به گزارش مشرق عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در توئیتی نوشت: دیدار همکاران محترم بنده (مدیران رسانه‌های اصلاحات) با رییسی آن هم در فضای انتخاباتی، نقطه عطفی بود که از یک سو امید به حل مسائل کشور و رسانه ها را گوشزد می کرد و از سوی دیگر علنی شدن آن، پیام مرزبندی شده ای است که سکولارهای پدرسالار جریان اصلاحات باید آن را دریافت کنند.

پیام مرزبندی مدیران رسانه های اصلاح طلب با پدرخوانده ها

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    5 1
    درسته آقای رئیسی فراجناحی سعی میکند باشد اما در مورد اصلاح طلبان، ساده اندیش نباشیم! اینها از همان قماشند که بخاطر کسب قدرت، برچسب گازانبر و دیوارکش به مومنان زدند!
  • امید IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 1
    آفرین رسانه های اصلاح طلب آزاداندیشی خودراثابت کردن باحمایت ازرییسی چون حقیقتا همتی شایسته ودرحدریاست جمهوری نیست وازتکرا رخاتمی پیروی نکردند
  • سید IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    5 1
    خیلی نباید به مواضع این دمدمی مزاجان دلخوش بود! علی الخصوص که تفکر شیعه انقلابی را اغلب ایشان قبول نداشته و با اعمال حاکمیت امام و یا جانشین امام (ولی فقیه) مشکل اساسی دارند! و بیشتر نوع نگرش شان به مذهب ولنگار مآبانه (لیبرالیزم) است!
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    7 1
    ۸ سال تمام که نه ده ها سال تخریب و تهمت و دروغگویی و بزک دشمنان قسم خورده ی این اب و خاک رو توقع داری با دیدار( که اونم از سر ترس که مبادا برای همیشه از افکار عمومی و دایره ی نظام کنار گذاشته بشیم) فراموش کنیم جناب اقای گنجی؟ من یکی تو دام ساده انگارانه ی شما و اصلاح طلبا نمی افتم. از نظر من اصلاحات ضد ایرانی ترین جریان ۳۰۰ سال اخیر هست و قطعا بهشون ضربه خواهم زد. به کشورم خیانت کردن، تاوانش رو پس میدن. می بینید اون روز رو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس