انتخابات یک سرمایه ملی است/ همه باید به مصلحت کشور فکر کنیم

ساری- لاریجانی رأی خود را در صندوق استانداری مازندران انداخت و انتخابات را یک سرمایه و موضوع ملی اعلام و تأکیدکرد: همه باید به مصلحت کشور فکر کنیم.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی صبح امروز با حضور در استانداری مازندران رأی خود را به صندوق انداخت و پس از آن در گفتگو با خبرنگاران با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران، وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات برای برپایی انتخابات سالم اظهار داشت: باید برای حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش کرد.

ببینید:

عکس/ علی لاریجانی در استان مازندران رای داد

وی در مورد عدم احراز صلاحیت خود برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات سرمایه ملی در کشور است، افزود: به خاطر مصالح ملی کشور، هرکسی باید به موضوع و مسئله ملی فکر کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا دلایل عدم احراز صلاحیت به شما اعلام شده است، با بیان اینکه دلیل عدم احراز به من اعلام نشد، افزود: فعلاً به من نگفتند و شاید بعداً آن را اعلام کنند.

لاریجانی با اظهار اینکه سال ۷۸ قانونی برای رسیدگی به شکایت مصوب شد، گفت: اکنون این مسئله عدم اعلام صلاحیت، مسئله امروز نیست و باید همه تلاش را برای حضور و مشارکت مردم بگذاریم.

وی با عنوان اینکه حضور مردم در انتخابات باید محقق شود، درباره عملکرد دولت‌ها و حکومت گفت: مسئله خدمات دولت‌ها بی تأثیر نیست و بخش‌های مختلف می‌توانند در مشارکت تأثیر داشته باشند از این رو رسانه‌ها می‌توانند نقش ایجابی در گفتن حقایق و نگاه مثبت و سازنده داشته باشند.

وی افزود: امیدوارم حضور مردم خوب باشد زیرا در حل مشکلات تأثیرگذار است و معنای مهم انتخابات مشارکت سیاسی است و عدالت در صحنه سیاسی بهتر محقق می‌شود.

لاریجانی درباره قهر برخی افراد و شخصیت‌های سیاسی گفت: قهر کردن راه حل مناسبی نیست زیرا مسئله مربوط به درون و خودمان است و نباید قهر کرد.

لاریجانی همچنین در پاسخ به اینکه آیا دیدار انتخاباتی با کاندیداها داشته، گفت: دیداری نداشتم.

وی افزود: نگاه من برای حل مسائل کشور ایجابی است و باید نگاه مثبت داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    مگه میشه نگفته باشند، حتما به شما گفتن ولی شما نمی خواهید زیر بار بروید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس