جمعي از مردم شهرستان جديدالتاسيس گراش در اعتراض به اقدامات علاء الدين بروجردي در مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سياسي مشرق جمعي از مردم گراش استان فارس در اعتراض به مواضع علاء‌الدين بروجردي در قبال موضوع تبديل شدن اين بخش به شهرستان در مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند.
گفته مي شود علاء الدين بروجردي داماد يکي از علماي شهرستان لارستان است و گراشي ها معتقدند عليرغم ابلاغ مصوبه اوليه دولت مبني بر شهرستان شدن بخش "گراش" به همراه 2 بخش "اوز" و "بيرم"، و جدا شدن اين 3 بخش از لارستان، علاء الدين بروجردي با نفوذ خود مانع از الحاق 2 بخش ديگر به شهرستان جديدالتاسيس "گراش" شده است. 
شهرستان لارستان داراي 7 بخش بود که در مصوبه سال گذشته دولت، 3 بخش "گراش"، "اوز" و "بيرم" به عنوان شهرستان جديد "گراش" اعلام شده بود اما لارستاني ها در مقابل جداشدن اين بخش ها مقاومت کرده و گفته مي شود علاء الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي مجلس با حضور در اين منطقه در تصميمات مسئولان اجرايي کشور و استان، اعمال نفوذ هايي داشته است.
اکنون "گراش" به شهرستان تبديل شده اما اين شهرستان جديدالتاسيس فقط يک بخش مرکزي دارد و از 2 بخش ديگري که در مصوبه سال گذشته دولت قرار بود به اين شهرستان جديدالتاسيس ملحق شود خبري نيست، اين در حالي است که شهرستان بزرگ لارستان اکنون 6 بخش دارد و با اعمال نفوذ علاء الدين بروجردي، اين شهرستان حاضر به جدا شدن هيچ کدام از بخش هايش نيست.
با اين اوصاف، اگر دولت بپذيرد که 2 بخش "اوز" و "بيرم" از لارستان جدا نشده و  "گراش" فقط با همان يک بخش مرکزي به عنوان شهرستان باقي بماند،  مصوبه هيات دولت مبني بر شهرستان شدن "گراش" به دليل جمعيت و مساحت و شرايط خاص اين منطقه به تصويب رسيده بود، زير سوال خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس