مهرعلیزاده نمایه

سخنگوی دانشگاه «تیلبرگ» هلند تأکید کرد که «محسن مهرعلیزاده» پایان نامه خود را در این دانشگاه به اتمام نرسانده و بنابراین هیچ عنوانی از این دانشگاه هلندی دریافت نکرده است.

به گزارش مشرق، در پی ادعاهای «محسن مهرعلیزاده» معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اخذ مدرک دکترای «مهندسی اقتصاد» از دانشگاه «تیلبرگ» واقع در جنوب هلند، طی مکاتبه‌ای با «تینکه بناما» سخنگوی دانشگاه «تیلبرگ» صحت این موضوع را جویا شد.

محسن مهرعلیزاده در نشست‌های خود بر این جمله تأکید کرده که «بنده دکترای مهندسی اقتصادی خوانده‌ام و  به این نتیجه رسیدم که روشی به عنوان الگوی حکمرانی اقتصادی اجتماعی وجود دارد که اکنون در کشورهای اروپایی حاکم است».

بناما در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا مهرعلیزاده در دانشگاه تیلبرگ تحصیل کرده و مدرک دکترا دریافت کرده، تصریح کرد: «از آن‌جایی که این موضوع (تحصیل مهرعلیزاده در دانشگاه تیلبرگ) مربوط به سال‌های بسیار قبل است و در آن زمان سیستم اداری به صورت دیجیتالی درنیامده بود، ما در این زمینه تحقیقات بیشتری کردیم و متوجه شدیم که آقای مهرعلیزاده چند سالی به عنوان دانشجو در رشته اقتصاد در دانشگاه ثبت نام کرده بود اما پایان‌نامه خود را به اتمام نرساند و هیچ‌گونه عنوانی از دانشگاه ما دریافت نکرده است».

سخنگوی دانشگاه تیلبرگ هلند در حالی چنین پاسخی را داد که ابتدا در تماس‌های تلفنی اولیه در پاسخ به سؤالی در این زمینه گفته بود که مهرعلیزاده به عنوان دانشجو در دانشگاه تیلبرگ ثبت نام نکرده بوده است که سپس در پیامی ایمیلی اظهارات خود را  آن طور که در بالا اشاره شد، تکمیل کرد.

این پیگیری‌ها در خصوص پیشینه تحصیلی مهرعلیزاده در حالی صورت گرفته است که وی چندین بار در مناظره نخست و دوم ضمن تاکید بر اینکه اقتصاد می‌داند، تحصیلات رقبای انتخاباتی خود را زیر سوال برد و مدرک تحصیلی را پیش کشید.

در پی جنجالی شدن خبر تحصیل مهرعلیزاده در دانشگاه تیلبرگ هلند و ابراز تعجب برخی دانشجویان این دانشگاه هلندی، علی تاجرنیا سخنگوی ستاد محسن مهرعلیزاده در این‌باره  گفت که «آقای مهرعلیزاده مدرک دکتری دارد. مثل این است که بنده دکتری تخصصی پروتز علوم پزشکی از دانشگاه مشهد داشته باشم و برای اخذ مدرک دکتری دیگر از دانشگاه آلمان برای دفاع از پایان نامه‌ام حضور نیافته‌باشم و نیمه تمام بماند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    6 0
    سلام اگر مهرعلی زاده درثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری گفته که دکترای مهندسی اقتصادی ازدانش هلند دارم سازمان های پی گیری و شو رای نگهبان چرا در تأیید یارد آن دقت نکردند که آیا مدرک مهرعلیزاده وادعایش صحت دارد یا ندارد!!؟
    • امین IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      0 0
      سخت نگیرین، واحدهای عمومی پاس کرده ، یکم توو تخصصی ها گیر کرده!.... دکترای افتصاد هلند ایشون، حکم فیزیک هسته ای قطب شمال داره!
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    9 0
    خخخخخخ ، پس دیپلمه محسوب می شه
    • کم سواد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      1 0
      خب مگه چیه؟! منم دیپلم. اما ادعای ریاست های مختلف ندارم.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    هم مهرعلیزاده حرف اضافه زده و هم سخنگوی ستادش . بهرحال اگر دکتری داری عکسش رو بذار توی شبکه اجتماعی همه ببینند دلیل و توجیه الکی هم میارید البته ما بررسی کردیم گفتند دکتری نیمه تمام دانشگاه هلند مساوی با کلاس پنجم ایرانه یعنی هنوز یکسال تحصیلی از رییسی عقبه
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    اسلاحتلب کثیف
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    اینجاست که میگن کافر همه را به کیش خود پندارد. خودش و صاحابش مدرک تقلبی دارن، فکر میکنه مدرک دیگران هم جعلیه!
  • وطن پرست DE ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    دولت های اروپایی تو اقتصادشون موندن و برای همین جریان ثروت به سمت شرقه اون وقت این یارو می خواد از اروپا در حال پس رفت الگو ارایه بده؟
  • علی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 0
    درغگو خودش خوب رسوا شد خدا جای حق نشسته خخخخخخخخخخخ منتظر رسوایی بعدی هستیم
  • DE ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    3 1
    خخخخخخخخخ
  • DE ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    2 0
    خوب چطور بدون مدرک دکترا ثبت نام کرد و شورا نگهبان تایید کرد؟ همه جا هم دکتر دکتر میگن بهش خخخ
  • DE ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 0
    دانشگاه های هلند - بجز دوتا آنها که خصوصی و سلطنتی اند - بقیه بی ارزش هستن و مدرک هلند در ناصر خسرو خرید و فروش میشه ، یکی بخر ، دوتا ببر
  • DE ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    می گفتی که مدرک دکترای مهندسی اقتصاد از هلند داری ؟ حالا داری کارت دانشجویی ات رو نشون میدی ؟ عمو برو خودت رو راه راه رنگ کن!
  • DE ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    ساده ترین و رسمی ترین راه استعلام وزارت کشور بعنوان مرجع قانونی انتخابات اینه از وزارت امور خارجه بوسیله سفارت ایران در هلند از دانشگاه مربوطه در مورد راست آزمایی این کاندید یعنی اقای مهر علیزاده مبنی بر داشتن مدرک دکتری از هلند استعلام رسمی کتبی گرفته بشه و در رسانه ها چاپ و به اطلاع عموم مردم رسانده بشه.
  • علیرضا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    الان عهد قدیم نیست که عصر اینترنت وهمه چی سریع منتشر میشه وپته بعضی ها میاد روآب.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس