کد خبر 1232422
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
قربانی:بعد از دور رفت به توانایی بازیکنان شک کرده بودیم/ الان می‌توانیم از اسکوچیچ تعریف کنیم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:بعد از نتایج دور رفت همه به توانایی بازیکنان تیم ملی شک کرده بودیم و می‌ترسیدیم به عراق یا بحرین ببازیم.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص برتری تیم ملی مقابل عراق و صعود به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: یکی از بهترین اتفاقاتی که افتاد این بود که اعتماد به نفس فوتبال کشورمان برگشت. حالا تیم‌های دیگر دوباره باید با یکی از غول‌های آسیا مبارزه کنند. 

وی افزود: بعد از نتایج دور رفت همه به توانایی بازیکنان تیم ملی شک کرده بودیم و می‌ترسیدیم به عراق یا بحرین ببازیم ولی واقعاً اتفاق خوبی رخ داد و با چهار پیروزی پی در پی هم مردم و هم ما لذت بردیم. 

بیشتر بخوانید:

ترکش‌های شکست عراق به ایران

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال  ایران در خصوص هفت پیروزی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ در مسابقات گذشته عنوان کرد: زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد هجمه‌های زیادی به او وارد کردند که خیلی از آن هجمه‌ها به دور از واقعیت بود. کسانی که فوتبال را فنی دنبال می‌کنند می‌دانند تیم‌هایی که  اسکوچیچ هدایت آنها را برعهده داشته فوتبال خوبی ارائه می‌کرد و حالا می‌بینید که تیم ملی ما هم با برنامه بازی می‌کند و از عقب بازی‌سازی می‌کند و برای گلزنی برنامه دارد.

قربانی تأکید کرد: طرح و برنامه در فوتبال ارائه شده از سوی تیم ملی در بازی‌های اخیر مشخص بود و حالا وقتی است که می‌توان از اسکوچیچ تعریف کرد؛ مهم‌ترین فاکتور پیروزیهای اخیر تیم ملی و برتری مقابل عراق این بود که دور رفت را کاملاً فراموش کردیم و حیف بود که این تیم در این مرحله دچار مشکل شود.

وی افزود: اگر ایران از این مرحله حذف می‌شد واقعاً حیف بود و خود آسیا ضرر می‌کرد. اگر من جای مسئولان AFC بودم و قواینن دست‌وپاگیرم نمی‌شد هر سال ایران را به دور نهایی و جام جهانی می‌فرستادم چون فوتبال ایران برای AFC یک برگ برنده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحمن IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    6 0
    ایران به دوران پیشرفته فوتبال خوددوارد شده است این شکوفایی برای جوانان یک ملاک و پشتوانه ذهنی و عملی است مبارک است
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    3 0
    در طول تاریخ همیشه سرباز آماده جانفشانی است فرمانده است که ارتشی را به پیروزی می رساند یا به شکست می کشاند بازیکنان تیم ملی ایران دور رفت همان بازیکنان دور برگشت بودند اما به فرماندهی ویلموتس در دور رفت تن به شکست وحقارت دادند و در دور برگشت به فرمانده مربی جدید پیروز میدان شدند
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    2 0
    اسکوچیچ گندهای ویلموتس رو جمع کرد مرحبا بچه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس