کد خبر 1233866
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
ازدحام جمعیت در برخی صندو‌ق‌های اخذ رأی اصفهان/ روند انتخابات مطلوب ارزیابی می‌شود

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان گفت: روند انتخابات مطلوب ارزیابی می‌شود و خوشبختانه شرایط خوبی در این استان حاکم است.

به گزارش مشرق، عباس مقتدایی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درخصوص وضعیت انتخابات اظهار داشت: وضعیت اکنون استان اصفهان در امر انتخابات کاملاً مطلوب ارزیابی می‌شود و مجموعه هیئت نظارت در سطح شهرستان‌ها و هیئت عالی نظارت استان در روستا و شهر از ابتدای بامداد فعالیت خود را آغاز کردند.

وی افزود: مجموعه‌هایی که وظیفه نظارت را بر عهده دارند، هم در پای صندوق‌های رأی و هم فعالیت‌هایی که در فرمانداری‌ها صورت می‌گیرد، نظارت دارند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان بیان کرد: در ساعات اولیه صبح بعضی از حوزه‌ها و صندوق‌ها با ازدحام مواجه بود که بخشی ناشی از مراجعات زیاد مردم و بخشی نیز ناشی از این که باید دستگاه‌ها فعال‌تر عمل می‌کردند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: در مجموع برگزاری انتخابات در استان اصفهان به خوبی در حال انجام است و به نظر می‌رسد در ساعات آینده باید بیشتر تلاش کنیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری که از ساعت ۷ امروز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز شده است، شمار واجدین شرایط رأی در اصفهان ۳ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر اعلام شده است که یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این تعداد ویژه شهرستان اصفهان است.

همچنین ۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این آما را رأی اولی‌ها به خود اختصاص داده‌اند که از این تعداد ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان است. تعداد کل شعبه‌های فعال به منظور اخذ رأی شرکت‌کنندگان سه هزار و ۴۶۵ شعبه است که از این تعداد سه هزار و ۱۰۷ شعبه به صورت ثابت و ۲۶۰ شعبه به صور سیار به فعالیت خود می‌پردازند.

از شمار تعداد کل شعبه‌های در نظر گرفته شده ۲ هزار و ۴۵۶ شعبه به شهرها و یک هزار و ۱۱ شعبه به روستاها اختصاص یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    2 1
    فیلم بذارید
  • رضا IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    2 0
    بجاى اين حرف ها عكس شو بذاريد !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس