به گزارش مشرق روح الله جمعه ای مشاور وزیر کشور در توئیتی نوشت: اختلاف آرای اعلامی با آرای شمارشی، مربوط به تعرفه هایی است که توسط رای دهنده اخذ شده ولی به صندوق انداخته نشده یا با توجه به برگزاری همزمان ۴ انتخابات با هم اشتباهی توسط رای دهنده در صندوق مربوط به انتخابات دیگر انداخته شده است.

توضیح مشاور وزیر کشور درباره اختلاف آرای اعلامی با آرای شمارشی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    28 0
    در مجموع عرضه ندارید یه انتخابات برگزار کنید، و هم چنین رای ها رو بشمارید، شما فکر کن 8 سال چطور مدیریت کردند!!!
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      4 تا انتخابات با هم در این شرایط کرونا و با آن وضعیت صندوقها ، آدم عادی را به اشتباه می اندازد چه رسد به برخی افراد با آن همه ازدحام و شلوغی و کم توانان سالخورده . نباید انتخابات ریاست جمهوری را با دیگر انتخابات یک جا برگذار می کردند. باعث ابطال چند میلیون رای مردم شدند. این مسئولیت دارد . باید رای های اشتباه انداخته را جدا و آنهائی که واقعا باطل بود را اعلام می کردند نه همه رای های اشتباه انداخته را .شاید اگر آن رای ها را شناسائی می کردند چه بسا رای حجت الاسلام رئیسی بالای 20 میلیون می شد. من از این بابت از مسببین و افراد بی توجه شکایت دارم.حق الناس است و اصلا قصور در آن جایز نیست.
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    14 0
    من با چشم خودم دیدم دو تا صندوق شوراها و ریاست جمهوری رو کنار هم گذاشته بودند خیلی ها برگه رای ریاست جمهوری رو اشتباهی مینداختن توی صندوق شورا و برگه شورا رو توی صندوق ریاست جمهوری و حتی کد کاندیداها رو انقد ریز نوشته بودند که نمیشد دید ولی کد همتی رو بزرگ نوشته بودند ولی خداوند رسوا کرد دولت خیانت کار روحانی رو رسوا کرد وزارت کشور دولت روحانی رو رسوا کرد وزارت ارتباطات خیانت کار دولت روحانی رو خدا رو شکر بابت انتخاب اقای رئیسی
    • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      شوراها الکترونیکی بود با دست کسی به صندوق رای نمی انداخت مگر جایی هم دستی بوده است
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      آخه عزیزم این چه حرفیه شما میزنی. حالا یکی هم بیاد اشتباهی رای ریاست جمهوری رو بندازه تو صندوق شوراها یا بالعکس. موقع شمارش معلوم میشه دیگه. یعنی اگه صندوق شوراها را باز کردند دیدند داخلش چندتا برگ رای ریاست جمهوری هست ابطالش میکنن؟! بی اطلاعی تا کجا؟؟؟!!
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    جناب مشاور! مردم خودشان در صحنه بودند و دیدند که شما و همکاران دولت از صبح آغاز انتخابات تا توانستید سنگ اندازی و اخلال کردید!!!
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    شما گفتی ماهم باور کردیم .ما به چشم خودمون اهمال و تخلف دولت رو دیدیم ولی خدا خواست روسیاه بشید
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 0
    خدا کنه این آخرین بی تدبیری این جماعت باشه از بن کالا و آن صف های کذایی شروع شد تا این آخری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس