کد خبر 1233462
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
سیامک ره پیک

قائم مقام دبیر شورای نگهبان، رأی خود را به صندوق سیار واقع در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان انداخت.

به گزارش مشرق، سیامک ره پیک، قائم مقام دبیر شورای نگهبان، صبح امروز رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری  همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

«سیامک ره‌پیک» رأی خود را به صندوق انداخت +عکس

 سیامک ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان پس از آن که رای خود را به صندوق سیار واقع در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان انداخت، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار کرد: این روز مهم و سرنوشت‌ساز را به همه ملت ایران و دلسوزان کشور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که اراده ملت ایران در این روز با هدایت خداوند به نحوی رقم بخورد که کشور ما سال‌های آینده از یک مدیریت اجرایی قوی و مطلوب برخوردار شود.

وی افزود: امیدواریم از طریق انتخابی که امروز انجام می‌شود، مشکلات کشور کاهش پیدا کند و امیدواری در بین مردم افزایش یابد.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ان‌شاالله انتخابات امروز موجب انسجام و وحدت بیشتر در کشور شود و آثار و برکات انتخابات و تعیین سرنوشت در بخش‌های مختلف کشور پدیدار شود و امیدوارم همه از آثار این انتخاب برخوردار شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از همه دوستانی که در رسانه‌ها زحمت می‌کشند و این روز را آن گونه که شایسته است، به مردم کشور و دیگران در خارج از کشور چه دوستان و چه دشمنان نشان می‌دهند، تشکر می‌کنم و امیدوارم فعالیت و کار شما در محضر خداوند موجب اجر و پاداش شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس