کد خبر 1232382
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

 درست متوجه شدید، نزدیک‌ترین گلفروشی به شما دقیقا در جیب‌تان قرار دارد که همان گوشی تلفن همراه شما است. وقتی خرید انواع مایحتاج خانه به صورت اینترنتی میسر است، چرا برای خرید گیاهان آپارتمانی و گل‌های مناسبتی نتوان اینترنتی خرید کرد! هدف ما از نوشتن این مطلب دقیقا آشنا کردن شما با پدیده نوظهور گلفروشی اینترنتی است که کار را برای دوستداران گل و گیاه و همچنین کسانی که قصد دارن به طرفداران آنها اضافه شوند، آسان کرده است.

هستند افرادی که کماکان برای ایجاد حس شادابی و سرزندگی به سراغ خرید وسایلِ اضافه برای خانه می‌روند که پس از چندی دلشان را خواهد زد. اگر بدانید؛ در این دوره زمانه‌ای که فاصله ما آدم‌ها از طبیعت بسیار زیاد شده است - خرید گل و گیاه چقدر می‌تواند در روحیه ما اثر مثبت بگذارد، می‌توانید همین حالا دست در جیب‌تان ‌کنید و برای سفارش گل به www.vipshop.flowers  یکی از معتبرترین گل فروشی های ایران مراجعه کنید تا تجربه شیرین یک خرید اینترنتی را داشته باشید.

نزدیک ‌ترین گلفروشی‌ در جیب شماست

کلیک کلیک...گل شما آماده است!

خرید گل آنلاین آنقدر آسان و لذت‌بخش است که نیازی نیست بیش از حد به آن بپردازیم. ما در اینجا بیشتر قصد داریم تا در مورد فواید نگهداری گل و گیاه در خانه و محل کار برای شما بگوییم و این مژده را به طرفداران گل و گیاه بدهیم که دیگر نیازی نیست صبح‌ها یا بهتر بگوییم بامداد به نزدیک‌ترین بازار گل و گیاه شهر خود بروید که در بهترین شرایط یک ساعت با شما فاصله دارد.

می‌توانید حتی در حین رانندگی (البته که توصیه نمی‌کنیم!) یا هنگامی که در راه رفتن به سر کار هستید با چند کلیک ساده خرید یا سفارش گل اینترنتی خود را نهایی کنید و پس از دو الی سه ساعت آن را بدون هیچ زحمتی تحویل بگیرید.

با خرید اینترنتی گل، دوستان خود را سورپرایز کنید

گل و گیاه از دیرباز بهترین گزینه برای کادو و هدیه دادن‌ بوده و کماکان این عادت پسندیده کماکان در بین ایرانیان رواج دارد. خیلی راحت می‌توانید برای عزیزانتان گل و گیاه را به صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین اگر از سلیقه مخاطب خود و بهترین گزینه برای خرید گل مناسبتی اطلاعی ندارید، گلفروشی‌های آنلاین کار شما را بیش از پیش راحت کرده‌اند.

نزدیک ‌ترین گلفروشی‌ در جیب شماست

کافی است تا به یکی از معتبرترین و معروف‌‍ترین آنها تماس بگیرید و مشاورِ گلفروشی را از مناسبت خریدتان مطلع سازید. آنها به راحتی به شما خواهند گفت که چه نوع گل یا گیاهی برای شما خوب است و حتی می‌توانید به روی گلدان کارت تبریک و پیام شخصی خود را هم درج کنید. چی از این بهتر که همه این کارها را بدون نیاز به رفتن به گلفروشی و تلف کردن وقت با ارزش‌تان انجام دهید.

گلفروشی‌های اینترنتی به خوبی می‌دانند که تحویل دادن گل و گیاه بدونِ ذره‌ای ایراد چقدر برای مشتری مهم است، از این جهت معتبرترینِ آنها دارای خودروهای مخصوص حمل و نقل گل و گیاه هستند که بتوانند سفارشات مشتریان را بدون ذره‌ای اشکال به دست آنها برسانند. پس دیگر برای حمل گل‌ها و گیاهان ظریف هم جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.

چرا اصلا باید گل و گیاه بخریم؟

سوال بهتر این است که چرا نباید گل و گیاه بخریم؟ مگر نه اینکه با رفتن به دل طبیعت و نشستن کنار رود حال و هوایمان عوض می‌شود و انرژی تازه‌ای می‌گیرم، لذا خیلی راحت می‌توانیم همان حس را در منزل یا محل کار ایجاد کنیم، چگونه؟ با خرید چند گلدان از گل‌ها و گیاهان زیبا!

تا بحال هیچ تحقیق و پژوهشی نشان نداده است که نگهداری از گل و گیاه برای انسان ضرر داشته باشد. نگهداری از گل و گیاه می‌تواند در جسم و روح انسان تاثیرات مثبتی ایجاد کند که به برخی از آنها در ذیل می‌پردازیم:

  1. تصفیه هوا به صورت کاملا طبیعی

امروزه بحث تصفیه هوا چه در خانه و چه در محل کار بسیار داغ شده است و افراد در سرتاسر دنیا به فکر افزایش اکسیژن در هوای پیرامون خود هستند. آنها به سراغ انواع دستگاه‌های الکتریکی می‌روند غافل از اینکه می‌توانند با خرید چند گیاه بدون مصرف برق اضافه همان کار را به نحو احسنت انجام دهند.

گیاهانی مانند دیفن باخیا، سانسوریا و غیره اگر به تعداد مشخصی در اتاق چیده شوند، خیلی راحت می‌توانند درصد اکسیژن و کیفیت هوا را افزایش دهند، بدون اینکه سر و صدایی ایجاد کنند یا مصرف برقی داشته باشند. خیلی راحت می‌توانید چندین نوع از این گیاهان که به گیاهان تصویه هوا معروف هستند را به صورت آنلاین خریداری کنید و جلوه‌ای نو به منزل یا محل کار خود بدهید.

نزدیک ‌ترین گلفروشی‌ در جیب شماست

  1. نگهداری از گل و گل؛ آرامبخش روح انسان است

محققان دریافتند که رسیدگی به گل و گیاه بهترین روش برای آرام کردن روح انسان در سده سوم است. کارهای از قبیل غبارگیری شاخ و برگ گیاهان، آبیاری به آنها و همچنین عوض کردن خاک گلدان، با اینکه کار بسیار ساده‌ای است، اما تاثیر فوق العاده خوبی بر روحیه ما انسان‌ها می‌گذارد.

اگر دوستانی دارید که مدام دچار افسردگی یا استرس فراوان هستند، همین حالا گوشی تلفن همراه خود را بردارید و برایشان از گلفروشی‌های آنلاین گل و گیاه مورد علاقه‌شان را سفارش دهید و آنها را سورپرایز کنید!

  1. گل بهترین روش برای ادای احترام به دیگران است

هر گل نماد و نشان از یک چیز دارد، برای مثال وقتی برای نیمه گمشده خود به فکر خرید گل می‌افتید حتما باید سراغ گل‌های قرمز و صورتی بروید. یا اگر برای مراسم سالگرد درگذشته‌ای می‌روید بهتر است از دسته گل‌ یا تاج گل سفید رنگ استفاده کنید. خرید تاج گل اینترنتی کار را برای شما خیلی آسان کرده است چرا که خیلی راحت می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن، مناسبت خرید گل را انتخاب کنید و از داخل آن دست به خرید دسته گل اینترنتی، تاج گل یا سبد گل بزنید.

هدیه دادن تاج گل، جلوه شکوه رابطه شماست.

با کمی تحقیق درباره معادل انگلیسی کلمه تاج گل می توان دریافت که مفهوم تاج گل در آداب و فرهنگ ما ایرانیان به شکل دیگری رواج دارد. به عنوان مثال از لغت flower stand به عنوان جای گلدان و پایه گلدان یاد میشود و کلمه wreath با تعبیر تاج گل ظهور که مربوط به یک فرقه از مسحیت است یاد می شود. تاج گل می تواند مفهوم های متفاوتی داشته باشد. مثل: تاج گل سر عروس و دخترانه، تاج گل خیریه، تاج گل تبریک، تاج گل ترحیم

نزدیک ‌ترین گلفروشی‌ در جیب شماست

سخن پایانی

در این مطلب تنها بخشی از فواید خرید و نگهداری گل و گیاه برای شما ذکر شد و قصد ما بیشتر آشنا کردن شما با پدیده جدیدی به نام گلفروشی آنلاین بود. همانطور که در این مطلب بارها به آن اشاره کردیم، نزدیک‌ترین گلفروشی به شما نه در چند کیلومتری شما بلکه دقیقا در جیب‌تان قرار دارد. با چند کلیک ساده و جستجو در اینترنت می‌توانید معتبرترین مرکز پخش و ارسال گل و گیاه به صورت آنلاین را بیابید و سفارش خود را نهایی کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس