چراغپور: تیم ملی 2 فاکتور کاملا برتر از عراق دارد/خط دفاع ایران در سطح 5 تیم اول جهان است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: برخی از کارشناسان می‌گویند که فوتبال ما با عراق شبیه و نزدیک است در حالیکه به نظرم فوتبال ایران اصلا شباهتی به سبک بازی عراقی ها ندارد و ما کاملا برتر از آنها هستیم.

به گزارش مشرق، جلال چراغپور در مورد دیدار سه‌شنبه شب ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: برای تحلیل این مسابقه باید دست به عصا باشیم زیرا ممکن است در حرف‌هایمان نکات کلیدی را بیان کنیم که تیم عراق به راحتی بتواند به آن دسترسی پیدا کند. برخی نکات کلیدی ممکن است سرنوشت یک بازی را عوض کند. زیرا دو کشور از هر نظر به یکدیگر نزدیک هستند و ممکن است مطالب در مورد تیم ملی به راحتی در اختیار کادرفنی تیم عراق قرار بگیرد. همانطوریکه ما اکنون تیم عراق را رصد می‌کنیم و می‌خواهیم بدانیم مثلا هافبک وسط تیم عراق چه کسی است و فشار حمله آنها از سمت راست بیشتر است یا چپ و مطالب و مصاحبه‌های عراقی‌ها را تعقیب می‌کنیم آنها نیز همین گونه رفتار می‌کنند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید قبل از بازی با عراق به گونه‌ای در مورد تیم ملی صحبت کنیم که قابل استفاده برای تیم عراق نباشد. تیم ایران قبل از بازی با عراق، سه بازی انجام داد. در مسابقه اول شرایط تیمی به خوبی رعایت شد و از همه بازیکنان استفاده نکردیم و  همه بازیکنان را به حریف نشان ندادیم. در بازی نخست روح تیمی به خوبی پیدا شد و کاملا درست حرکت کردیم زیرا بعد از پیروزی مقابل هنگ کنگ تیم بحرین نتوانست تیم ملی ما را آنالیز کند و همچنین نتوانست پیش بینی کند که ترکیب سردار آزمون و مهدی طارمی چه خواصی خواهد داشت. دیوار دفاعی‌اش را چگونه مقابل ضربات ما قرار بدهد و نتوانست بفهمد پاس برش دار چگونه است و در نهایت هم دو گل یک شکل از تیم ایران دریافت کرد. 

بیشتر بخوانید:

مدافعان ایران روز سختی خواهند داشت

چراغپور با اشاره به شرایط فنی تیم ملی در بازی با بحرین عنوان کرد: این بازی هم نکات مثبت برای تیم ملی ما داشت و هم نکات منفی که من بخاطر حساسیت بازی با عراق نکات منفی را بیان نمی‌کنم و امیدوارم که کادرفنی خودش به این نکات منفی پی برده باشد. برد ۳ بر صفر بحرین شادی زیادی را به اردوی تیم ملی، هواداران فوتبال و کل کشور تزریق کرد اما اگر آن ۵- ۶ ایراد منفی که در بازی با بحرین رخ داد و حریف نتوانست از آن استفاده کند در بازی با عراق فقط یکی از آنها رخ بدهد ممکن است برای تیم ملی دردسر درست شود. 

کارشناس فوتبال با اشاره به پیروزی پرگل ایران در بازی با کامبوج اظهار داشت: در بازی سوم تیم ملی روان‌تر شد و شک و شبهه در اردوی عراق برای تشخیص ترکیب تیم ایران بیشتر.آنها نتوانستند بفهمند که آرایش تیم ایران چگونه خواهد بود. ترکیب اصلی تیم‌ها معمولا مشخص است و رسانه‌ها به آن پی می‌برند این خیلی مساله مهمی نیست که حریف ترکیب اصلی یا همان فرماسیون را بداند اما اگر بداند که ترکیب‌های دونفره چگونه است و به طور مثال صادق محرمی با هافبک راست خود چگونه یک و دو انجام می‌دهند و یا چگونه و در کدام منطقه زمین تولید سانتر می‌کنند و ... خطرناک است که به آن آنالیز استراتژیک می‌گویند. 

وی افزود: یک مثال ساده می‌زنم زمان سرمربیگری گواردیولا در بارسلونا این تیم شنبه و سه شنبه بازی می‌کرد و ترکیب تیم و آنالیز استراتژیک تیم بارسا در این دو مسابقه ۱۵تا ۲۰ درصد تفاوت داشت به همین دلیل امکان آنالیز دقیق بارسا وجود نداشت مثلا یکبار مسی در گوش راست استفاده می‌شد و یکبار به میانه زمین گرایش بیشتری داشت و... در واقع در هر مسابقه با الگوی جدیدی تیم بازی می‌کرد.

چراغپور با اشاره به شرایط تیمی عراق گفت: خیلی از کارشناسان می‌گویند که فوتبال ما با عراق شبیه و نزدیک است در حالیکه به نظرم فوتبال ایران اصلا شباهتی به آنها ندارد. ما چندین بازیکن در تیم ملی داریم که در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند. از علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده دروازه‌بان‌های تیم ملی بگیرید تا سردار آزمون و مهدی طارمی و... در تیم عراق چند بازیکن چنین ویژگی دارند؟ پس کیفیت بازیکنان  ما باعث می‌شود که آنها به تیم‌های اروپایی منتقل شوند. بازیکنان کشورمان از نظر هوش و چابکی بسیار جلوتر از بازیکنان در منطقه غرب آسیا هستند. چابکی درونی را بازیکنانی مثل قائدی، امیری، قلی زاده و... دارند که در این منطقه از فوتبال آسیا خیلی کم است و به همین دلیل هم تیم‌های اروپایی به سراغ بازیکنان ما می‌آیند. از نظر هوش و چابکی بازیکنان ایران کاملا از عراق جلوتر هستند.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران از یک نظر دیگر هم از عراق جلوتر است و آن شخصیت و وزن تیمی است. بازیکنان ما شهرت بازی در اروپا را دارند شاید حالا یکی دو رسانه در عراق بنویسند که از بازیکنان تیم ایران نترسید و ... اما واقعیت این است بازیکن عراقی که می‌خواهد مقابل سردار ‌آزمون و طارمی بازی کند یا بازیکنی که می‌خواهد  به سمت دروازه بیرانوند شوت بزند می‌داند کار سختی دارد. شخصیت تیمی ایران بسیار بالاست این شخصیت و وزن تیمی را در ۲۰-۳۰ سال اخیر کم نظیر بوده است. شاید در پاره ای از زمان علی دایی بوده، یا بعد علی کریمی آمده و مهدی کیا و... اما در هیچ مقطعی این همه بازیکن شاغل در اروپا نداشته‌ایم. قطعا بازیکنی که می‌خواهد مقابل این بازیکنان لژیونر قرار بگیرد شرایط متفاوتی خواهد داشت. بیرانوند پنالتی رونالدو را مهار کرده است و شوت زدن به سمت دروازه او با شوت زدن به سمت یک دروازه‌بان آماتور متفاوت است.

چراغپور تصریح کرد: چابکی، خلاقیت دو ویژگی مثبت و خوب تیم ملی کشورمان است و از سویی دیگر خط دفاعی تیم ملی ما مرتکب اشتباه ویرانگر و کشنده نمی‌شود. آمار خط دفاعی ایران از نظر اشتباه ویرانگر فوق العاده عالی است. آخرین گل به خودی که مدافع ما زده چه زمانی بوده ؟ یادتان می‌آید؟ به نظرم تیم ملی از نظر نداشتن اشتباه‌ات کشنده و ویرانگر در سطح ۵ تیم اول جهان است اما مدافع ترکیه به محض اینکه زیر فشار حملات ایتالیا قرار می‌گیرد گل به خودی می‌زند. 

این کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه باید خیلی زود به عراق گل بزنیم عنوان کرد: با توجه به ویژگی‌های مثبتی که در تیم ملی ایران وجود دارد باید این برتری را خیلی زود به رخ حریف بکشیم و زمانی که آنها محتاط بازی می‌کنند گل اول را به عراق بزنیم اما اگر نتوانستیم زود به عراق گل بزنیم چه باید بکنیم؟ در این صورت باید وقتی که سطح پتانسیل تیم پایین می آید با توجه به نیمکت فوق العاده‌ای که داریم خیلی زود این پتانسیل را به سطح ۸۵-۹۰ ابتدای مسابقه برگردانیم و مثلا وقتی جهانبخش خسته شد و بنزینش تمام شد سریع بازیکن جدید را به میدان بیاوریم. شکست دادن عراق اصلا دور از دسترس نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 94
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 22
  • یک استقلالی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    چقدر خوش خیالی عراق ایران را گلباران خواهد کرد
    • نیما IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      35 21
      لنگی حقیر با اسم استقلالی به تیم ملی فحش نده
    • نیما IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      32 13
      لنگی ها حالا پی بردید که چقدر بیشرفید که با اسم استقلالی به تیم ملی فحش میدید
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      23 2
      خفه شو
    • جانم فدای ایران IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      26 3
      تو ایرانی هستی واقعا خود تحقیر خدا خودش به روز سیاه بندازه الهی امین
    • يك ايراني IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      18 8
      نادي الاستقلال السعودي
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      13 6
      ممنون لنگی جان
    • یکی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      26 2
      خواهیم دید ایران از عراق خیلی قوی تر هست ما عراق رو با نتیجه سنگین شکست می‌دهیم عراقی ها نمی توانند با ایران مقابله کنند خواهیم نشان داد که چه کسی چه کسی را گلباران میکند
    • محمد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      17 2
      شما عراقی هستی؟
    • طوفات زرد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      13 5
      شکلات نخور کیسه
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      20 6
      از آلبانی کامنت میذاری بعد اسمتو میذاری استقلالی . هان منافق ؟
    • فقط ایران IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      18 1
      اگه یکم غیرت داشتی اینو نمی گفتی یک بازیکن عراقی بگو که تو لیگ قهرمانان اروپا به چلسی گل برگردون زده باشه😤😡
    • حامد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      14 0
      انشالله به کوری چشم حسود میبینی که میبریم و از گروه صعود میکنم
    • پرسپولیس IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      7 3
      اقای استقلالی ایران بعدازپیروزی مقابل عراق ما خودمون گلباران میکنیم تیم ملی رو اونم با گلهای تازه یاس
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      17 2
      لطفا هواداران استقلال را بی شخصیت نکن. پروفایلت را عوض کن.
    • حسین IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      23 1
      شمایی که میگی عراق ایران راگلباران خواهدکرد، معلومه این آرزوی قلبی تو هست واگر شناسنامه ایرانی هم داری به ایرانی بودن خودت شک کن، کمی غیرت وتعصب بدنیست داشته باشی و فهم فوتبالی هم لازمه که حساب دودوتا چهارتا رابلد باشی وبدونی که عراق حکومتش جیره خورایران وتیم ملی عراق اصلا درحدتیم قدرتمند ایران نیست!!
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      14 8
      از یک کیسه کش بیشتر از این نمیشه انتظار رفت
    • امیر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      14 0
      ن مطمئن باش هم وطنات پیروز نمیشن ما ایرانیا نابودتون میکنیم
    • سعید IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      17 0
      اگه قراره عراق گلباران کنه تیم پرتغال واسپانیا از ترس گل نخوردن از ایران جفت کرده بودن شما نادانی که تیم درجه دو اسیارو در مقابل ایران بالو پر میدین متاسفم برای کسی که عراقو بزرگ میکنه استرس ندین لطفا
    • کوروش IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      18 3
      شما حرف نزن. هروقت عراق اومد جام جهانی یه بار تو عمرش بعد دهنت واز کن. عرب پرست
    • پری مجرد 44 ساله IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      10 2
      خفه شو منافق
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      2 0
      چی به تو می‌رسه این وسط وطن فروش
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      2 0
      درسته که خوب فارسی می نویسی ولی در ایران زندگی می کنی و بهتر حق نان و نمک را نگه داری و نخواهی روحیه تیم ایران را تخریب کنی..تیم عراق خوبه ولی هرگز به پای تیم ایران نمی رسه و یک کیسه گل باید به عراق ببره!!
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      3 0
      در پاسخ تو همین بس که یه روانی هستی ، در اولین فرصت یه روانپزشک برو
    • علی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      4 0
      اگر بخواهیم به تیم گذشته ی ایران نگاه کنیم سخت در اشتباهیم چون ایران نسبت به بازی گذشته خود مقابل عراق بسیار قدرتمند تر شده ایران صد در صد پیروزه
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      5 0
      خیلی بی غیرتی
    • من IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      2 1
      این است فرهنگ لنگ کثیف
    • حسام پرسپولیسی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      2 1
      داداشا من خودم پرسپولیسی ام. ولی توصیه می کنم ولش کنید یه چیزی خورد یه حرفی زد شما ببخشید.بالاخره از استقلالیا انتظار میره.
    • Adrien IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      0 2
      ‌wtf چرا فاز منفی میزنی تو اخه از فوتبال چی سرت میشه :/ , استقلالی نو کیسه :/
    • بی شعور IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      1 1
      خفه بنه باو عراقیه اسب
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      اره مجبورا بعد برد ایران گلبارانشون میکنه ۲ بر صفر
    • ابی بیکران IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      لنگی شما همونا هستین بخاطر کیروش بزرگ پرچم عراق و عربستان گذاشتین توی پروفایلتون اسم استقلال نبر لنگی حقیر ما تیممون به عربا نفروخیم و نمیفروشیم بخاطر فسیل مثل سید جلال
    • امیر IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      مامان تو یکی رو باید مورد عنایت قرار داد
    • امین IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      جم کن خائن
    • پرسپولیس IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      1 0
      اهان بله درسته عراق هنگ کنگ رو با گل به خودی زورکی برد اون وقت چه جوری می تونه ایران و گل باران کنه؟؟؟ خدایی حیف نیست قایدی و طارمی و سردار اووووه اون همه بازیکن خفن ما نره جام جهانی ؟؟! بعدم جناب اگه عراقی هستی بنویس یک عراقی که حداقل بهت نگیم خائن بهت بگیم نمکدون شکن
    • KIAN96906380 IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      1 0
      باهمین نفاق‌تون استقلال‌رو نزد هموطنان‌تون الإستقلال کردین. فقط اونموقع گرم بودن همه کسی واقعیت رو نفهمید.هنوزم همینطوره. درحالیکه استقلالیا هرچی باشن(ازنظرشما)، وطن‌فروش نیستن. کلا ایرانی باغیرت اینی نیست که شما تخریب‌چی‌های پرسپولیسی که خودِ پرسپولیس هم پستون میزنه به مردم نشون میدین! خدا از سر گناهانتون بگذره. زنده‌باد ایران
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    11 0
    برد یک بر صفر عراق برابر هنگ کنگ واقعا نشان ضعف عراق و بی لیاقتی این تیم برای صعودبه جام جهانی است اگر ایران حرفه ای وبدون حاشیه مقابل این تیم بازی کند قطعا برنده ایم
  • ایران من IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    11 0
    ایران همیشه ایران بوده ولی فراز و فرود داشته که آن هم خیانت فدراسیون نشین ها بوده.ایران عراق را له می کند. ایران ۶ العراق ۲
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      0 2
      انتظار داشتی ایران بعضی وقتا مثلا افغانستان بوده باشه?
  • نیما IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    4 5
    پرسپولیسی ها در واقع مسعودپلیسی ها با اسم استقلال به تیم ملی فحش میدن تاجی ها حواستون باشه
    • سعید IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      1 1
      ضررر مفت نزن الدنگ
    • استقلال قهرمان Ar IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      3 0
      راس میگی تاجیان مواظب باشین این لنگی از هیچ کاری دریغ نمیکنن چون میدون ما تاجیا سرتریم به عشق ایران تیم ملی تهران استقلال
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    5 0
    عراق تیمی نیست که بابتش نظر داد،انشاالله ۵ تابیشتر میزنیم بهشون.. باید خندید وبازی کرد باهاشون،جام جهانی زیاد کارداریم...
  • نغمه رضایی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    4 18
    ای بازیکنان عراق شما برادر دینی ما هستید و امنیت امروز عراق رو مدیون ایرانی ها هستید ما شما را از شر داعش نجات دادیم خواهش میکنیم بگذارید یک بر صفر ببریمتون خدا به شما پاداش خواهد داد ما رو حذف نکنید
    • Cham IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      3 2
      تیم ما نیاز به التماس نداره ما جوانمردانه بازی می کنیم و مطمئن باش میبریمشون . دفع داعش و ... هم وظیفه بوده که پاداش اخروی داره پس لطفا مسائل رو باهم قاطی نکنید .
  • مجید IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    5 1
    این تیم. تیم ویلموتس نیست. بچه هاپیروزمیشن اونم بااختلاف 2گل
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 2
    آقای چراغپور خودت که کلی لودادی؟!!
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    5 0
    ۳ هیچ ایران می بره اصلا ما نباید نگران این بازی ها باشیم باید توی بازی با جام جهانی نگران باشیم سطح فوتبال ما خیلی از این ها بالا تره فقط به خاطر یه مربی نابلد کارمون به اینجا کشید که نگران همچین بازی هایی شدیم هرکی هم که میگه می بازیم مطمئنن ایرانی نیست
  • کورش کبیر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    5 1
    بچها تلاششون رو میکنند، ماهم دعاشون میکنیم، هرچی خدا بخواد همون میشه ان شاءالله که صعود میکنیم
  • احمد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    7 4
    از همین حالا داره غرور ورمون میدارد همیشه مغرور بودیم . ادمم نمیشیم هیچوقت
    • HT IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      0 0
      عاااااااااا راس میگی تا بوده همین بوده. خخخخخخخ
  • فرخ IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    5 0
    ایران از انهابا داشتن طارمی و آزمون و...چند مرتبه بالاتر است و موفقیت دور ازدسترس نیست انشا الله می بریم
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 1
    من خودم کارشناس فوتبالم و۳۵ ساله که فوتبال را بررسی می کنم مطمئن باشید که ایران حداقل با اختلاف ۳ گل برنده میشه
  • نژادپرست ها به بهشت نمی روند IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    2 1
    درسته که ما قوی هستیم ولی نژاد پرستی کار درستی نیست به گفته قرآن هیچ کس از دیگری برتر نیست مگر به واسطه تقوایش
  • ایران IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 2
    این دیگه چه عکسیه؟
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    3 1
    ستاذه های عراق درتیم باشگاهی ایران فوتبال یادگرفتن تیم ملی ایران با داشتن بیرانوند سردارازمون طارمی ترابی جانبخش قائدی 50سال از ای آن عقبه ایران فاتعانه میبرد
  • ایران مسی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 0
    به کوری چشم حسود
  • دانیال IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    عراق خیلی ضعیف تره ما هست . به زور اونم گل به خودی ۱ صفر هنگ کنگ رو بردن که ما توانستیم ۳ تا بزنیم تازه کامبوج رو فقط ۴ تا زدن و ۱ گل هم خوردن که ما اون هم ۱۰ تا زدیم
  • صابر IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    2 1
    ایران با اختلاف عراق رو میبره حالا ببینید و کیف کنید. عاشق برو بچه های تیم ملی فوتبالم
  • Mohsen IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 0
    من پرسپولیسی هستم افتخار میکنم لنگی هستم در زمان قدیم بدلیل وضعیت اقتصادی مردم لنگ می‌خریدن به عنوان طرفدار ،خیلی هم طرفدار داشت بد نیست به گذشته رجوع شود مردم در قدیم به لنگ افتخار میکردند ،امیدوارم گل اول تیم ملی رو قائدی بزنه بازی کن ریز نقش سرعتی تکنیکی همه مردم ایران خوشحال بشن با پیروزی که قطعی هم هستش زنده باد تیم ملی ایران
  • مجید محاوی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 0
    متاسفانه بعضی از دوستان هم وطن وارد حرفهای میشوند توهین کردن به هم. ورزش برای سلامت تن و روح است توپ گرده و شانس هم بر آن تاثیر زیادی داره حساسیت بازی زیاده فقط بچها باید روی اعصاب کنترل و آرامش داشته باشند بازی به درگیری فیزیکی میکشه شدید
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    3 0
    نه بابا
  • شایان یاری IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 0
    این لنگیا چقدر اشغال هستند براتون متاسفم واقعا
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    2 0
    کلا عربها فوتبال ندارن بیشتر درگیری فیزیکی و ضد فوتبال بازی می کنن وقت کشی کار اینهاست
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 1
    به نظر من ایران می بازد عراق م
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    به همین خیال باش
  • امیرحسین IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    3 0
    تیم ملی کشورمون خیلی سرتره و حتما میتونه ببره... ولی جناب چراغپور یادشون رفته با همین بازیکنان شاغل در اروپا و جام جهانی رفته ، بازی رفت رو باختیم کار تیمی مهم تره
  • لیلا IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    2 0
    غرور همیشه باعث میشه ببازی!
  • یک استقلالی واقعی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    ایران از هر نظر سزار از عراقه و قطعا ما پیروز این دیدار سخت هستیم
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 1
    استقلالی ها همه خفه شن یکیشون اومده تیم ملی همه شوتارو میرینه مهدی قائدی رو میگم
  • آرش IN ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 1
    آخه کیسه کش از اونجایی میسوزی که اکثر بازیکنان پرسپولیسی هستند
  • هادی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    فقط یه وقت عراقی ها از همون اول دفاع اتوبوسی راه نندازن. به نفعشونه که ایران در دور بعد حضور نداشته باشه. پس دیدار تشریفاتی نیست‌.
  • بی شعور IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    بابا سس ماست میلاد پاس گل هارو میده سردار ازمون گلارو میزنه قائدی دفاع عراق رو جر میده یا پاس گل یا گل میزنه طارمی شوتارو بدون رودرواسی میده به دروازبان عراق قدوس هم از گوشه ها سانتر هارو میکنه به امید لوله کردن العراق.... سه هیچ میبرم اگه ایران ترای هارد باشه ۸ تا میزنیم
  • Cbnn IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    اگه سرتر هست پس چرا بازی رفت شکست خورد؟
  • دخی پرسپولیسی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    ایران حتما می بره اون اگه خدا بخواد۳گل می زنیم....
    • آراد IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      0 0
      به امید برد ایران قهرمان
  • علیرضا GB ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    1 1
    عراق میبره
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    فوتبال عراق خیلی به ایران نزدیک چندین سال که بازیکان عراق در فوتبال ایران بازی کردن وبهترین بازیکنان لیگ لقب گرفتن پس فوتبال عراق ضعیف نیست در ضمن عراق یک بار به جام جهانی راه پیدا کرد جام جهانی مکزیک نتایج خوبی هم نرفت
  • امیر IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    دفاعی که از هنگ کنگ زیقی گل میخوره دفعاع پنجم دنیاست؟
  • سید IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    2 0
    عمو فردا جوری پارشون میکنیم که با چسب نتونن پارگیشون رو بچسبونن ،ها دایی
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    0 0
    ایران وطن ماست و وطن یعنی عشق.
  • Fatima IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    من که میگم ما چهار تا گل میزنیم اونم مهدی قائدی میزنه و مهدی طارمی و سردار آزمون و مهدی ترابی انشالله که میبریم
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    جوجه رو آخر پاییز میشمارن داداش بعد میگید این پرسپولیسی با اسم استقلالی پیام میده بعیده ولی از جماعتی که زیر آب آل کثیر وپرسپولیسو میزنه بعد باپرچم کشور دیگه میان ورزشگاه ( سوراختور وکیسه ) بعید نیست.
  • جلال IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    این حرفا چیه میزنید توهین زشته بخدا شما استقلالی عزیز مگه با پرچم تیم ژاپنی نرفتید ورزشگاه ؟ الانم یه آدم چرت یه وطن فروش گوهی خورد همه را ننویسید پای پرسپولیسی
  • شهرام IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    ساختار دفاعی تیم ملی حاصل کار کارلوس کیروش است
  • محمدعلی رنجبر IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    چرا اینقدربازی را بزرگوگ وپیچیده می کنید اترژی متفی میدین همه کار شناس شدیم وایجاد استرس میکنیم عراق که هیچ هنوز هیچ کدام از کشورهای عربی نتوانستند حریف یوزهای ایرونی باشند مطمئن باشید بازی دست ما ودست ما دردست خداس
  • محمد IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    عراق تیم ضعیفی هست . از شانس بد ما عراق جلوی همه تیم ها افتضاح بازی میکنه اما جلوی ایران فوق العاده تمامشم بخاطر رو کم کنی و بحث ایران و عجم هست . با اختلاف ۳ گل میبرم . سوراخشون میکنیم یکاری میکنیم که عبد الزهرا با اون بشار رسن نامرد تا خود عراق گریه کنند .
  • پیشگو IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    ایران ۳ عراق ۰
  • جمال IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    فکر کنم مشکل سیاسی نباش باز ایران راحت عراق میبره
  • ابراهیم RU ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    عجب لنگی بی شرفی ، عقل نداری ، ایرانی هستی؟
  • HT IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    عااا آره منم این طور فک میکنم می تونیم ببریمشون خیلی گنده نکنین این بازی رو .اون قدر ها هم ک فک میکنین بازی سختی نیس
  • وحید IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام. اصلا همدگر زدن گل و حمله نباید تعجیل کنیم . باید مواظب ضد حمله های عراق باشیم. تیم های عربی مخصوصا عراق از دقیقه ۶۵ بهتره و کم می آورند.. باید در محوطه جریمه مواظب پنالتی باشیم.
  • طاها IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام من خودم پرسپولیسی هستم و اعتقاد دارم که تیم ملی استقلالی و پرسپولیسی و سپاهانی یا ‌.... نداره . چون ما هممون ایرانی هستم و ارزش ها و اعتقادات نباید بین ما فاصله بندازه . متاسفانه بعضی ایرانی ها درگیر تعصب شده اند .
  • علی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    کارشناس خیلی پرو شدی دفاع ایران درسطح ۵کشور جهان خیلی خنده داره با هنگ کنک گل خوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس