نمونه سوالات آیین نامه رانندگی که بار ها در دکه های خیابان ها و یا پیج های گوناگون و کانال ها و حتی آموزشگاه ها دیده اید نکات بسیار مهمی دارند که باید در این مقاله به آن بپردازیم اما در ابتدا اگر می خواهید سوالات ایین نامه رانندگی را فورا دانلود کنید می توانید بر روی عبارت ( سوالات ایین نامه ) کلیک کنید که می توانید فایلی کمکی برای امتحان دریافت کنید .

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی در قبولی امتحانات آیین نامه رانندگی تاثیری دارد ؟

اما بار ها دیده اید که بسیاری از افرادی می گویند ما خود سوالات را در اختیارتان قرار می دهیم که در این جا باید به این موضوع مهم پاسخ بدهیم ...

آیا نمونه سوالات آیین نامه همه آموزشگاه ها یکی هستند ؟

اگر به اصل ماجرا نگاه کنیم می فهمیم که بله سوالات یکی هستند اما چگونه ؟ ببینید تابلو ها و قوانین و تمامی موارد تنها و تنها از یک کتاب است و تمامی کسانی که به شما فایل سوالات را می دهند بالای 600 الی 1000 سوال را در اختیار شما قرار می دهند که شامل تابلو ها و موارد بسیار مهم فنی و غیره است .

اگر با دقت نگاه کنید می فهمید که مسلما از بین تمامی این سوالات می توانیم در امتحان سوالات مشترکی پیدا کنیم و این به خاطر این است که تابلو ها و قوانین یکی هستند و صرفا شرح سوال متفاوت است .

پس اگر سوالتان این است که نمونه سوالات آیین نامه می تواند کمکی کنند باید بگوییم 100% می توانند باعث قبولی شما در امتحان باشند .  

پس اینکه می گویند خود سوالات را به شما می دهند می تواند در عین حقیقت یک راه سخت هم برای شما باشد چون باید 1000 سوال را بخوانید تا قبول شوید که در حقیقت با کتاب فرقی ندارد اما می تواند بهتر از کتاب آیین نامه به شما آموزش دهد و شما را برای شرایط سخت امتحان آیین نامه آماده کند .

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی در قبولی امتحانات آیین نامه رانندگی تاثیری دارد ؟

علائم راهنمایی و رانندگی در امتحان آیین نامه رانندگی به چه صورت است  ؟

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی در امتحان آیین نامه شامل سوالاتی با علائم و تابلو است . این یعنی شما باید برای اینکه در امتحان سخت آیین نامه رانندگی قبول شوید بتوانید به خوبی در بخش تابلو شناسی ماهر شوید که خوشبختانه می توانید در انتهای مقاله از طریق سایت بزرگ گواهیران کتاب آیین نامه رانندگی را به راحتی و رایگان دانلود کرده و از آن برای یادگیری استفاده کنید .


اما باید حقیقتی را بیان کرد . در امتحان آیین نامه رانندگی که بسیار سخت و نفسگیر هم هست باید تابلو ها را به قدری خوب بلد باشید که اشتباه نکنید زیرا اگر شما تابلو ها و علائم رانندگی را به خوبی بلد نباشید می تواند باعث مردودی 100% شما در آزمون آیین نامه رانندگی شود .

پس از کتاب و یا از فایل سوالات ایین نامه رانندگی باید به خوبی تمامی موارد و بخش های تابلو های رانندگی را بلد باشید و بخوانید و مکررا تمرین کنید .

آیا می توان در امتحان آیین نامه رانندگی تقلب کرد  ؟

سوالی که بسیاری از افراد از خودشان و یا از شرکت کنندگان می پرسند این است که آیا می توانیم تقلب کنیم و یا خیر ؟
خب بار ها برای ما پیش آمده که در کودکی در امتحانات مدرسه تقلب می کردیم اما بهتر است بگوییم که خیر در اینجا شما به هیچ عنوان نمی توانید تقلب کنید .

نه به خاطر فضای کم کلاس و مراقب بسیار با هوش و تیز بین بلکه دلیل مهم تری برای این ادعا وجود دارد و آن این است که سوالات شما با سوالات نفر سمت راست و چپ و پشت سر و جلوییتان فرق می کند .

این می تواند کابوس کسی باشد که به جای تمرین و خواندن کتاب آیین نامه رانندگی روی تقلب کردن در این آزمون حساس برنامه ریزی کرده است .

سالها آزمون آیین نامه رانندگی در حال برگزاری است و هنوز هم تمامی شرکت کنندگان آن را سخت تر از کنکور می دانند یعنی شما 20 دقیق وقت دارید و باید 30 سوال را پاسخ دهید .

حالا بیایید فکر کنید که بخواهید تقلب هم کنید و وقتتان را هدر بدهید . کارتان تمام است و باید خود را برای هفته دیگر و امتحان دیگر و وقت سوزی دیگر آماده کنید .

به جرات می توان گفت قوی ترین سیستم برای امتحان دادن و جلوگیری از تقلب شرکت کنندگان همین است و بس .

تا چند بار می توانیم امتحان دهیم و مردود شویم  ؟

بی نهایت ...

افراد بسیار زیادی در این آزمون مردود می شوند به شخصه کسی را دیده ام که 14 بار در این آزمون مردود شده و این یعنی 14 هفته گرفتن گواهینامه رانندگی برای این شرکت کننده عقب افتاده است . تقریبا 4 ماه ... خیلی زیاد است ....

اما یک پیشنهاد برای شمایی که وقت ندارید و می خواهید بار اول مانند تعداد معدودی از شرکت کنندگان قبول شوید داریم . شما می توانید از وبسایت رانندگی گواهیران به راحتی فایل سوالات ایین نامه را دانلود کنید و برای قبولی تمرین کنید .

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی در قبولی امتحانات آیین نامه رانندگی تاثیری دارد ؟


نمونه سوالات آیین نامه رانندگی شامل چه بخش هایی است ؟

مهم ترین بخش امتحان آیین نامه رانندگی دقیقا بخش علائم راهنمایی و رانندگی و تابلو های رانندگیست .

اما بخش های مهم دیگری هم وجود دارد که باید به آنها بپردازیم مانند بخش های تشریحی و یا سوالات فنی . سوالات فنی به سوالاتی گفته می شود که در مورد موارد فنی خودرو در حین خرابی و یا مربوط به بخش مکانیک خودرو می شود که شما باید در این حالت بتوانید برای قبولی در این بخش به خوبی با این موارد آشنا باشید .


سخن پایانی !!!

باید برای قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی بتوانید به مهم ترین بخش های امتحان آیین نامه رانندگی تسلط داشته باشید که می توانیم علائم راهنمایی و رانندگی و بخش های فنی و تشریحی را مثال بزنیم .

به امید پیروزی و سربلندی تمامی شرکت کنندگان گواهینامه رانندگی در ایران .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس