کد خبر 1234915
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

بسیاری از افراد برای انجام دادن کارهای اداری خود به میز کارمندی نیاز دارند. شما باید برای انتخاب کردن میز کارمندی خوب به ویژگی ها و استانداردهای بسیار زیادی که جهت تولید آن رعایت می شود دقت داشته باشید. از آنجایی که شما مدت زمان زیادی را پشت میزهای ادرای می نشینید باید بدن تان در حالتی قرار بگیرد که به آن آسیبی وارد نشود. اگر شما به خوبی با ویژگی ها و استانداردهای میز کارمندی خوب آشنایی داشته باشید می توانید بهترین و با کیفیت ترین آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه می دهیم تا شما آشنایی بیشتری با آن داشته باشید.

۵ نکته برای انتخاب یک میز کارمندی خوب

نکاتی در مورد خرید و انتخاب میز کارمندی خوب :

برخی از نکات بسیار مهمی که در مورد میز کارمندی خوب وجود دارد عبارت می باشد از :

۱. ارتفاع :

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که میز کارمندی خوب باید داشته باشد ارتفاع آن است. ارتفاع میز مدیریت را باید به گونه ای طراحی کنند که کاربر و یا مدیر به راحتی بتوانند روی آن کارهای اداری خود را انجام دهند. به طور مثال باید بدانید آن دسته از انواع میزهای اداری که ارتفاع زیادی دارند کار کردن روی آنها هم دشوار است. برداشتن وسایل از روی این میزها بسیار سخت است و هر فردی نمی تواند روی آن کار کند.

از آنجایی که استانداردهای لازم را روی این نوع از میزها طراحی نکرده اند شما نمی توانید روی آنها کار کنید و تنها بعد از نیم ساعت کار کردن امکان دارد دست هایتان خسته شود. همچنین باید بدانید اگر ارتفاع میز کم باشد شما نمی توانید روی آن هم به راحتی کار کنید چرا که بدن تان از نظر فیزیکی در ناحیه گردن و کمر دچار آسیب می شود.

۲. انواع مدل :

یکی از دیگر نکاتی که در مورد خرید میز کارمندی خوب وجود دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که این میزها دارای انواع مختلفی می باشد. شما می توانید در بین انواع مدل های آن یکی از میزهایی را که علاقه بیشتری به آنها دارید را خریداری کنید. البته که باید به خوبی سبک دکوراسیون محیط اداری خود را مد نظر قرار دهید و سپس یکی از این میزها را خریداری کنید.

مطالب مرتبط  صندلی مدیریتی چه ویژگی هایی دارد؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی محیط کار اهمیت زیادی می دهید باید به خوبی به مدل میزها هم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین مدل آنها را خریداری کنید. سبک میز بهتر است با سبک و طرح صندلی ها هماهنگی داشته باشد تا از این طریق زیبایی بیشتری در فضای شما به وجود آید.

اگر می خواهید یک میز کارمندی خوب با رنگ بندی و مدل متفاوتی خریداری کنید باید سبک محیط اداری خود را هم تا حد بسیار زیادی تغییر دهید تا بتوانید یکی از بهترین مدل های آن را تهیه نمایید.

۳. رنگ میز :

از دیگر نکاتی که زمان خرید میز کارمندی خوب باید به آن دقت کنید رنگ آن می باشد. به طور مثال اگر رنگ وسایل و دیگر تجهیزاتی که در اتاق اداره گذاشته اید به رنگ قهوه ای می باشد نمی توانید یک میز کارمندی به رنگ قرمز در این محیط قرار دهید. باید سعی کنید بین تمامی وسایلی که در محیط اداری قرار دارد هماهنگی به وجود آورید تا زیبایی بیشتری بین آنها به وجود آورید.

هر یک از رنگ های میز که شما برای خرید می توانید مشاهده کنید ویژگی های متنوعی دارند و شما می توانید بین آن رنگ ها یکی را که بیشتر می پسندید را انتخاب کرده و اتاق اداری خود قرار دهید.

۵ نکته برای انتخاب یک میز کارمندی خوب

۴. جنس :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که زمان خرید میز کارمندی خوب باید به آن توجه بسیار زیادی نشان دهید کیفیت و جنس آن میز می باشد. برخی از میزها کیفیت مناسبی ندارند و تنها بعد از مدت کوتاهی کارایی خود را از دست می دهند. شما باید دقت داشته باشید بهترین کیفیت آن را خریداری کنید. برخی از مدل های آن از جنس چوب و برخی از دیگر از انواع آن جنس فلز دارند. البته که باید بدانید نوع فلزی دیگر استفاده زیادی ندارد و افراد از نوع چوبی آن استفاده می کنند.

مطالب مرتبط  مراحلی که تولید کنندگان برای تولید مبل به کار می گیرند

چوب به کار رفته شده برای ساخت میز هم انواع متفاوتی دارد و شما زمانی که جنس و طرح آن را با دیگر تجهیزات اتاق هماهنگ سازید می توانید یکی از مدل های آن را خریداری کنید. جنس ام دی اف یکی از انواع جنس هایی می باشد که افراد به آن علاقه زیادی دارند، چرا که کیفیت و دوام و ماندگاری آن بسیار بالا می باشد. به طور کلی شما با آگاهی و دانش در مورد هر یک از انواع میز کارمندی خوب و جنسی که دارند می توانید یکی را که هزینه و بودجه خرید آن را دارید و کیفیت آن هم بسیار مناسب می باشد خریداری نمایید.

۵. تعداد کشو و اندازه آن :

برخی از انواع میز کارمندی خوب که شما می خواهید خریداری کنید دارای هیچ کشویی نیستند و شما تنها باید وسایل اداری را روی میز قرار دهید. بنابراین باید دقت داشته باشید سطح میز به خوبی وسایل شما را در بر بگیرد و بتوانید از آن فضا استفاده بهینه داشته باشید. اگر شما وسایل زیادی برای محیط اداری خود دارید بهتر است یکی از انواع میزهای اداری را انتخاب کنید که تعداد کشوی بیشتری دارند و شما می توانید وسایل خود را روی آنها قرار دهید. برای خرید و تهیه میز کارمندی بهتر است به خوبی به نیازهای خود توجه داشته باشید تا از این طریق بتوانید یکی از آنها را که به آن نیاز بیشتری دارد خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

۵ نکته برای انتخاب یک میز کارمندی خوب

کلام آخر :

هر یک از نکاتی که در مورد خرید میز کارمندی خوب بیان نمودیم به شما کمک می کند بهترین و با کیفیت ترین میز را بر اساس نیاز خود خریداری کنید. بنابراین شما پیش از خرید میز اداری مورد نظر خود به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید میز مناسبی را برای اداره خود تهیه کنید. و در انتها پیشنهاد میکنیم از وبسایت مبلمان اداری ژاویز، که یکی از تولید کنندگان مبلمان اداری در ایران می باشند بازدید نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس