کد خبر 1234521
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
نقاشی

مردی در آلمان نقاشی های رنگ روغن ۳۵۰ ساله را در زباله دان محل استراحتش پیدا کرد.

به گزارش مشرق به نقل از جرمنی۲۴، مردی نقاشی های رنگ روغن ۳۵۰ ساله را در زباله دان محل استراحتش پیدا کرد.

مردی در هنگام استراحت در ایستگاه استراحت بزرگراه، دو نقاشی رنگ روغن با ارزش میلیون دلاری را در زباله ها پیدا کرد. یکی از این تابلوها مربوط به رامبرانت نقاش معروف است.

مردی دو نقاشی رنگ روغن با ارزش حدوداً ۳۵۰ ساله را در یک سطل زباله در محل استراحت در میانه فرانکونیا پیدا کرد. وی آنها را بسته بندی و تحویل پلیس کلن داد. مقامات در نوردراین-وستفالن اکنون در تلاشند تا ماجرای این معمای هنری را حل کنند.

همانطور که پلیس کلن روز جمعه اعلام کرد، این مرد ۶۴ ساله روز سه شنبه این آثار را در منطقه خدمات بزرگراه «اورباخ اوست» در بزرگراه «A۷» پیدا کرده بود. محققان گفتند: براساس اولین ارزیابی اصالت هر دو اثر نقاشی تایید شده است.

نقاشی های میلیون دلاری در سطل زباله! +عکس

نقاشی اثر شاگرد ارشد رامبرانت

یکی از این دو نقاشی «پرتره یک پسر» اثر «ساموئل ون هوگستراتن» (۱۶۲۷-۱۶۷۸) شاگرد ارشد «رامبرانت» است.

تابلوی دیگر با عنوان «خنده خودنگاره»، در سال ۱۶۶۵ توسط هنرمند ایتالیایی «پیترو بلوتی» (۱۶۰۰-۱۷۰۰) خلق شده است.

نقاشی های میلیون دلاری در سطل زباله! +عکس

روز جمعه پلیس کلن عکس هایی از این دو اثر گرانبها را در رسانه ها منتشر کرد و پرسید: چه کسی این نقاشی های نشان داده شده را می شناسد و یا می داند که چگونه آنها از سطل زباله سر درآورده اند؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    16 3
    خب معلومه چرا سر از سطل زباله درآورده اند : حتما یک دزدی به خانهء یک ثروتمندی دستبرد زده ، هرچی طلا و جواهر و پول نقد و ... بوده جمع کرده ، این دو تا تابلو را هم چون عتیقه بوده برداشته . بعدا طلا و جواهرات را راحت به مالخرها فروخته ولی ترسیده اینها را بفروشه چون تابلوی عتیقه است و احتمال داشت سارق گیر بیفته پس گفته به شرّش نمی ارزه و انداخته توی سطل زباله
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      13 3
      شاید هم فریبرز باغ پیشه پیداش کرده بعد از ترس اسکندر انداخته توی سطل زباله که بعداً پرش داره ولی عراقیان حمله کردن بعد نتونسته براشون داره و بلاخره افتاده دست این آقا...
    • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      3 4
      شرلوک هلمز تویی،،،بقیه اداتو در میارن
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 2
    احتمالا دعوا بین همسران و به رخ کشیدن متوالی آنها بدیگری موجب شده برای آرامش و زدودن باعث و بانی خراش روحی . از شرشان خلاص شود و دعوا را فیصله دهد .
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    3 1
    یاد رمان "دختری که رهایش کردی " افتادم قصه این کتاب هم درباره تابلو هایی که المانی ها در زمان جنگ جهانی از کشورهای اشغال شده تصاحب میکردن
  • DE ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 2
    چی شده چی نشده و چرا یک طرف. ده درصد قیمت این نقاشیها طبق قانون به کسی تعلق می گیره که پیداشون کرده. در آلمان اگر چیز گمشده ای را پیدا کنی، ده درصد قیمتش حق شماست که باید بهتون پرداخت بشه. نه بعنوان شیرینی، بلکه حق قانونی شماست. بنابراین آن رفتگری که در ایران پول مردم را پس داد و فقط ازش،یه تشکر خوشک و خالی شد، بدونه از نظر قانونی در آلمان ده درصد اون پول حقش بوده که پرداخت نشد.
  • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس