کد خبر 1236278
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
«ضعف بزرگی» که فرهاد مجیدی روی آن دست گذاشت

سرمربی استقلال در آخرین بیانیه خود روی ضعفی دست گذاشته است که سالهاست فوتبال ایران از آن لطمه خورده است.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در بیانیه‌ای تند انتقاداتی را علیه مدیریت باشگاهش مطرح کرد که این بیانیه جریانی جدید پیرامون این باشگاه ایجاد کرد.

مجیدی در بخشی از این بیانیه به عدم توافق نهایی با دستیار ایتالیای پرداخته و در این آیتم عنوان داشته است؛ «برای قرارداد دستیار ایتالیایی به من می‌گویند باید بندی در قراردادش باشد که حق شکایت به دادگاه کاس را نداشته باشد! یعنی از همین روز اول به طرف مقابل پالس می‌دهند که پولت را نمی‌دهیم و حق شکایتم نداری! خب چرا خیالشان را راحت نمی‌کنند و یک کلام نمی‌گویند که نمی‌خواهیم این کار را انجام بدهیم؟»

مجیدی به نکته‌ای صحیح اشاره می‌کند و به درستی دست روی نقطه ضعف چند سال اخیر باشگاه استقلال و یا بهتر است بگوییم فوتبال ایران می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

توصیه مدیرعامل سابق استقلال درمورد حواشی اخیر

گویا در فوتبال ایران که استقلال یکی از ارکان و یکی از نمادهای اصلی آن است این رویه تبدیل به عرف و قانون نانوشته‌ای شده که هر فردی با باشگاهی قرارداد بست، باید پولش را از طریق شکایت بگیرد.

اگر این ادعای مجیدی درست باشد، معنی‌اش این است که مدیریت استقلال از هم اکنون با دیدگاه ندادن حق و حقوق مربی خارجی قصد استخدام او را دارد که به قول مجیدی؛ «به طرف مقابل پالس می‌دهند که پولت را نمی‌دهیم و حق شکایت هم نداری».

در همه سالهای اخیر از مشتریان همیشگی کمیته انضباطی فیفا و دادگاه عالی ورزش، باشگاه‌های ایرانی از جمله همین استقلال پرسپولیس بودند و بارها باشگاه‌های ایرانی در این دادگاه‌ها محکوم شده و بارها نیز جرائم مختلفی از جمله بسته شدن پنجره نقل و انتقالات محصول رسیدگی به پرونده شاکیان در این دادگاه‌ها بوده است. این روشنگری و شفاف سازی فرهاد مجیدی نشان می‌دهد باشگاه‌های ما از ابتدا با رویکرد عدم پرداخت حق و حقوق خارجی‌ها در موعد مقرر آنها را استخدام می‌کنند.

یادآور می‌شویم باشگاه استقلال هم اکنون پنجره نقل و انتقالاتش بسته است و به جز آن هنوز احکام مربوط به استراماچونی و دستیارانش نهایی نشده است. به این اضافه کنید خطری که ممکن است از سوی لئوناردو پادوانی این باشگاه را تهدید کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    7 0
    خفه شو بابا اینقدر امثال شما دلال های خارجی ها رو وارد فوتبال کردید که از بودجه سالانه کل کشور بیشتر دارن پول می دن بهشون الان داری هوار می کشید بعد که طرف رفت شکایت کرد هیچکدومتون خدا رو بنده نیستید و جوابتونم اینه من مسئول قراردادش که نبودم فقط معرفیش کردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس