شهروندان تهرانی فرآیند رای دهی را به تاخیر نیاندازند

استاندار تهران ضمن قدردانی از حضور پرشور شهروندان تهرانی گفت: از مردم درخواست داریم فرایند رأی دهی خود را به ساعات پایانی شب موکول نکرده و هم اینک پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی عصر جمعه در حاشیه بازدید از شعبه رأی در «مسجد لرزاده» تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشور امروز در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کشور رقم می‌خورد که آن هم تحقق بخشیدن به یکی از شعارهای محوری انقلاب و نهادینه کردن اراده مردم در تعیین سرنوشت که هم انتخابات ریاست جمهوری و هم انتخابات شورای شهر و روستا و در کنار آن در حوزه تهران انتخابات میان دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری هم داریم.

استاندار تهران گفت: یکی از ارزشمندتری دستاوردهای انقلاب مردم هستند که برای تحقق بخشیدن به جمهوریت پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و مسئولین محلی و در بعد کلان، رئیس جمهور را با رأی خود انتخاب می‌کنند و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

محسنی بندپی بیان داشت: با وجودی که جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تاکنون هیچگاه از توطئه‌های دشمنان در امان نبوده است اما ملت ایران همواره در صحنه‌های مهم حضور پیدا کردند و نشان دادند در پیروی از منویات مقام معظم رهبری در صحنه هستند.

وی افزود: مردم ایران هر زمان که لازم بود در صحنه‌هایی که متضمن حضورشان بود، با هدف حفظ اقتدار و امنیت ملی کشور و همچنین دستاوردهای انقلاب و پاسداشت خون شهدا وارد صحنه شدند و امروز نیز یکی از همین روزهای سرنوشت ساز است که همه اقشار اعم از زن و مردم، پیر و جوان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

محسنی بندپی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور شهروندان تهرانی عنوا ن داشت: از مردم درخواست داریم فرایندهای رأی دهی خود را به ساعات پایانی شب موکول نکرده و هم اینک پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس