بختیاری‌زاده: بازیکنان استقلال به احترام تاریخ باشگاه و هواداران دنبال نتیجه باشند/ فوتبال ما پتانسیل کار کردن با نام‌های بزرگ را دارد

سهراب بختیاری‌زاده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و استقلال گفت: تاریخ استقلال و هوادارانش آنقدر باارزش هستند که بازیکنان در شرایط سخت نتیجه بگیرند.

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری‌زاده درباره بحث ادامه یا قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: این مسئله بحث مدیریتی است و مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده هستند که با هر مربی که احساس کنند فوتبال ما نیاز به او دارد، کار کنند، اما باید بگویم دراگان اسکوچیچ در این مدت کوتاهی که حضور داشت، خیلی خوب توانست کمبودهای دور رفت را جبران کند.

وی افزود: اسکوچیچ در تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما اینکه با او ادامه دهند یا نه، در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال است و تنها می‌توانم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم. فوتبال ما این پتانسیل را دارد که با اسم‌های بزرگ کار کند. باید دید نگاه مسئولان فدراسیون فوتبال به آینده تیم ملی و فوتبال‌مان چگونه است. 

بیشتر بخوانید:

تایید اظهارات فرهاد مجیدی با سکوت وزارت ورزش و مددی

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد مشکلات استقلال در آستانه بازی با پدیده مشهد گفت: من یک پیام به بازیکنان و مجموعه استقلال دارم. در اینکه استقلال مشکل دارد و وزارت ورزش و جوانان چه خواسته یا ناخواسته با انتخاب‌هایش لطمه زده است، شکی نیست، اما حرفم با فرهاد مجیدیِ عزیز و بازیکنان چیز دیگری است. تاریخ استقلال و هوادارانش آنقدر باارزش هستند که بازیکنان تحت شرایط سخت به موفقیت برسند. بازیکنان را به دلیل نبود امکانات و مشکلات مالی درک می‌کنیم، ولی تا پایان لیگ امسال حرفه‌ای رفتار کنند و مشکلات را بیرون بگذارند و با انرژی عالی این چند بازی را انجام دهند.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: بازیکنان به احترام سابقه استقلال و طرفداران عاشق، عشق واقعی‌شان را در این چند هفته به پایان لیگ نشان دهند و با تمام وجود بازی کنند. ضعف و کمبودها همیشه برای استقلال بوده است. تیم‌های دیگر توسط کارخانه‌های پولدار حمایت شده و می‌شوند، اما برای استقلال از گذشته تا به امروز فقط کمک سازمان تربیت بدنی و یا وزارت ورزش بوده است، مجموعه‌ای که از نظر مالی و اقتصادی مشکلاتی عدیده داشته و دارد. از بازیکنان می‌خواهم در این چند هفته به حرمت هواداران استقلال روی تیم تمرکز کنند. آنها بدانند اگر در شرایط سخت نتیجه بگیرند، قوی‌تر می‌توانند خواسته‌های‌شان را مطالبه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس