کد خبر 1234556
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
جشن پیروزی

گردهمایی هواداران آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب برای برگزاری جشن پیروزی وی در انتخابات عصر امروز در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

به گزارش مشرق، گردهمایی هواداران آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب برای برگزاری جشن پیروزی وی در انتخابات عصر امروز در میدان امام حسین(ع) برگزار شد.

هزاران نفر از شهروندان تهرانی با حضور در این مراسم پیروزی رئیسی را جشن گرفتند.

جشن پیروزی هواداران رئیسی در تهران +عکس

در ابتدای این مراسم آهنگ «سلام به آینده» اجرا شد و با همراهی حاضران، با پلاکاردها و نوشته‌هایی که به همراه داشتند، استقبالی مردمی از دولت انقلابی، کارآمد و ضد فساد به نمایش گذاشته شد.

جشن پیروزی هواداران رئیسی در تهران +عکس

مولودی خوانی سعید حدادیان در جشن پیروزی هوادارن آیت‌الله رئیسی بخش دیگری از این مراسم در میدان امام حسین تهران بود.

جشن پیروزی هواداران رئیسی در تهران +عکس

حاضران با در دست داشتن عکس‌های آیت‌الله رئیسی، حاوی چهره و شعارهای رئیس جمهور منتخب و همچنین به احتزاز درآوردن پرچم ایران، خوشنودی خود را از این رویداد بزرگ ملی اعلام کردند؛ از جمله نوشته‌های در دست حاضران «به کوری چشم بی بی سی، رای ما شد رئیسی»، «خبر بدین به لشکر نتانیاهو، مرگتو امضا زده ضامن آهو» و «مردم مچکریم» بود.

جشن پیروزی هواداران رئیسی در تهران +عکس

همزمان با نزدیک شدن به مغرب و تاریک شدن هوا، هواداران رئیس جمهور منتخب میدان امام حسین (ع) تهران را با روشن کردن نور تلفن‌های همراهشان نورافشانی کردند.

جشن پیروزی هواداران رئیسی در تهران +عکس

در دقایق پایانی جشن پیروزی، هواداران رئیس جمهور منتخب به صورت گروهی دعای فرج خواندند.

جشن پیروزی هواداران رئیسی در تهران +عکس

علاوه بر میدان امام حسین(ع)، جمعی از هواداران رئیس جمهور منتخب با حضور در میدان ولیعصر تهران حمایت خود را از آیت‌الله رئیسی و قدردانی از رای مردم اعلام کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    13 4
    من ميل ندارم اين ديدگاه من منعكس شود ولى خيلى ميل دارم ضمن عرض تبريك به اقاى رئيسى از ايشان خواهش كنم از تكيه كلام " گزارشات " دورى كنند و " گزارش ها " بكار ببرند و بهانه دست تنگ نظران و نق زن ها ندهند. مشرق نيوز مرا يارى كند
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      17 2
      نق زن ها همیشه بهانه ای دارند پس بهشون اهمیت ندید
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      11 2
      عزیزم تاحالا قسمت "ثبت گزارشات مردمی" رو در برخی از سازمانهای دولتی ندیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    14 2
    چرا اطلاع رسانی نکرده بودن؟ انقدر حیفم اومد نتونستم برم
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      1 2
      برای اینکه می رفتی کرونا می گرفتی
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    2 10
    مهم نشستن بر میز ریاست جمهوری نیست مهم از عهده از مسولیت الهی بربیاید مهم است اگر ایشان نتواند کشتی به گل نشسته را نجات بدهد ملت در کل از جمهوری اسلامی نا امید خواهند شد و انتخابات بعدی را بیگانگان باید انجام بدهد
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    تهران که ۲۴ درصد کلا رای دادند رای ایت الله رئیسی هم که زیر ۵۰ رصدبوده در تهران دیگه جش گرفتنش چیه. به نظر بهترین جشن برای ایشون کار و تلاش هست تا نظر مردم برگرده که ان شا الله اینطوری هم میشه.
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      شما که همیشه دم از کیفیت می زنید خب اینم جشن کیفیت است البته با وجود مجری انتخابات از جنس دشمن و کرونا و غول گرانی فریدون، 50 درصد مشارکت یعنی معجزه
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      2 0
      هنوز بعد چهارسال گرانی بی سابقه و خفت و ذلت نفهمیدید که چهار سال پیش حق با همین شانزده میلیون نفری بود که از نظر شما درصدشون پایینه.
  • فدایی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 5
    جشن برای چی ؟؟!! مثلاً افزایش صددرصد ی اجاره مسکن وبی خانومانی وطلاق بابازارکساد ونبوددرآمد وفقیرتر شدن فقرا مشرق سانسورچی ادعای آزاد ی بیان را دارید منتشر کن نداری بخوان تا شاید وجدانت از خوابت بیدار شود.
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      2 0
      چند درصد تهران اجاره نشینه ؟ بیش از نیمی از ثروت ایران تو همون شهر است از همه بیشتر میخورن از همه کمتر مشارکت دارند غالبا هم تهرانی نیستند مرفهین بیدرد اما مومنین تهرونی با اصالت از بهترینهای ایران هستند
  • رضا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    نوبت پاییز و زمستان گذشت با تو بهار آمد و نوروز شد! تبریک به آقای رییسی! ولی از عموم اقشار جامعه خواهش می کنم شیوه نامه های اجتماعی و بویژه فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را برای سلامتی خود جدا رعایت کنند.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    وقتی یه ابله بیسوادی واژه مچکر را از خودش در میاره شما ترویج نکنین
  • سعید IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    این پیروزی ملت غیور بر غرب و غربگرایان، نماز شکر داشت.
  • واقع نگر IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    اونی ک میگه درصد رای ب دکتر رییسی کم بوده بخونه. اندیشمندان جامعه شناسی میگن همیشه اکثریت دارای فهم بیشتر نیسن و اون وقته ک اقلیت باید بخاطر اونا بسوزن. وقتی شماها ک ب قول خودتون اکثریت بودین ب روحانی رای دادین همه با هم سوختیم. حالا وقت درست شدنه اوضاست با عقل و فهم درست و عمیق مردم خاصی ک اجازه بهشون داده نشد کار درست رو همون ۴ سال پیش بکنن.
  • حسن خوانساری IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    آقای رییسی عزیز حالا وقت قدر دانی از این مردم وطن دوست وفرهنگ دوست ومذهب دوست وهم نوع دوست است پس تا عرق این ملت خشک نشده ابراز احساسات آنها را ارج دهید . خدانگه دار شما در زیر چتر ولایت علوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس