بازدید دادستان کل از هیات مرکزی نظارت/ منتظری: امیدواریم تعمدی در اختلال سیستم‌ها نبوده باشد - کراپ‌شده

دادستان کل کشور از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری بازدید کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور عصر امروز از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری بازدید کرد.

وی در این بازدید همراه با علیرضا نیلچی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان، در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

منتظری پس از بازدید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز بسیار ارزشمند و مبارکی برای ملت ایران بود. گزارش‌هایی که ما در سراسر کشور داشتیم استقبال تا به حال خوب بوده و امیدواریم تا پایان ساعات رای‌گیری، آنهایی هم که حضور پیدا نکرده‌اند، حماسه دیگری بیافرینند.

وی افزود: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران‌کننده باشد و از طرف دیگر مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود، مسئله قطع سیستم بوده است که در ابتدای ساعات اولیه رای‌گیری مقداری برای مردم عزیز مشکل ایجاد کرد که امیدواریم تعمدی در کار نبوده باشد چرا انتظار بوده است که قطعاً قبل از اینکه انتخابات شروع شود، سیستم ها را کاملاً آزمایش و امتحان می‌کردند البته گفتند که امتحان کردند ولی اختلالی که به وجود آمده است کمی قابل تامل است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

دادستان کل کشور ادامه داد: در ارتباط با مسائل امنیتی، تاکنون گزارشی دریافت نکرده ایم؛ امیدواریم تا پایان ساعت رای‌گیری هم هیچ حادثه اتفاق نیفتد و مردم بتوانند در آرامش کامل آراء خود را به صندوق بیندازند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس