مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال باز هم به انتقاد از وضعیت مدیریتی این باشگاه پرداخت.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال صحبت هایی را انجام داد.

وی اظهار داشت: در جلسه هیات مدیره هفته قبل تصمیمات خوبی گرفته شد اما در عمل تاکنون هیچکدام اجرا نشده است. ظاهرا در استقلال مدیرعامل مسئول اجرای مصوبات هیات مدیره نیست و فقط مجری اوامر وزارت ورزش است.

سرمربی استقلال افزود: سر تا پای این باشگاه را نابلدی و ناتوانی فرا گرفته اما هیچ مسؤولی به فکر نیست. خجالت هم نمی‌کشند. برای یک ام آر آی ساده که هزینه‌اش به یک میلیون تومان هم نمی‌رسد، مدیریت خبر می‌دهد که پول ندارد.

مجیدی خاطرنشان کرد: فرشید اسماعیلی از ابتدای فصل تا الان درصد کمی دریافتی داشته و به باشگاه اخطار رسمی داده و می‌گوید مشکلات زیادی دارد و نمی‌تواند تمرین کند. رشید مظاهری به دلیل همین مسائل شرایط مناسبی ندارد. مرادمند به دلیل بدقولی باشگاه چکش برگشت خورده و نگران است که سر تمرین بازداشتش کنند.

وی یادآور شد: برای بازی پدیده هتل آکادمی پذیرای ما نیست، چون بدهکاریم. دیاباته هنوز نیامده و اخبارش را حتما شنیدید. یعنی قرار بود سه هفته تمرین خوب کنیم اما آنقدر بحران و مشکل وجود داشته که حد ندارد. بعضی مشکلات را هم نمی‌توانم بگویم، چون خجالت‌آور است. با این وجود با بازیکنان صحبت کردم و آنها فقط به خاطر هواداران استقلال و لطفی که به من دارند، در حال تحمل این شرایط خیلی سخت هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: برای قرارداد دستیار ایتالیایی به من می‌گویند باید بندی در قراردادش باشد که حق شکایت به دادگاه CAS را نداشته باشد! یعنی از همین روز اول به طرف مقابل پالس می‌دهند که پولت را نمی‌دهیم و حق شکایتم نداری! چرا خیالشان را راحت نمی‌کنند و یک کلام نمی‌گویند که نمی‌خواهیم این کار را انجام بدهیم؟

وی تاکید کرد: این همه مصیبت در باشگاه وجود دارد و آقای مددی عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌ها است! آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال بر نمیداری؟ قبلا هم گفته‌ام آقایان ماموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند. بی تعارف باید بگویم که پشت این مشکلات توطئه‌هایی وجود دارد و عمدا می‌خواهند شرایط روز به روز بدتر شود.

مجیدی ادامه داد: نقشه آقایان این است که آنقدر معطل ‌کنند تا بازی‌ها شروع شود و نتیجه این شرایط اسفناک در نتایج بازیها مشخص شود و آن موقع با کمک باندهای مخرب می‌خواهند آدرس انحرافی بدهند و من و شاگردانم را قربانی این همه بی‌کفایتی بکنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: وقتی نمی‌توانید یا بلد نیستید، چرا صندلی مدیریت استقلال را رها نمی‌کنید؟ استقلال برای شما چه دارد که حاضرید همه این اعتراض‌ها را تحمل کنید و بمانید!؟ واقعا همه ما را در شرایط آچمز قرار دادند. مدیری که حاضر نیست برای یک میلیون تومان دست به جیب شود، چرا باید مدیر استقلال باشد؟ چرا باید آبروی همه ما در گروگان این افراد باشد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 7
    بی عرضگی شما خجالت آور است فرهاد خان
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      4 0
      فکر کردی با این اراجیف میتونی نظر...بخودت جلب کنی؟ زهی خیال باطل
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    6 0
    همینکه در دوران مسعود استقلال منحل نشد کافیه
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    6 0
    انشاءلله باتوجه به جمع شدن باند افسادطلبان و استقرار دولت عدالت، عدالت در بعد ورزش هم برقرار شود.
  • حامد IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    4 0
    آقای ریسی خواهشا آقای سلطانی فر و آذری جهرمی رو محاکمه کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس