی پرسپولیس هستند. هر تیمی دنبال موفقیت است و همه حریفان برای ما قابل احترام هستند ولی هدف پرسپولیس بعد از کسب سوپرجام این است که برای پنجمین فصل پیاپی قهرمان لیگ شود.

 بعد از بازی را تراکتور به این موضوع اشاره کردی که سید جلال حسینی چند برابر برخی از تیم‌های لیگ برتری جام قهرمانی دارد و با این کار برای تیم‌های دیگر کری خواندی.

من هیچ وقت دوست ندارم که با حرف‌هایم به تیم‌ها یا اشخاص بی‌احترامی کنم. شما می‌بینید که در تیم ملی چقدر با مهدی قایدی رابطه خوبی دارم و فراموش نکرده‌ام که از کجا رشد کردم و چه سختی‌هایی کشیدم. کری‌ خواندن در فوتبال جذابیت‌های خودش را دارد ولی به شرط اینکه به شخص خاصی بی‌احترامی نکنیم. هیچ وقت دوست ندارم با حرف‌هایم کسی را ناراحت کنم اما چون پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کنم، این حق را دارم که با موفقیت‌هایش خوشحالی کنم. در مورد سید جلال هم باید بگویم که او واقعا یک فوتبالیست فوق‌العاده است و در این سن و سال مثل یک جوان در زمین مسابقه می‌جنگد. او برای همه فوتبالیست‌ها یک الگوی بزرگ محسوب می‌شود.

 فکر می‌کنی تو هم بتوانی مثل جلال حسینی تا 40 سالگی بازی کنی؟

آقا سید نظیر ندارد و مطمئنا باید زندگی چنین فوتبالیست بزرگی را بررسی کرد تا ببینیم چگونه اینقدر آماده و سرحال نشان می‌دهد. من که در این سال‌ها دو بار رباط صلیبی عمل کردم و دوبار هم مینیسکم تحت عمل جراحی قرار گرفت ولی با این حال همیشه تلاش می‌کنم تا خیلی خوب تمرین کنم و خودم را آماده نگه دارم.

 آن مصدومیت‌ها باعث نشده با مشکل مواجه شوی یا درد داشته باشی؟

وقتی زانویت را 4 بار عمل می‌کنی طبیعی است که با چالش بزرگی مواجه می‌شوی اما خدا را شکر الان شرایط خوبی دارم و سعی می‌کنم یک زندگی حرفه‌ای داشته باشم. وقتی مصدوم می‌شوم به خودم می‌گویم حتما حکمتی وجود دارد و بیش از گذشته تمرین می‌کنم. یک پای من 4 بار مورد عمل جراحی قرار گرفت و این اتفاق اصلا ساده نیست. با این حال هیچ وقت ناامید نشده و دوباره بلند شدم و برای هدف‌هایم جنگیدم. جزو آن دسته از بازیکنانی هستم که اگر بخواهم کاری را انجام دهم یا به هدفی برسم قطعا آن را انجام خواهم داد چون همیشه با نهایت وجود تلاش می‌کنم.

 پرسپولیس با مصدومیت بازیکنانی مثل امیری، کامیابی‌نیا و نعمتی مواجه شده است. غیبت آنها در ادامه لیگ به پرسپولیس ضربه بزند؟

تمام بازیکنان پرسپولیس برای این تیم ارزش دارند و آرزو می‌کنیم هر چه زودتر شرایط بازی را پیدا تا به تیم ما کمک کنند. مصدومیت در فوتبال وجود دارد ولی ما در این مقطع بدشانس بودیم. امیدوارم دیگر بازیکنان بتوانند از عهده کار برآیند و هدف همه ما این است که این روند خود را ادامه داده و در نهایت به قهرمانی برسیم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان , تیم فوتبال پرسپولیس , مهدی قایدی ,

 تو در تیم ملی رابطه خوبی با قایدی داری، خبر داری او می‌خواهد فصل آینده در خارج از ایران بازی کند یا نه؟

مهدی قایدی فوتبالیست بااستعدادی است و ما در همه تیم‌ها بازیکنان مستعدی داریم که خوب فوتبال بازی می‌کنند. به نظر من بازیکنان ایرانی حتی می‌توانند در بهترین لیگ‌های دنیا بازی کنند. بارها جلوی قایدی بازی کرده‌ام و معتقدم که او استعداد خیلی خوبی دارد و می‌تواند پیشرفت کند. در مورد اینکه قایدی می‌خواهد چه تصمیمی بگیرد صحبتی با این بازیکن نداشته‌ام.

 رسول خطیبی بعد از بازی با پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد که با شکایت باشگاه شما روبه‌رو شد. نظرت در مورد صحبت‌های او چیست؟

من یک بازیکن هستم و باید در چارچوب وظایف خودم رفتار کنم. نظری در این خصوص ندارم. خطیبی، تراکتور و مردم تبریز برای من قابل احترام هستند.

 نظرت درباره بازی روز جمعه با مس رفسنجان؟

بازی سختی در پیش داریم و بازی روی چمن مصنوعی کارمان را سخت‌تر خواهد کرد. برای ما 7 فینال باقی مانده که باید در هر بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. برای برد به رفسنجان می‌رویم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 0
    قایدی مهاجم زبده و باهوشی است و اگر قدر خودش را بداند می تواند مثل طارمی و آزمون در لیگ های اروپایی بدرخشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس