اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای ۱۰ شهرستان فارس

فرماندار ماکو گفت: ۵ منتخب اصلی و سه منتخب علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای ماکو و بازرگان در استان آذربایجان غربی انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، علی محمدی ایروانلو بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، ۵۲ نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر ماکو و ۲۷ نامزد شورای اسلامی شهر بازرگان با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: حجت پام، جعفر بایرام زاده و اسلام پور قنبر به ترتیب با کسب چهار هزار و ۳۱۵، ۲ هزار و ۴۸۷ و ۲ هزار و ۳۸۵ رأی سه نفر اول انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر ماکو شدند.

وی اظهار کرد: حسن هاشم زاده با ۲ هزار و ۳۰۴ رأی و بهنام رستم زاده با ۲ هزار و ۲۴۲ رأی به عنوان نفرات چهارم و پنجم به شورای ششم شهر ماکو راه یافتند.

فرماندار ماکو ادامه داد: واحد داداش زاده، علی اسکندری، محمد حیدرزاده و نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر ماکو انتخاب شدند.

محمدی ایروانلو اظهار داشت: در شهر بازرگان نیز خانم فاطمه حسن اقدم، رضا حاتمی وعباس قاسم پور به ترتیب با کسب ۲ هزار و ۱۴ رأی نفر اول، یک هزار و ۶۵۷ رأی نفر دوم و یک هزار و ۳۴۵ رأی سه نفر اول انتخابات شوراهای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر بازرگان شدند.

وی گفت: وحید حاجی زاده با یک هزار و ۲۳۸ رأی و غفار همتی با یک هزار و ۱۴۹ رأی به عنوان نفرات چهارم و پنجم و همچنین ابراهیم ادهمی؛ بهروز پورحسن و خانم مهسا محب علی زاده نیز به عنوان منتخبان علی البدل شورای ششم شهر بازرگان انتخاب شدند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در ماکو، بازرگان و آذربایجان غربی برگزار شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس