برآورد کدخدایی از میزان مشارکت مردم در انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات خوب است.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی در اتاق مانیتورینگ شورای نگهبان در جمع خبرنگاران  گفت: ان‌شاءالله تلاش های امروز نتیجه ای باشد که خیر و مصلحت کشور را در  بر داشته باشد.

وی درباره برآورد خود از میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت خوب است و ان شاءالله بهتر می شود و تا ۱۲ شب هم انتخابات ادامه دارد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره تخلفات انتخاباتی گفت: تخلفات مربوط به صبح بود و الان هم درباره تبلیغات و کمبود تعرفه شکایت هایی بود که پیگیری می شود و جای نگرانی نیست.

کدخدایی درباره سامانه مردم ناظر و شکایات مردم در این سامانه گفت: مواردی که نیاز فوری بود رسیدگی شد و تذکر داده و برطرف شده و مساله ای که قابل توجه باشد چیزی نداریم و بررسی بیشتر را می طلبد و بعدا خدمتتان عرص می کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    6 7
    آقای کدخدایی! لطفا به حرمت خون شهدا از رای و حق مردم پاسداری کنید. الان ۴ الی ۵ ساعت رای‌گیری از مردم به تاخیر افتاده.. اگر به این دلیل عده‌ای از انتخابات جاموندن حتما این ۴-۵ ساعت رو تمدید و به زمان رای‌گیری اضافه کنید. چه اشکالی داره تا ۷ صبح فردا و به مدت ۲۴ ساعت انتخابات ادامه داشته باشه؟! مگه وقتی اون کشور جهنمی طی دو هفته انتخابات برگزار کرد اتفاقی افتاد؟! ایرادی داره از کار درست دشمنان درس بگیریم؟!
  • بنده خدا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    6 6
    نترس! بگو ان شاءالله بالای ۷۵درصد
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    4 8
    42٪
  • مصطفی IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    حداقل مشارکت ما از حداکثر مشارکت کشورهای اروپایی که خودشون رو صاحب دمکراسی میدونند بیشتره...
  • مجید IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    0 0
    الحمدلله علیرغم تمامه کارشکنی ها و افتضاحات دولت مستقر، مردم بازهم اومدن پای صندوق رای. با این همه دست و پایی که ضدانقلاب خارج و داخل زدن تا مردم رو دلسرد کنن.. با قطعی آب و برق و خیلی از مسایل دیگه ، حتی اگه مشارکت زیره 40درصد هم میشد باز جای شکر داشت. الان که الحمدلله مشارکت تقریبا روی 55درصدهست.درود بر مردم. درود بر رییسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس