رئیسی - کراپ‌شده

رئیس قوه قضائیه گفت: با توجه به برخی گزارش‌ها، برخی بخش‌های کشور برای اخذ رأی فعال شده‌اند، ولی در برخی بخش ها باید در رسیدن تعرفه و گرفتن رای مردم اقداماتی صورت بگیرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام دست اندرکاران انتخابات کمال تشکر را دارم.

رئیسی گفت: انشاءالله امروز به دست مردم پیشرفت و اجرای عدالت رقم بخورد. توصیه من به عنوان یک نامزد این است که رأی مردم حق الناس است و باید از آن مراقبت کرد و حتی یک رأی هم نباید برخلاف آنچه مردم تصمیم گرفته‌اند، باشد.

وی ادامه داد: بعضی از بخش‌های کشور نیازمند تعرفه هستند و از همکاران وزارت کشور و شعب اخذ رأی تقاضا می‌کنم در این راستا تلاش کنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امیدوارم امانت‌داری نسبت به رای مردم انجام شود، اظهار کرد: انشاءالله خداوند کمک کند و دولتی رقم بخورد که در جهت رفع گرفتاری مردم باشد.

رئیسی گفت: من تصمیم گرفتم در اولین ساعات، رأی خود را به صندوق بیاندازم و از هرکسی که مشکلی دارد و ناامید است خواهش می‌کنم که رای دهد و از همه مردم و جوانان با هر گویش و هر اقلیم و با هر نگاه سیاسی می‌خواهم پای صندوق بیایند و رأی خود را بیاندازند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ناراحتی مردم حق است و به دلیل برخی از کاستی‌ها بوده اما اگر این ناراحتی دلیل شرکت نکردن باشد، اشتباه است. مردم از صندوق رای ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند. من از همه می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند تا به نفع مردم و در جهت تغییر در وضعیت آنها اقدامات صورت گیرد.

رئیسی در پاسخ به این سوال که قول شما به مردم چیست بیان کرد: من حرف‌هایی که در انتخابات زدم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی‌شناسم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.

وی گفت: تنها ایرانی بودن کافیست تا حقوق شهروندی تضمین شود. مردم حق دارند و دولت مکلف است به مردم خدمت کند. من مردم را صاحب حق می‌دانم و برای دولت وظیفه قائلم و حق را برای مردم و تکلیف را برای دولت می‌دانم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهم بود تا مردم احساس کنند در زندگی آنها تغییر ایجاد شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    0 0
    از ما نه امضا گرفتن نه اثر انگشت. مشکوک نیست؟!
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
      0 0
      گفتن اینترنتی هست مشخصات ثبت میشه دیگه نمیخواد انگشت بزنی به خاطر کرونا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس