المسیره: اقدام آمریکا در مسدود کردن چند وب سایت مصداق دزدی دریایی است - کراپ‌شده

شبکه رسانه‌ای المسیره یمن اقدام آمریکا در مسدود کردن وب سایت این شبکه و چند وب سایت دیگر محور مقاومت را مصداق دزدی دریایی توصیف و تاکید کرد

به گزارش مشرق، شبکه المسیره یمن در بیانیه‌ای اقدام دولت آمریکا در مسدود کردن وب سایت المسیره بدون هیچ توجیهی یا اطلاع قبلی را محکوم کرد.

به گزارش کانال تلگرامی المسیره، در این بیانیه آمده است: ما این دزدی دریایی آمریکا و مصادره حقوق نشر را محکوم می‌کنیم.

شبکه المسیره گفت: ما تاکید می‌کنیم که المسیره با یاری خداوند به رسالت والای خود ادامه خواهد داد و به دزدی دریایی آمریکا و اسرائیل علیه امت ما به هر طریق موجود ادامه خواهد داد.

در پایان این بیانیه آمده است: اقدام آمریکا در مسدود کردن وب سایت المسیره و چند وب سایت دیگر دوست بار دیگر دروغ بودن شعارهای آزادی بیان و سایر عناوین دیگری را که آمریکا برای آن تبلیغ می‌کند، آشکار می‌سازد.

دولت آمریکا شامگاه سه‌شنبه چندین وب‌سایت متعلق به جریان مقاومت از جمله وب‌سایت‌های «العالم»، «المسیره» و پرس‌تی‌وی را توقیف کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    1 2
    اینترنت خودشونه به شما چه.
  • .. IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    3 0
    قابل توجه بعضی ها! امریکا فیلتر نمیکنه! بلکه می بنده!. فیلتر برای ما که مدیریت دستمون نیست! ولی اونا که مدیریت و .. دستشون اینکار رو میکن! منتها فیلتر کردن بده برای ما! بستن برای اون هیچ مشکلی نداره! قشنگ آرم و مهره امریکا ها تویه وب سایت بسته شده هم زدن! (بجایی پیوندها خودمون).حالا اگر یک وب سایت خبری در ایران اینطور بسته شده بود! چی میگفتن؟! واقعا کی قرار به وضعیت ول بودن اینترنت بخصوص در زمینه بی بندباری و فحشاء رسیدگی بشه؟! می ببیند که اونا راحت کار خودشون رو میکن..! جهان رو به سمت کفر و شرک و فحشاء سوق میدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس