کد خبر 1232431
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
بازتاب موفقیت «اسکوچیچ» با تیم ملی ایران در رسانه‌های کرواسی

موفقیت تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ در رسانه‌های کرواسی هم بازتاب داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در دیدارهای برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد با کسب چهار پیروزی پیاپی برابر هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق، به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله بعد شود.

این نتایج ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ رقم خورد؛ مربی‌ای که به جای «مارک ویلموتس» هدایت تیم ملی را قبول کرد و ایران را از رده سوم جدول، صدرنشین کرد.

سایت «sportcom» کرواسی با انعکاس برد ایران و موفقیت اسکوچیچ اعلام کرد که این مربی کروات در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی است و ایران در دیداری تعیین کننده عراق را شکست داد.

بیشتر بخوانید:

پایان افتضاح ویلموتس، تاج و AFC

این سایت نوشت: «ایران در دیداری تعیین کننده و با تک گل سردار آزمون موفق شد عراق را با یک گل شکست بدهد و اسکوچیچ به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند. ایران با کسب ۶ برد و دو شکست با تفاضل گل چشمگیر (۳۴ گل زده و ۴ گل خورده) مقام نخست گروهش را کسب کرد. فقط ژاپن (۴۶ گل زده و ۲ گل خورده) به لطف بازی در گروه ضعیفی که رقیبش تاجیکستان بود، گل‌های بیشتری به ثمر رساند.»

بازتاب موفقیت «اسکوچیچ» با تیم ملی ایران در رسانه‌های کرواسی

همچنین سایت «nacional» کرواسی عملکرد سه مربی کُروات حاضر در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را بررسی کرده است. این سایت تیتر «ایوانکوویچ و اسکوچیچ با عمان و ایران به مرحله سوم انتخابی جام جهانی صعود کردند» را برای مطلب خود انتخاب کرد.

در بخشی از گزارش این سایت آمده است: «مرحله دوم مسابقات برای اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ دو مربی کُروات که با ایران و عمان هستند با موفقیت به پایان رسید و این دو تیم موفق به کسب جایگاهشان در میان ۱۲ تیم نهایی شدند. اسکوچیچ با ایران صدرنشین گروه C شد در حالی که با عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه بود. عمان با برانکو ۱۸ امتیاز کسب کرد و در گروه E بعد از قطر در رده دوم قرار گرفت؛ گروهی که ایگور استیماچ سرمربی کروات هندوستان نتوانست این مرحله را با موفقیت به پایان برساند.»

بازتاب موفقیت «اسکوچیچ» با تیم ملی ایران در رسانه‌های کرواسی

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سروش IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    کلا کرواتها با تیم ایران خوب جواب میگیرند!!!
  • حسین پورزاد پرسپولیسی🌷🌷🌷 IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    اسکوچیج سر مربی خوبیه ولی ما تو ایران بازیکنانی داریم که از جهانبخش و جعفر سلمانی بی تجربه خیلی بهترند باید دعوت میشدند به تیم ملی پس باید نفاق وخودرای بودن کنار بگدار جای علی کریمی ورامین رصاییان ومحمد محبی در تیم ملی واقعا خالی بود
  • 72_Amirmokhtarjafari IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    0 0
    جایه رامین رضاییان تو تیم ملی خیلی خالی بود حیف شد که رامین نبود انشالله واسه بازیهای بعدی دعوت بشه.
  • مهران حسینی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    نظام ورزش جمهوری اسلامی در دنیا هم عجیبه و هم بی نظیره،ورزشکار با سه ماه اردو و تدارک میره طلای المپیک میاره و حال آنکه رقیب آمریکاییش حداقل یکسال در اردو هست یا روس،شاید بسیج شدن و عملیاتی کار کردن دیگه واقعا جا افتاده،فوتبال ایران اگه قهرمان جام جهانی هم بشه نباید تعجب کرد و گذشته از این حرفها باعث امید و دلگرمی مردم خصوصا به دولت سید خواهد شد،ایرانیها بر خلاف اروپاییها و مثلا فرانسویها که با مخدرات و آبکی ها در شادیها بر علیه دولت و اموال اقدام می کنند همیشه حامی و شادی عام المنفعه انجام می دن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس