پوشش کامل اخبار انتخابات ایران توسط شبکه العربی قطر/ کلاس: انتخابات ایران اهمیت زیادی در سطح منطقه دارد

حازم کلاس مدیر شبکه تلویزیونی العربی در تهران، پوشش ویژه انتخابات ریاست جمهوری ایران توسط این شبکه را به دلیل اهمیت این انتخابات و تاثیرات آن در سطح منطقه و جهان عنوان کرد.

به گزارش مشرق، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۷ صبح امروز آغاز شد و فرایند رای گیری کماکان در همه شعب اخذ رای ادامه دارد.

رسانه‌های خارجی زیادی از مدتها قبل خود را آماده پوشش اخبار این انتخابات کردند که ازجمله آنها شبکه تلویزیونی العربی است.

پوشش کامل اخبار انتخابات ایران توسط شبکه العربی قطر +عکس

 شبکه العربی (التلفزیون العربی) که از جمله رسانه های عربی  نوظهور  است که از لندن اخبار خود را برای مخاطبان عرب زبان خود بخش می‌کند، علاوه بر نیروهای مقیم و فعال خود در تهران، با یک تیم خبری بسیار مجهز متشکل از کارگردان و خبرنگاران که از الجزایر، ترکیه و عراق به ایران اعزام کرده است، به پوشش اخبار انتخابات ریاست جمهوری ایران می پردازد.

حازم کلاس رئیس دفتر این شبکه در تهران گفت: این تیم خبری از روز دوشنبه در محل پل طبیعت مستقر شده و تا روز یکشنبه هر روز اخبار انتخابات را از ساعت ۱۸ تا ۱ بامداد بصورت زنده پوشش می دهد.

پوشش کامل اخبار انتخابات ایران توسط شبکه العربی قطر +عکس

وی افزود: چند خبرنگار دیگر این شبکه نیز در مناطق دیگر تهران  و تعداد دیگری به برخی استان‌ها  از جمله قم و اهواز اعزام شدند تا بصورت زنده به پوشش اخبار این انتخابات  بپردازند.

کلاس پوشش ویژه انتخابات ریاست جمهوری ایران توسط العربی را به دلیل  اهمیت این انتخابات و تاثیرات آن در سطح منطقه و جهان عنوان کرد. 

پوشش کامل اخبار انتخابات ایران توسط شبکه العربی قطر +عکس

به گفته وی، امل عراب مجری مشهور این شبکه نیز که تاکنون اخبار انتخاباتی بسیاری از کشورها و از جمله انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا را پوشش داده است، در تهران حضور دارد و برنامه هایی بصورت زنده از تهران در خصوص این انتخابات روی آنتن می‌برد.

پوشش کامل اخبار انتخابات ایران توسط شبکه العربی قطر +عکس

محمد رامی عرفات کارگردان این شبکه نیز گفت: انتخاب این لوکیشن (پل طبیعت) جهت استودیو دو علت اصلی دارد، ابتدا بخاطر بیماری کرونا بهتر دیدیم که از فضای باز استفاده شود. دومین دلیل این بود که خواستیم نماد جدید و متفاوتی از شهر تهران برای مخاطبانی که همیشه تهران را با برج آزادی یا میلاد می‌شناسند ارائه دهیم و نیز حضور مردم بر روی پل نشانه شادابی و زندگی را در ذهن مخاطب تداعی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میلا IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    3 0
    بخاطر وطنم و به حرمت خون پاک شهیدای با افتخار رأی میدهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس