کد خبر 1234270
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
نتایج قطعی انتخابات شوراهای اسلامی ۷ شهر لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان نتایج قطعی انتخابات شوراهای اسلامی هفت شهر این استان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، محمود ثمینی امروز شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با شبکه افلاک لرستان با اشاره به اینکه تا کنون تجمیع آرای انتخابات شوراهای اسلامی هفت شهر استان از سوی هیئت‌های اجرایی اعلام شده است اظهار داشت: اسامی اعلام شده مربوط به شوراهای اسلامی مراکز شهرستان‌های لرستان هستند.

اسامی شورای شهر کوهدشت

وی با بیان اینکه در شهر کوهدشت «کامران تیموری» هشت هزار و ۶۸۲ رأی، «محمد حسین نوری» هفت هزار و ۴۷۱ رأی، «تیمور گراوند» هفت هزار و ۱۱۹ رأی، «اصغر طهماسبیان» هفت هزار و ۱۴ رأی، «سجاد طرهانی» شش هزار و ۸۸۱ رأی، «رضا میرزایی اصل» شش هزار و ۸۱۸ رأی و «امین شیخی آرام» شش هزار و ۴۲۸ رأی را کسب کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، مجموع آرای کوهدشت را ۵۰ هزار و ۴۱۳ رأی عنوان کرد.

اسامی شورای شهر پلدختر

ثمینی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان پلدختر «مجتبی حسینی» چهار هزار و ۴۱۴ رأی، «بهرام عزیزی» سه هزار و ۲۷۱ رأی، «غیب الله کاظمی» سه هزار و ۲۳۸ رأی، «محمد رحمتی واشیان» دو هزار و ۸۹۰ رأی و «روح الله کلانتری» دو هزار و ۸۶۳ رأی را کسب کرده‌اند.

وی گفت: مجموع آرای پلدختر را ۱۶ هزار و ۶۷۶ رأی اعلام کرد.

اسامی شورای شهر ورمشکان

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه در شهرستان رومشکان «فیروز زارع نژاد» هزار و ۴۷ رأی، «پیمان امرایی» ۹۹۵ رأی، «کیومرث محمدی» ۹۵۱ رأی، «یار حسین امرایی» ۹۳۵ رأی و «مسعود منصوری» ۸۹۶ رأی را کسب کرده‌اند.

ثمینی مجموع آرای رومشکان را چهار هزار و ۸۲۸ رأی عنوان کرد.

اسامی شورای شهر بروجرد

وی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان بروجرد «محمد پاپی نژاد» هشت هزار و ۵۱۳ رأی، «اشرف کاظمیان» شش هزار و ۳۴۹ رأی، «محسن تنه کار» شش هزار و ۹ رأی، «احسان دالوند» پنج هزار و ۸۲ رأی، «اشرف چگنی» پنج هزار و ۴۳ رأی، «میثم گودرزی» پنج هزار و هشت رأی و «احمدرضا محمدی» چهار هزار و ۳۶۳ رأی، «امیر شاهوردی» سه هزار و ۹۱۳ رأی، و «غلام عباس یاراحمدی» دو هزار و ۷۳۰ رأی را کسب کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، مجموع آرای بروجرد را ۴۷ هزار و ۱۰ رأی اعلام کرد.

اسامی شورای شهر ازنا

ثمینی با اشاره به اینکه در شهرستان ازنا «عبدالله ذلقی» چهار هزار و ۳۱۷ رأی، «مسعود صالحی» سه هزار و ۸۳۲ رأی، «عباس جالیزرگی» سه هزار و ۲۶۷ رأی، «حمید نیک دل» سه هزار و ۱۹۱ رأی و «شاپور ساکی» دو هزار و ۴۷۸ رأی را کسب کرده‌اند.

وی مجموع آرای ازنا را ۱۷ هزار و ۸۵ رأی عنوان کرد.

اسامی شورای شهر خرم آباد

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه «کرم نعمتی» هشت هزار و ۶۸۰ رأی، «حجت الله احمدی پور» هشت هزار و ۵۱۷ رأی، «حمیدرضا صفریان» هشت هزار و ۳۷۸ رأی، «مجید دریکوند» هفت هزار ۸۷۹ رأی، «یونس امرایی» هفت هزار و ۲۵۱ رأی، «رضا بیرانوند» شش هزار و ۶۷۵ رأی، «عباس قلاوندی» شش هزار و ۱۴ رأی، «هوشنگ نصیری» پنج هزار و ۸۵۴ رأی و «هادی زینی وند مقدم» پنج هزار و ۴۱۰ رأی را کسب کرده‌اند.

وی مجموع آرای خرم آباد را ۶۴ هزار و ۶۵۸ رأی اعلام کرد.

اسامی شورای شهر چگنی

ثمینی با اشاره به اینکه «چنگیز نامداری» ۴۲۵ رأی، «هوشنگ امیری» ۳۴۷ رأی، «محمد مراد امیری» ۳۳۴ رأی، «مرتضی رحیمی» ۳۳۰ رأی و «احمد حسنوند» ۳۰۶ رأی را کسب کرده‌اند.

وی مجموع آرای شهر چگنی را هزار و ۷۴۲ رأی عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس