به گفته‌ی کارشناسان مربوطه، یکی از مهم‌ترین عوامل بازدارنده در روند از بین رفتن طراوت و شفافیت پوست، یک شستشوی اصولی و کاملاً تمیز کننده با فیس براش است. برای این شستشوی اصولی، معمولاً ابزاری چون فیس براش از طرف کارشناسان حوزه آرایشی و بهداشتی پیشنهاد می‌شود، چرا که به عقیده‌ی آن‌ها با استفاده از قوی‌ترین شوینده‌ها همراه با فیس براش، به خوبی منافذ و سطح پوست صورت را از آلودگی‌های موجود پاک کرد. از طرف دیگر، استفاده از شوینده‌های قوی خود به تنهایی می‌تواند یکی از علل اصلی آسیب رسیدن به پوست صورت فرد باشد و تبعاتی مثل لک، خشکی، پوسته پوسته شدن، چروک زود هنگام و زودتر از موعد و ..... را به دنبال داشته باشد؛ به همین دلیل متخصصین حوزه پوست همواره بر استفاده از شوینده‌های ملایم و مخصوص پوست تأکید دارند.

http://file.tesmino.ir/content/35483834/image_7f8ed65cf5299030d797f67ce5c4d5a317bb9886.pngفیس براش، ابزاری است که مدت زمان طولانی‌ای از ورودش به بازار لوازم مراقب پوستی نمی‌گذرد، اما به علت کاربرد خوبی که دارد به سرعت خود را در میان لیست پیشنهادی کارشناسان مراقبت‌های پوستی و سبد خرید مصرف کنندگان قرار گرفته است. در دسترس بودن، راحتی در استفاده، قیمت مقرون به صرفه، عمر ماندگاری بالا و .... را می‌توان از دیگر عوامل مؤثر بر محبوبیت ابزار ذکر شده یعنی فیس براش دانست.

اما فیس براش چیست؟

چه کاربردی دارد و تا چه میزان در پاک کردن صورت از آلودگی‌های محیطی، کرم ضد آفتاب، کرم‌ها و لوازم آرایشی و ..... کاربرد دارد؟

نحوه‌ی استفاده از آن به چه صورت است؟

آیا استفاده از فیس براش به آرایش خط چشم خریداری شده از الانزا آسیب می زند؟ 

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید فیس براش دارید و یا هنوز در مرحله‌ی تحقیق برای خرید این محصول هستید، احتمالاً سوالات سطر پیشین، سؤالات شما نیز هست. در ادامه با بررسی پاسخ سؤالات فوق تا حدودی به شما در زمینه‌ی داشتن خریدی هوشمندانه و اثر بخش کمک خواهیم نمود.

تعریف فیس براش به زبان ساده

دستگاه فیس براش یا به بیان ساده‌تر، برس شستشوی پوست صورت با ساختار برسی فرم و تار موهای نازکی که دارد، به ظریف‌ترین و کوچک‌ترین منافذ پوست نفوذ کرده و عمیق‌ترین آلودگی‌های آرایشی یا عواملی چون گرد و خاک را پاک می‌کند. به جهت پاک شدن عمقی پوست توسط این دستگاه، حس سبکی و تمیزی فوق العاده‌ای در پوست صورت حس خواهد شد. گفتنی است، هنگامی که فرد با استفاده از دستگاه شستشوی صورت برسی اقدام به شستشوی صورت خود می‌کند، میزان تمیز شدن پوست حداقل شش برابر و حداکثر ده برابر شستشو به صورت متداول سنتی است. این دستگاه‌ها معمولاً در انواع مختلف و متناسب با ساختار پوست فرد ساخته می‌شوند؛ اما به طور کلی در دو دسته‌ی  دستی و برقی قابل مشاهده و بررسی هستند.

فیس براش دستی

فیس براش دستی را در واقع می‌توان نسل جدید لیف‌های شستشوی قدیمی دانست؛ با این تفاوت که از این ابزار تنها برای شستشوی پوست صورت بهره برده می‌شود. در نمای کلی‌ که تاکنون از نوع دستی این ابزار به باز عرضه شده است، یک سر سیلیکونی و یک سر با ساختار مویی ظریف دیده می‌شود. از سر سیلیکونی این دستگاه معمولاً برای اعمالی چون پخش کردن کرم ضد آفتاب، ماسک گذاشتن، استفاده از اسکراب و ... استفاده می‌شود. سر مویی ظریف نیز، انجام دهنده‌ی وظیفه‌ی اصلی این دستگاه یعنی شستشوی عمقی پوست صورت است. نحوه استفاده از فیس براش دستی به این صورت است که کمی از مایع شستشو دهنده‌ی مخصوص پوستتان را بر روی آن ریخته و سپس با حرکات عمودی، چرخشی، افقی، دورانی و .... مایع را روی پوستتان پخش کنید و سپس نظیر حالت عادی و متداول شستشو، به خوبی پوست را آبکشی و خشک نمایید. قیمت شستشو دهنده‌ی دستی نسبت به همتای برقی‌اش به علت سادگی‌ای که در نوع ساخت خود دارد پایین‌تر و مناسب‌تر است.

فیس براش چیه؟ طریقه استفاده از فیس براش به چه صورت است؟

فیس براش برقی

در هنگام استفاده از نوع دستی این دستگاه می‌بایست فشار به میزان معینی به پوست وارد شود در غیر این صورت، ممکن است فشار زیاد موجب شل شدگی پوست در دراز مدت و فشار کم تمیز نشدن به میزان کافی را به همراه داشته باشد. شاید بتوان گفت همین امر زمینه‌ ساز به وجود آمدن ایده‌ی ساخت نوع برقی ابزار توسط مخترعان شد. نوع برقی این دستگاه خود به دو نوع مختلف دیگر به نام‌های چرخشی و لرزشی تقسیم می‌شود. نیاز به انرژی هر یک از انواع فوق ممکن است توسط باطری، شارژر و .... تأمین شود.

فیس براش چرخشی

فیس براش چرخشی همان گونه که از نامش بر می‌آید، سری‌اش به صورت دورانی چرخیده و منافذ پوست را از آلودگی پاک می‌کند. این دستگاه در دو نوع با موی‌های نازک و متوسط در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. سری نازک برای پوست‌های حساس و سری متوسط معمولاً برای پوست‌های چرب و معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع چرخشی معمولاً به نگاه متخصصان این حوزه، مناسب شستشوی روزانه پوست است.

فیس براش لرزشی

در فرایند ساخت این محصول از تکنولوژی نوینی به نام تکنولوژی اولترا سونیک یا لرزش محور استفاده شده است. پس از روشن شدن این دستگاه، موهای ظریف آن به سرعت می‌لرزند و از این طریق با ظرافت ویژه‌ای، اعماق پوست را نیز علاوه بر سطح تمیز می‌کنند.
این ظرافت داشتن در عمل، موجب شده تا این محصول برای استفاده‌ی افرادی که پوست‌های حساس و فوق حساسی نیز دارند قابل استفاده باشد. فیس براش لرزشی که نوین‌ترین نوع این دستگاه نیز هست کشش خیلی کمی در پوست ایجاد می‌کند و از این طریق احتمال شل شدکی پوست در دراز مدت را تا حدود قابل توجهی کاهش می‌دهد. البته ناگفته نماند سری‌های این دستگاه نیز درجات متفاوتی داشته و گاهی برای شستشو، لایه برداری و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مسئله موجب شده تا نوع لرزشی جای نوع چرخشی و دستی را بگیرد و به محبوب‌ترین نوع این محصول تبدیل شود.

نحوه‌ی استفاده کلی از این محصول:

  • ابتدا همه‌ی لوازم آرایشی را با پد از روی صورت پاک کنید.
  • سطح فیس براش را مرطوب کرده و شوینده را بر روی آن بریزید.
  • سری دستگاه را به خوبی روی صورتتان حرکت دهید.
  • پس از شستشو، صورت را به خوبی با آب ولرم آبکشی و سپس خشک کنید.

فیس براش لرزشی

تأثیر معتبر بودن فروشگاهی که این محصول را از آن تهیه می‌کنید بر کیفیت کار نمی‌توان نادیده گرفت. از این رو ما به شما فروشگاه اینترنتی الانزا را معرفی می‌کنیم. فروشگاه الانزا با در نظر گرفتن شرایط خرید فوق العاده‌ای که شامل تضمین اصالت و کیفیت کالا، قیمت متناسب و مقرون به صرفه، ارسال سریع به سراسر کشور، ضمانت عودت وجه تا هفت روز و .... همواره سعی بر رعایت اصل مشتری مداری و رقم زدن خاطره‌ای خوب از خرید برای مشتریان پایبند است.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده و خرید محصولات این فروشگاه به نشانی الکترونیکی https://elanza.com/ مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس