رئیسی نمایه

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران درخصوص انتخاب سیدابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشور گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: برنده اصلی این انتخابات، مردم و جبهه انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، پیرو انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب کشورمان، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: «برنده اصلی این انتخابات، مردم و جبهه انقلاب اسلامی هستند»، تمام تلاش دشمن در این انتخابات حول محور انتقام شکست‌های پی‌درپی بود که از جبهه انقلاب اسلامی خورد و کینه آن را داشت و می‌خواست در انتخاب ۱۴۰۰ بین مردم، انقلاب و نظام فاصله بیندازد.

وی افزود: ولی ملت با وجود همه مشکلات که بخشی از مهم‌ترین آن را مقام معظم رهبری اشاره کردند از کرونا تا فضاسازی‌های گسترده توسط شبکه‌های مختلف استکباری و تحت تأثیر قرار گرفتن برخی شبکه‌های داخلی و... بود، بار دیگر حماسه آفریدند.

ببینید:

عکس/ جشن پیروزی ابراهیم رئیسی در گرگان

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: ملت ایران اثبات کردند همان‌طور که ۴۲ سال قبل، ولایت الله را بر ولایت غیرالهی ترجیح دادند، قبول کردند هزینه‌های یک نظام اسلامی را پرداخت کنند و پای انقلاب و نظامشان هستند و هر کجا لازم باشد حضور پیدا می‌کنند.

حاجی صادقی تأکید کرد: پیام جناب آقای رئیسی در انتخابات این بود که گفتمان انقلابی، گفتمان تحول و عمل به مباحث دینی را بر همه گفتمان ترجیح می‌دهند و مردم بعد از این همه فشار و سختی‌ها دنبال یک راه نجات بودند و این راه نجات را در گفتمان امام و رهبری پیدا کرده و آیت‌الله رئیسی مبین و مجری و منادی گفتمان امام و رهبری را انتخاب کردند و رأیی قاطع و مهم به رغم حاشیه‌سازی دشمن دادند.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه اظهار داشت: این حضور و انتخاب نشان می‌دهد مردم گفتمان امام و رهبری را بهترین گفتمان برای حل مشکلات نظام و کشور می‌دانند و با روحیه و نشاطی حضور پیدا کردند، امیدوارم دولت‌مردان و رئیس‌جمهور بتواند تحولاتی که وعده دادند را عملی کنند، آیت‌الله رئیسی ان‌شاءالله همانند قوه قضائیه وعده‌هایش را در قوه مجریه عملی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    1 0
    انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان اصلح و منتخب مردم یعنی هر کسی رای نداد نفهمیده و البته این از کمبود بصیرتشان بوده ، پس باید کاری کنیم که آنها هم معنای اصلح را بفهمند و اثر انتخاب آن در زندگی مردم را ببینند و دیگر خطا و ریسکی به این بزرگی در رای ندادن را به خود تحمیل نکنند. معاندین و منافقین مزدور هم که تکلیفشان همیشه روشن است( دشمن ، دشمن است و از او توقعی نمی شود داشت) .پس همه مردم و مسئولان و دلسوزان ایران و انقلاب بدانند اصل بر این است که همه با همکاری هم با کمک به منتخب مردم راهکار مقام معظم رهبری حفظه الله در راستای گام دوم انقلاب را در اعتلای اقتدار ایران اسلامی و مردم سالاری دینی به پیش ببریم . ان شاء الله . اللهم عجل لولیک الفرج
    • IQ ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      0 0
      انشاله این سید بزرگوار را چاپلوسان احاطه نکنند وشایستگان را به کار بگمارد وهرچیزی را جای خود بگذارد واین سیستم به شدت ناکارآمد دولت سالاری را که به شدت آلوده وتنبل هم هست اصلاح نماید وآدمهای کارکن وکار بلد را در پستهای مناسب بگذارد وصرفا به اعضای ستادها توجه نشود مملکت ما پدرش راچاپلوسی وتظاهر در آورده حتما حتما باید با این پدیده مبارزه شود وگرنه از این دولتها زیاد آمده وخواهد آمد ثروت سازی برای کشور فوق العاده مهم است الان صادرات ما فقط بر پایه وپشتیبانی یارانه است مثلا ما ارز۴۲۰۰ تومانی به شکر وآرد ونهده های دامی میدهیم وبازار کشورهای همسایه با کالای ارزان پر میکنیم وبعد پز صادرات میدهیم در صورتی که همان کالاها در کشور گران ونایاب میشوند یکی از ریشه های گرانی همین صادرات فشل ما هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس