اسکوچیچ و عزیزی خادم

اگر به قول وزیر ورزش که از قول شما هم تاکید کرد مذاکره با کی روش شایعه است و سایر گزینه های مطرح در رسانه ها هم هر گونه مذاکره ای را تکذیب می کنند، چرا شفاف نمی گوئید که اسکوچیچ ماندنی است یا نه؟!

سرویس ورزش مشرق - در حالی که ۱۰ روز دیگر (۱۰ تیر) قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا در مالزی انجام خواهد شد و ملی پوشان کشورمان ۵ همگروه خود را خواهند شناخت، اما تکلیف سرمربی تیم ملی همچنان در هاله ابهام قرار دارد و رئیس فدراسیون فوتبال باز هم حاضر به پاسخگویی و شفاف‌سازی درباره نیمکت تیم ملی نشد.

عزیزی خادم پس از دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور درباره گمانه زنی ها درباره انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال و مذاکره با گزینه هایی مانند کارلوس کی روش اظهار داشت: هنوز زمان داریم و همه باید لذت ببرند. کادرفنی و تیم کمک کردند. همه باید اکنون استراحت کنند و لذت ببرند.

آقای رئیس! از آخرین دیدار ایران که با برد شیرین مقابل عراق همراه بود حدود یک هفته می گذرد و به نظر می رسد زمان استراحت و لذت بردن کافی باشد. هم شما و هم ملی پوشان و هم ما هواداران تیم ملی به خوبی می دانیم که ۱۰ دیدار سخت و حساس در انتظار ایران است و یک روز عقب افتادن برنامه آماده سازی و نامشخص بودن تکلیف نیمکت تیم ملی می تواند صعود به جام جهانی را به مخاطره بیاندازد.

بیشتر بخوانید:

چرا سرمربی آینده تیم ملی معرفی نمی‌شود؟/ بازگشت کی‌روش به صلاح است یا ماندن اسکوچیچ؟!

اگر به قول وزیر ورزش که از قول شما هم تاکید کرد مذاکره با کی روش شایعه است و سایر گزینه های مطرح در رسانه ها هم هر گونه مذاکره ای را تکذیب می کنند، چرا شفاف نمی گوئید که اسکوچیچ ماندنی است یا نه؟!

از همه مهمتر خود اسکوچیچ تاکید کرده که قرارداد من تا سال ۲۰۲۳ است، اما طوری تنظیم شده که اگر از این مرحله صعود نکنیم یا به مرحله نهایی جام جهانی نرسیم، فسخ می‌شود و مشروط به عملکردم است و این قرارداد در شرایط عادی تمدید می‌شود و لازم به فعال‌سازی و تمدید خودکار نیست. اگر واقعاً این گونه است شفاف بگوئید و این پرونده را زودتر ببندید.

خود شما هم خوب می دانید که در مرحله بعد مسائل بسیار مهمتری مثل نصب VAR و ایمن سازی و اعتمادسازی به خاطر کرونا و حتی میزبانی احتمالی از عربستان را در پیش داریم و بهتر است وقت خود را صرف تغییر سرمربی تیم ملی و گزینه هایی که فقط رو ح و روان کادر فنی فعلی و ملی پوشان را به هم می ریزد نکنید.

حالا که بازیکنان با سرمربی تیم اعتماد کرده اند و خواستار ماندن اسکوچیچ هستند و این کادرفنی هم نشان داد می توانند قابل اعتماد باشند؛ با قاطعیت و سرعت نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    2 2
    احتمالا منتظر قرعه کشی مرحله بعد هستند و بعد تصمیم میگیرن
  • . IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    4 3
    لطفا با این مقاله ها تمرکز رئیس رو بهم نریزید،ایشون به دستور بابا مسعود در حال اهدای جام های گوناگون به لنگی ها هستن،راست میگه دیگه بذارید از اهدای جام به لنگ لذت ببرن
  • یحیی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    امان از آدمهایی که سلاحشان زبانشان است و هنری جز بازی باکلمات ندارند . به عمل کار برآید به سخندانی نیست.
  • mojtaba SE ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    4 0
    من به این دوستان که همیشه افکار فاجعه ای در راه است, رو دارن.اعلام میکنم اسکوچیچ بهترین گزینه است.و فاجعه ای هم نمی شه عزیزانم.پاینده ابر قدرت ایران
    • ناشناس IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      0 2
      چطوری اسکوچیچ بهترین گزینه اس حتما کارنامه درخشانش تورو جذب کرده از کی تا حالا کار توی خونه به خونه بابل شده رزومه درس وحسابی
  • پیروزه IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    3 0
    فقط اسکوچیج و لاغیر
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    ویلموتس . خخخخخخ
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    5 1
    اسکوچیچ باید چکار میکرد که نکرد ؟ بردهایی باوقار وفنی و آدمی بداخلاق و متعهد در طول همه این سالها تیم ملی اینطور مطمئنم و آرام اما قوی بازی نکرده بود . آماریه طرف وجنگ اعصاب و تکبرکیروش یه طرف و ایران اولویت جنبی اوست . شمابایه نظرسنجی کی‌روش رو پیش کردید اما چه کرد ؟ تیم ما فوتبال ما درزمین زود درگیر اخراج واعصاب خردکن میشد . باعدم آرامش وسماجت وبایک اخراج سرباز فراری تیم ملی عراق مارا حذف کرد آنهم با درایت کی‌روش ! بس کنید این تیم دوراول باویلموتس مارو تاحذف برد اما مدیریت درست باعث شد همین تیم درزمین حریف راحت برد . آوردن کی‌روش و مثل او یک خطا ویک پول پاشی بیخود است . رییس جمهور ما سید ابراهیم عزیز نذار ترکستان رو سرراه تیم ملی بذارم ...پول کی‌روش رو صرف تیم المپیک کنید . متأسفم عزیزی خادم کجاسیر می‌کنه ؟ قرارداد اسکوچیچ رو بهم زدن یعنی هزینه بیشترچون او دوراول رابرده وشرط اول رو اجرا کرده شکی نیست این تیم ماباهمین مربی می‌ره جام جهانی امافرداکیروش میاد میگه این یامن بده حذف !! اون کج راه می‌ره حذف !! اون همینه !! پوست اندازی تیم ملی هم وقتش بود اماشدبه اسم کی‌روش !!
    • ناشناس IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      3 0
      شما چرا بحث سیاست رو میکشی وسط این ماجرا. این تیم ملی که داری میبینی و میگن نسل طلاییه ایرانه ثمره کی روشه ، کی میتونست طارمی و بیرانورد رو از اون همه روانی خلاص کنه فوتبال ایران رو به جهان معرفی کرد اگه قبل از 2010رو ببینی بازیکن های محدودی رفتن اروپا ولی الان تعدادشون بیشتر شده و برای باشگاه های خودشون آقایی میکنن.ما اگه توی جام جهانی توی اون گروه نمیوفتادیم قطعا میتونسیم مثل ژاپن به مرحله های بعدی بریم . حالا که کی روش رفته حدقل براش ی ذره احترام قائل بشید. اسکوچیچ رزومه خوبی نداره بزرگترین رزومه این اقا حضور در خونه به خونه بابل بوده که اونم نتونسته بیاره لیگ برتر. فکر میکنی کریم باقری رو برای چی بردن بحرین بخاطر اینکه فقط فقط جو رو اروم کنه.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      1 1
      کی‌روش هم ازصدقه سری فرگوسن اسمی درآورد وگرنه تیم ملی کشورش واجبتره اگه نیست بگو که نیست . حالا اگه باالکس دوست نبود حرفی اماچراپرتغال بهش وقت نمیده ؟ اشتباهه علی دایی سنش از۳۵ گذشته خداداد رفته بود گل محمدی رفته بود عابدزاده رفته بود کی رو آورد ؟ همچنانکه باید و نباید ! یعنی پنالتی دادن دفاع خاص دربرابرعراق عادی بود ؟! تیم ملی در دور اول بااسکاتلند مساوی کرد دوپنالتی باعث برد هلندشد و..ماهمون آمارو تکرارکردیم باهمه ایویچ ویرا ..تفکرمن اینه که کی‌روش حق نداشت سیاستمدار ران مارو مسخره کنه اونم بعداز بازگشت وعکس نگرفتن و.....دوست من کاردرست داشت اما جنگ اعصابش مضره هم برای هواداران هم تیم ملی ..آیامطمئنی کی‌روش بحرین وعراق رو اینطور مدیریت میکرد ؟ پس چرا به عراق وبحرین باخت ...این تیم شصت درصدش اصلا زمان کی‌روش نبودن شایدبیشتر بعضی هم اینقدر خوبن که هرمربی انتخابشان می‌کنه ...کنعانی زادگان ..قائدی ..الان چند نفر اضافه شدن ؟ کی‌روش متکبره ومن نمی‌پذیریم اون بامسخره کردن یه خبرنگارایرانی بگه رفتم هولیدی !! هرچی بگی اون نیست مربی متوسطیه امانابغه نیست ..‌اگه کمک فرگوسن اونم کمک لال نبود الان کجابود ؟!
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    2 0
    از بازیکنها و سرمربیان لیگ بپرسید که چه کسی شایشته سرمربی گری است به بقیه ارتباطی نداره
  • محمد DE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 1
    با سلام، نظرها ی متفاوت کاربران عزیز رو دیدم، به نظرم کار رو باید واگذار کنند به متخصصین امر که از علم روز فوتبال آگاهی کامل داشته باشند و فدراسیون باید نظر خواهی کنه و شفاف دلایل خودش رو آشکار کنه، ولی به نظر شخص بنده درحال حاضر با توجه به شرایط موجود و جوی که در تیم ملی هست و کادر فنی اسکوچیچ حفظ بشه بهتره
  • arash IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    سرمربی که معلومه کیه خود اسکوچیچ کیو میخواد معرفی کنه شما رسانه ها فقط بلدین حاشیه درست کنید و هی چرت بنوسیدبسه دیگه خجالت بکشید
  • امین تحرزی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    تورو بخدا اینقدر به فکر پول نباشید لطفاً لطفاً،،،،مربی تیم ملی رو عوض نکنین حالا که با این مربی داریم نتیجه میگیریم چرا می‌خوابیم عوضش کنیم پولکیها،پولکیها
  • HAMiD IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 1
    با سلام ،بهتر است در این شرایط حساس از کارلوس کی روش که پرونده درخشانی هم دارد مجددا دعوت بعمل آید با تشکر
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    شک نکنید کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی میشه...به خاطر همینم به عراق جواب منفی داد
  • سید هاشم IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    نمیدونم چرا هر وقت تیم ملی بخاطر گند زدن مربیان قبلی در آستانه سقوط و نرسیدن به مراحل بعدی قرار میگیرد و توسط مربی جدید و با دانش دیگری موفق میشود و به مرحله بعد میرود دقیقا مسئولین فدراسیون آن مربی را بر کنار میکنند مثل ویرا که تیم ملی را با آن همه اما و اگر به جام جهانی برد و الان هم سر لج بااسکوچیچ افتاده اند
  • AA IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    تیم ملی فوتبال را هم می خواهند مثل تیم والیبال کنند یعنی همیشه استرس
  • مهدی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    0 0
    ان شاءالله کی روش رو برگردونن برای جام قطر بهترین گزینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس