کد خبر 1230419
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
واریز سود مرحله دوم سهام عدالت تا پایان اردیبهشت ماه

در پایان معاملات امروز بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت به دلیل روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز و تاثیرگذار بر این سبد ۰.۶ درصد افت کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس تهران صبح امروز در اولین روز کاری هفته، کار خود را با نوسان آغاز کرد و بعد گذشت یک ساعت از معاملات رفت و برگشت ۵۰۰ واحدی را پشت سر گذاشت.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۲۲ خردادماه با کاهش ۶ هزار و ۹۷۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۴۴ هزار و ۸۷۳ واحد رسید. امروز شاخص کل و شاخص هم‌وزن ۰.۶ درصد کاهش داشتند و این موضوع نشان می‌دهد شرایط برای شرکت‌ها کوچک و بزرگ یکسان بوده است.  بسیاری از نمادهای شاخص‌ساز که عضو سبد سهام عدالت هم هستند درگیر صف‌های فروش شدند و با کاهش قیمت همراه بودند. 

«فارس»، «شستا» و «وبملت» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و «شتران» «کگل» و «سپ» سبزترین نمادها در روز سرخ بورس امروز بودند. «غکورش»، «ولکار» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۴۵۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۶ درصد معادل ۴۷ هزار و ۹۰۷ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۷۱ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۱۹خرداد +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۵۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۲.۷۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۳۹۸ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۱۹خرداد +جدول

منبع: نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    ﻋﺠﺐ ﺩﻭﻟﺘﻲ ﺩاﺭﻳﻢ ﭼﻘﺪﺭ ﺭاﺣﺖ ﺳﺮﻣﺮﺩﻡ ﻛﻼﻩ ﮔﺬاﺷﺘﻨﺪ و ﭘﻮﻟﻬﺎﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﺭا ﺑﺎ ﻓﺮﻭﺵ ﺩاﺭا ﻳﻜﻢ و ﺩﻭﻡ ﻛﻪ ﻣﺎﻝ ﻫﻤﻴﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﺩﻡ ﻓﺮﻭﺧﺘﻨﺪ ﺑﺎ ﭼﻨﺪ ﺑﺮاﺑﺮ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻣﺴﻌﻮﻻﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﭼﻪ اﻣﻴﺪﻱ ﺩاﺭﻧﺪ ﺑﻪ اﻳﻨﺪﻩ اﻳﻦ ﻛﺸﻮﺭ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس