حضور و مشارکت مردم در انتخابات مهم‌تر از نتیجه است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: هر نتیجه‌ای در انتخابات رقم بخورد، قابل احترام تلقی می‌شود اما مهم‌تر از نتیجه، اصل حضور و مشارکت مردم است.

به گزارش مشرق، دریابان‌ علی شمخانی امروز(جمعه) پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد ولی عصر(عج)، گفت : به سهم خود لازم می دانم از همه شخصیت‌های بزرگواری که با احساس مسئولیت برای حضور در انتخابات، اعلام آمادگی کردند سپاسگزاری کنم.

ببینید:

عکس/ دریابان شمخانی در مسجد ولی‌عصر(عج) رای داد

وی افزود: هرگامی که برای افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری برداشته می شود اقدامی در مسیر افزایش اقتدار، امنیت و مشروعیت نظام اسلامی و شرط لازم برای پیشرفت و توسعه و افزایش جایگاه بین المللی ایران عزیز است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: هر نتیجه ای در انتخابات پیش رو رقم بخورد بدلیل این که نظر اکثریت مشارکت کنندگان در انتخابات است، قابل احترام تلقی می‌شود اما مهمتر از نتیجه، اصل حضور و مشارکت مردم است.

شمخانی گفت: امیدوارم پس از اعلام نتایج انتخابات، رقابت‌ها جای خود را به برادری، همکاری و تلاش مشترک برای اعتلای کشور و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بویژه قشر ضعیف جامعه بدهد و همه گروه‌ها و جناح های سیاسی برای پشتیبانی و کمک به رئیس جمهور منتخب بسیج شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس