بیش از سه هزار گزارش دریافت کرده‌ایم/ مشارکت خوب است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون مشارکت خوبی را ملاحظه می‌کنیم، با توجه به آماری که از صندوق ها داریم و انشاءالله در ادامه روز هم بهتر خواهد شد.  

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی ظهر امروز با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: ما از صبح گزارش هایی درباره تاخیر در برخی شعب داشتیم که البته با پیگیری های ما در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات بسیاری از مشکلات حل شده است و در حال حاضر مشکل خاصی نداریم.

وی بیان کرد: هنوز نمی توانیم نسبت به بحث مصرف تعرفه ها صحبت کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: از طریق سامانه «مردم ناظر» بیش از سه هزار گزارش دریافت کردیم و عمده آنها مربوط به تاخیر در شروع اخذ رأی گیری است که آن‌ هم مربوط به دستگاه های احراز هویت بوده که در حال حاضر مشکل حل شده است.

کدخدایی اظهار داشت: تاکنون مشارکت خوبی را ملاحظه می‌کنیم، با توجه به آماری که از صندوق ها داریم و ان شاءالله در ادامه روز هم بهتر خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس گزارشی که هیئت‌های نظارت داشتند، خوشبختانه بسیاری از مشکلات حل شده است. یک مشکل در بحث فنی و در ارتباط با انتخابات شوراها بود چرا که این انتخابات تمام الکترونیک برگزار شد و این مسئله موجب کُندی روند اخذ رأی شده است. 

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: با پیگیری هایی که با وزارت کشور داشتیم، دوستان اعلام کردند که در هر جایی که انتخابات الکترونیک موجب کُندی کار شده است، مجریان انتخابات می توانند فرآیند اخذ رأی را به شکل دستی انجام دهند تا موجب ازدحام مردم در شعب نشود. 

کدخدایی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط کرونایی، مردم هر چه زودتر رأی خود را به صندوق های رأی بیندازند. اقدامات خوبی هم برای ضدعفونی کردن شعب و رعایت فاصله گذاری ها انجام شده است. 

وی درباره میزان دقیق مصرف تعرفه ها، گفت:  ما هنوز نمی‌توانیم نسبت به بحث مصرف تعرفه ها و آمارهایی که بعضا در فضای مجازی اعلام شده، اظهارنظر کنیم و این بحث‌ها در حد گمانه زنی است. زمانی که آرا تجمیع شود، نتیجه اولیه از سوی وزارت کشور اعلام می شود و بعد از آن ما بررسی صحت انتخابات را انجام خواهیم داد تا در نهایت نتیجه پایانی اعلام شود. 

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    2 3
    آقای کدخدایی و دولت بنفش عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت خدا نکنید
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      0 0
      اینا چه میدونن خدا یعنی چی . دلتون خوشه . اینا فقط محضر پول میشناسن .
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      0 1
      مسئولین ناظر انتخابات بدانید تنها حقی که خداوند هم نمی تواند از آن در روز قیامت بگذرد تا صاحب حق راضی نشود حق الناس است پس برای دو روز دنیا و خوشامد چند مسئول فاسد غرب پرست آخرت ابدی خودتان را سیاه و جهنمی نکنید
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 1
    یعنی فکر کردین این دولت به این راحتی همه چیو تحویل میده ؟ تا همه انتخاباتو به گند نکشه و رای های مخالف خودشونو به باد نده ول نمیکنه . بماند که همه زورشم میزنه مشارکت کم بشه . وایسا تا نوبت کم اومدن تعرفه ها برسه .
  • preso IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 1
    کدخدایی این گناه بزرگ پای شما نوشته شده است. مردم را با تولید اخبار جعلی فریب ندهید.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 0
    الحمدالله-ببینیم بعدش(وعده وعیدها ی عدالتی ومبارزه با مفسدان نجومبگیران باندبازی پارتی بازی خایینین،جنایتکاران،استکبار،دشمنان؛اشعالگران و.‌.)چی میشه
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 1
    دولت فشل خائن پیر ناتوان ساده لوح
  • محمود IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 1
    ان شا الله اين بار مردم با انتخاب درست ضرر انتخاب اشتباه قبلي رو جبران كنند. ضد انقلاب كثيف،هم يك روز ميگن تقلب يك روز ميگن تحريم!مگه اينا نميگن نظام تقلب ميكنه پس ديگه چرا مردمو به تحريم ترقيب ميكنن؟ خدايگان تناقض

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس