صندوق سیار هنوز به تعدادی از بیمارستان‌های تهران اعزام نشده است/ بلاتکلیفی قرنطینه‌ای‌های کرونا در خانه!

با گذشت حدود ۱۰ ساعت از آغاز رای گیری، هنوز بسیاری از کادر درمان و بیماران مبتلا به کرونا، چشم انتظار صندوق‌های رای هستند!

به گزارش مشرق، با گذشت حدود ۱۰ ساعت از آغاز رأی‌گیری، هنوز به تعدادی از بیمارستان‌ها، صندوق سیار رأی گیری اعزام نشده و حتی ساعت اعزام این صندوق‌های سیار نیز به بیمارستان‌ها اعلام نشده است.

تا لحظه تنظیم گزارش، بیمارستان‌های میلاد و رسول اکرم (ص) و تعداد دیگری از بیمارستان‌های کرونایی موفق به دریافت صندوق رأی نشده‌اند. 

همچنین علیرغم این‌که پیش از این علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفته بود: «قرار است از ما برای همه کسانی که می‌خواهند رای دهند و واجد شرایط هستند به شکل استانی استعلام شود تا اعلام کنیم چه کسانی کرونامثبت هستند و افراد کرونا مثبت به صورت حضوری رای نمی‌دهند و به صورت سیار می‌توانند رای بدهند. » پیگیری‌ها نشان می‌دهد که با تعدادی از افرادی که تست‌شان مثبت است و در قرنطینه به سر می‌برند؛ هنوز تماسی حاصل نشده و اطلاع رسانی بیشتری نیز در این زمینه صورت نگرفته و ناهماهنگی‌ها برای اخذ رای از کادر درمان و بیماران مبتلا به کرونا، باعث سردرگمی این افرادشده است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس