کد خبر 1232176
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
رضا اطری: داشتن روحیه برای المپیک صد در صد مهم است

رضا اطری گفت: برای موفقیت در المپیک داشتن روحیه صد در صد مهم است.

به گزارش مشرق، رضا اطری نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در المپیک توکیو درباره شرایط تمریناتش گفت: خوشبختانه با حمایت ها و پیگیری هایی که از سمت فدراسیون کشتی بعمل آمده، توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدوارم که در زمان ۴۰ روز مانده تا المپیک نیز شرایط به همین خوبی پیش برود.

وی با قدردانی از زحمات کادر فنی، ادامه داد: از لحاظ شرایط تمرینی، اسکان و تغذیه همه چیز خوب بوده و فقط در مدت باقی مانده تا المپیک نیاز داریم که در آرامش تمرینات خود را پیگیری کنیم.

اطری در مورد حریفان خود در المپیک گفت: تمامی حریفان را می شناسم. در سبک وزن همه خوب هستند و کار بسیار سخت است، هم حریفان آسیایی و هم حریفان سایر کشورها مدعی کسب مدال هستند و نباید هیچ کس را دست کم گرفت.

وی افزود: خوشبختانه فدراسیون کشتی فیلم کشتی گیران را در اختیار ما قرار داده و با دیدن فیلم آن ها شناخت بهتری نسبت به حریفان خود پیدا خواهیم کرد.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در مورد ادامه روند تمریناتش گفت: پس از حضور در جام زیلکوفسکی لهستان، روز یکشنبه گذشته وارد اردو شدیم و خدا را شکر اردوها خوب است اما تحت تمرینات پرفشار قرار داریم.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس