کد خبر 1234361
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
افزایش شانس منچستریونایتد برای جذب راموس با کنار کشیدن پاری‌سن‌ژرمن

باشگاه منچستریونایتد نسبت به سایر رقبا در وضعیت بهتری برای جذب مدافع سال‌های اخیر رئال مادرید قرار دارد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس از این تیم را اعلام کرد، رسانه‌های مختلف از چهار باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی به عنوان مقاصد احتمالی این مدافع اسپانیایی یاد کرده‌اند اما حالا به نظر می‌رسد شیاطین سرخ شانس بیشتری برای جذب راموس ۳۵ ساله دارد.

پیش از این «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه مدعی شده بود که مائوریسیو پوچتینو خواهان اضافه شدن کاپیتان رئال مادرید به ترکیب تیم تحت‌هدایتش شده است اما درخواست قراردادی دو ساله با دستمزد هفتگی ۲۰۰ هزار پوند در هفته پاریسی‌ها را از انجام این انتقال منصرف کرده است.

طبق گزارش نشریه انگلیسی «سان»؛ منچستریونایتد با این شرایط در وضعیت بهتری نسبت به سایر رقبا برای جذب راموس قرار داد و این مدافع اسپانیایی می‌تواند زوجی ایده‌آل برای هری مگوایر در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ باشد. منچستریونایتد پیش از این نشان داده که برای بازیکن مناسب و مدنظرش ابایی از پرداخت دستمزد بالا ندارد.

راموس در این ۱۶ سال‌ به رئال مادرید برای کسب ۲۲ جام مختلف از جمله ۵ قهرمانی در لالیگا، ۲ قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

او که در سال ۲۰۰۵ از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد در ۶۷۱ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۱۰۱ گل هم به ثمر رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس