کد خبر 1230141
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
توصیه به کادر فنی برای دیداربا عراق/ گل اول مشکل را حل می‌کند

کارشناس فوتبال با اشاره به شرایطی که تیم ملی برای دیدار با عراق دارد گفت: اگر کادر فنی می خواهد این دیدار را هم با پیروزی به پایان برساند باید در چینش نفرات دقت بیشتری داشته باشد.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی از پیروزی تیم ملی برابر بحرین ابراز خوشحالی کرد و در مورد دیدار حساس پیش رو گفت: باید بپذیریم تیم عراق به مراتب گردن کلفت تر از بحرین است. هنوز نقاط ضعفی در تیم ملی وجود دارد که باید هر چه زودتر برطرف شود.

وی ادامه داد: من نمی خواهم در کار کادر فنی دخالت کنم اما برای بازی با عراق باید دقت بیشتری در چینش تیم داشته باشیم. خط دفاع ما احتیاج به تغییر دارد. باید هماهنگ تر باشیم و بازی بهتری ارائه دهیم زیرا عراق شرایطی مشابه ما دارد. بازی فیزیکی انجام می دهد و از موقعیت هایش به خوبی استفاده می کند. بنابراین باید عملکرد خوبی داشته باشیم. در دیدار برابر عراق باید گل اول را بزنیم. زدن گل به عراق، شیرازه این تیم را از هم پاشیده و ما را به مرحله بعد هدایت می کند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی خفیف عراق برابر هنگ‌ کنگ

پرویز مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: درست است که الان همه تمرکز ما بر روی بازی با عراق است اما باید بدانیم که وقتی به مرحله بعد برسیم شرایط با الان متفاوت خواهد بود. تیم ها به مراتب قدرتمندتر از بحرین و عراق خواهند بود. باید تدارک خوبی دیده شود. تا در صورت صعود به مرحله بعد بتوانیم بر حریفانمان غلبه کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی ها می گویند اسکوچیچ نقشی در پیروزی ایران برابر بحرین نداشته است گفت: متوجه صحبت ها نمی شوم. انتقاد به اسکوچیچ وارد است اما این دلیل نمی شود که او را هیچ کاره بدانیم. تعویض هایی که او انجام داد باعث موفقیت تیم ما شد. او و همکارانش تمام تلاش خود را می کنند تا تیم ملی موفق باشد اما متاسفانه یک ایراد بزرگ در فوتبال ما است. وقتی تیم می برد می گویند بازیکنان بردند اما وقتی تیم نمی برد می گویند مربی باعث باخت بوده است. این تفکر باید تغییر کند. مربی هر تیمی چه ملی و چه باشگاهی تمام تلاش خود را ی کند تا تیمش موفق باشد تا اعتبارش زیر سئوال نرود.

سرمربی پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: خدا لعنت کند کسانی را که باعث شدند تیم ملی کشورمان در بازیهای رفت برابر عراق و بحرین شکست بخورد و حالا در دور برگشت باید استرس داشته باشیم و نگرانیم که ببینیم آیا می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم یا خیر اما اعتقاد دارم با تمام این سختی ها که در دور رفت برای تیم ملی بوجود آمد آنقدر بازیکنان خوب داریم که عراق را هم شکست داده و به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    5 16
    پرویزخان مظلومی هیچی از فوتبال نمی داند.
    • رمضانی گماری از صالحشهرخوزستان IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      16 1
      اشتباه نکن به بزرگتر حریف احترام بگذار مظلومی مرد بزرگی است گرچه تیم رقیب است
    • دکتر فسون IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      8 0
      به نظرم تو اصلا نظر نده بشین نظرات دیگران بخون تا روحت شاد بشه.
  • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    4 0
    هر تیمی احساسی. عمل نکند برنده است
  • امیر IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 0
    دخالت نکن بروکارخودت بکن
  • مجید IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    8 3
    اقای مظلومی بچه ها حرفشان راتو زمین فوتبال میزنند. زیاد تیم عراق روبزرگش نکنیدتیم عراق برای ویلموتس بزرگ بود. ولی الان دیگه ویلموتس با افکارش دیگه نیست
  • محمد توکلی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    7 1
    خدا لعنت کند کسانی که پشت قرارداد ویلموس بودند وامضا کردند بزرگترین خیانت
    • کاکا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      5 0
      اگه ما برتریم باید عراق رو ببریم وگرنه اون رنکینگ فیفا فقط ی عدده
  • طاها IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 0
    خوب
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 1
    انشاالله بر د با تیم ملی است باید بازی خوبی به نمایش بذارندو استرس نداشته باشند
  • فخریران IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    باشوی دوست داشتنی ،خودت رو دست کم نگیر ، بنظرم توخیلی تکنیکی تر از خیلی از بازیکنان ایران حتی عزیزیو.... هستی مطمین باش اگر اسیر حواشی نشوی در بهترین باشگاههای جهان توپ خواهی زد من شخصا لحظه شماری میکنم خداداد و امثالهم رو ول کن به خودت و تلاشت بیشتر و مووقیتهات توجه کن تو شایستگیش رو داری اگر بخواهی درخاتمه از همسر عزیزت هم تقاضا می کنم در این مسیر یار و همراه خوبی برایت باشند. بامید تماشای بازی تو در کنار امثال مسی موفق باشی عزیز دلم
  • فرامرز IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    آقای مظلومی کلا دانش مربیگری قوی نداره.
  • blwchrda12@gmail.com IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    مظلومی بازیکن و مربی بوده که شما وتیمتان رو جون به لب کرده بودبردن تیم لنگ روتخصص داشت
  • حسن IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام. هر مربی افکار خاص خودش را دارد‌ باید به افکارمربی اعتماد کرد. البته باید از نظرات کارشناس هم اگر از دید خودش مثبت باشه استفاده کنه.
  • محمد IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    فقط برد وبردوبرد ازعراق دلمان راخنک می‌کند بازیکنان ملی فقط باید به برد درمیدان با تعداد گل بالا فکرکنندوبس ماتشنه بردایران عزیز هستیم وبس فقط بردن پیروزی وبرد وبرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس