کد خبر 1233065
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
بوفون

دروازه‌بان سال‌های اخیر یوونتوس سرانجام به پارما بازگشت.

به گزارش مشرق، پیش‌بینی رسانه‌های ایتالیایی درباره آینده حرفه‌ای جان‌لوئیجی بوفون درست از آب درآمد و این دروازه‌بان ایتالیایی پس از ۲۶ ساله به پارما بازگشت. باشگاه پارما امروز (پنجشنبه) به طور رسمی خبر از عقد قراردادی دو ساله با این دروازه‌بان ۴۳ ساله داد. بوفون که اولین بازی حرفه‌ای‌اش را در سن ۱۷ سالگی با پارما در سال ۱۹۹۵ انجام داد، حالا به نظر می‌رسد قصد دارد با پیراهن این تیم ایتالیایی به فوتبالش پایان دهد.

در هفته‌های اخیر رسانه‌های مختلف از احتمال پیوستن بوفون به تیم‌هایی همچون بنفیکا، المپیاکوس، مونتزا در سری B ایتالیا (تیم تحت تملک سیلویو برلوسکونی مالک پیشین میلان)، بلننسس (تیم دسته پنجمی پرتغال) و دو باشگاه برزیلی خبر داده‌ بودند. حتی گفته شد که او به پیشنهاد بارسلونا پاسخ منفی داده است.

این دروازه‌بان ایتالیایی فوتبال حرفه‌ای‌اش را در سال ۱۹۹۵ با پارما آغاز کرد و پس از ۶ سال حضور و درخشش در جیالوبلو، در سال ۲۰۰۱ راهی یوونتوس شد و تا سال ۲۰۱۸ در عضویت بانوی پیر بود.

بوفون که تابستان ۲۰۱۸ پس از ۱۷ سال اقدام به ترک یوونتوس کرد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، پس از یک فصل حضور در این تیم فرانسوی به یووه بازگشت و دو فصل دیگر در ترکیب بانوی پیر حضور داشت.

او در این مدت در ۶۸۵ بازی در درون دروازه بانوی پیر ایستاد و به این تیم برای کسب ۲۲ جام از جمله ۱۰ قهرمانی در سری A کمک کرد.

بوفون در فصل اخیر هم تنها در ۱۴ بازی از رقابت‌های مختلف در درون دروازه یوونتوس ایستاد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    6 2
    عالیه بهترین انتخاب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس