امیر قربانی

فرمانده هوانیروز ارتش با تشریح فعالیت‌های هوانیروز در جابجایی صندوق‌های رای، گفت: بالگردهای ما به سامانه‌های دید در شب هم تجهیز شده‌اند، اگر ضروری باشد می توانیم از این بالگردها استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، با اشاره به آغاز فرایند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز، اظهار داشت: هوانیروز ارتش مثل سایر یگان های نزاجا الحمدالله در بحث انتخابات با تمام توان وارد شده چه در بحث خانواده های محترم هوانیروز و چه کارکنان به صورت حداکثری شرکت کرده اند

بیشتر بخوانید:

این انتخابات بسیار مهم‌تر از گذشته است

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری حضور در انتخابات باعث افزایش امنیت و اقتدار کشور می شود و یک وظیفه شرعی بر عهده همگان است.

امیر قربانی با بیان اینکه در بحث بالگردی و کمک به عزیزان ستاد انتخابات کشور در تمام انتخابات‌ها در تمام کشور بالگردهای ما آماده انجام پروازها هستند، اظهار داشت: صندوق‌های رای را در تمام مناطق صعب‌العبور از دیروز جابجا شده و از دیروز کارکنان ما در حال فعالیت پروازی در این حوزه هستند و جایی نیست که خدای ناکرده صندوقی روی زمین مانده باشد. در استان‌های مختلف پوشش ایجاد کردیم و در گزارشی که به من دادند، صندوق‌ها همگی منتقل شده و رای‌گیری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل ارتش رای خود را به صندوق انداخت +عکس

فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: در بعضی مناطق چند مورد پرواز انجام شده چون روستاها زیاد بودند، حتی در جایی که ۳-۴ خانواده هم بوده، بالگردهای ما برای اخذ رای پرواز کرده‌اند و هوانیروز با تمام توان پای کار است و انشالله تا پایان انتخابات که صندوق‌ها جمع‌آوری شود، بالگردهای هوانیروز در خدمت عزیزان خواهند بود.

وی با بیان اینکه بالگردهای ۲۱۴ و ۲۰۵ هوانیروز ماموریت انجام پروازهای مربوط به انتخابات را بر عهده دارند،‌ عنوان کرد: احتمال می دهیم تا پایان امروز بیش از ۵۰۰ سورتی پرواز انجام شود.

امیر قربانی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه بالگردهای ما به سامانه‌های دید در شب هم تجهیز شده‌اند، اگر ضروری باشد و مورد اضطراری وجود داشته باشد،‌ می توانیم از این بالگردها هم استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس