اوج بحران مالی در تیمی که داعیه قهرمانی آسیا و جام حذفی را دارد

حقوق تعدادی از کارکنان باشگاه استقلال سه ماه است پرداخت نشده و پاداش‌ آخرین پیروزی‌های آسیایی و لیگ اعضای تیم هم بلاتکلیف مانده است.

به گزارش مشرق، خبری که در آخرین روزهای هفته گذشته اوج بحران مالی استقلال را نشان داد، نبود پول برای MRI هرویه میلیچ، مدافع کروات این تیم بود. مبلغی که شاید حتی به یک میلیون تومان هم نمی‌رسید، اما بنا به هر دلیلی گویا برای باشگاه امکان پرداخت این پول وجود نداشت.

این تنها بخشی کوچک از مشکلات بزرگ مالی باشگاه استقلال است. بدهی‌های چند ماهه به بازیکنان خارجی، پرداختی‌های کم به بازیکنان فصل جاری که صدای خیلی از آنها را در آورده و گفته می‌شود یکی دو بار وساطت فرهاد مجیدی مانع از اعتصاب بازیکنان شده، عدم پرداخت پاداش آخرین بردهای آسیایی و پیروزی در لیگ و… بحران مالی در این باشگاه به حدی هست که حتی در پرداخت حقوق کارکنان این باشگاه هم تاخیرهای زیاد پیش آمده باشد تا جایی که تعدادی از کارکنان این باشگاه با تاخیر دو تا سه ماهه در دریافت حقوق مواجه هستند.

استقلال در حالی در مشکلات مالی غوطه‌ور است که باید تا چندی دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به دیدار الهلال برود؛ تیمی که با تدارکات وسیع و جذب ستاره ها و سرمربی بین المللی به دنبال قهرمانی در آسیا است. این به جز دیدار حساسی است که استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با پرسپولیس در پیش دارد.

آبی‌ها در حالی در اوج بحران‌های مالی قرار دارند که حتی مدیرعامل کارگزار این باشگاه هم رسماً اعلام کرده تمایلی به اعطای کمک‌هایی بیشتر از تعهد به این باشگاه ندارد و این نشان می‌دهد تیمی که داعیه قهرمانی در آسیا و جام حذفی را در سر دارد، با یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های مالی همه تاریخ خود مواجه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • روی قلبِ من نوشته رنگِ قرمز رنگِ عشق❤ IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    به قایدی بگید اون بلده از سوشال مدیا چجوری پول در بیاره خوبه بازیکنه نه بلاگ
  • . IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    قهرمانی آسیا !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس