کد خبر 1227844
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
فشار توخل به مدیران باشگاه چلسی برای جذب لوکاکو

خبرگزاری فرانسه ۶ شانس آقای گلی در یورو ۲۰۲۰ را معرفی کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری فرانسه، چند روز تا شروع یورو ۲۰۲۰ بهترین مهاجم های این دوره از رقابت ها که شانس بالایی برای آقای گلی دارند معرفی شدند. 

روملو لوکاکو

بلژیک تیم برتر جهان است و سه سال پس از سوم شدن در جام جهانی روسیه، مدعی اصلی قهرمانی در یک تورنمنت بزرگ است. امیدهای آنها تا حدود زیادی به تناسب اندام و فرم کوین دی بروین و ادن هازارد بستگی دارد، اما آنها به لوکاکو برای قرار دادن توپ در تور دروازه نیاز دارند.

پس از اولین حضور در سن ۱۶ سالگی برای اندرلخت، او در راس خط حمله تیمهای خود بازی کرده است. او اکنون ۲۸ ساله است و با به ثمر رساندن ۳۰ گل در تمام رقابت ها برای اینترمیلان  از جمله ۲۴ گل در سری A ، در بهترین فرم خود است. وی با ۶۰ گل در ۹۳ بازی برای کشورش، از جمله ۴ گل در جام جهانی ۲۰۱۸ رکورددار گلزنی بلژیک است.

کریستیانو رونالدو

رونالدو اکنون ۳۶ ساله است بنابراین این می تواند آخرین حضور او در یک تورنمنت بزرگ بین المللی باشد. نقش او در قهرمانی پرتغال در یورو ۲۰۱۶ در واقع محدود بود چون او فقط سه گل به ثمر رساند. 

اهمیت رونالدو برای پرتغال شاید آن چیزی نباشد که قبلاً بوده است. با این حال او هنوز در فصلی که ۳۶ گل برای یوونتوس به ثمر رساند، در حال درخشش است و کاپیتان پرتغال اکنون چشم به رکورد ۱۰۹ گل بین المللی در تمام دوران ها دارد که علی دایی از ایران نگه داشته است - رونالدو در حال حاضر فقط شش گل از این رقم فاصله دارد.

هری کین

اوضاع کین در یورو تحت الشعاع آینده خود در سطح باشگاه قرار گرفت، زیرا ماه گذشته اظهار داشت که ممکن است زمان جدایی او از تاتنهام باشد. با این حال، کاپیتان ۲۷ ساله انگلیس باید تمرکز خود را روی یورو ۲۰۲۰ قرار دهد و خودش را برای هدایت خط حمله تیم گرت ساوت گیت آماده کند.

کین بهترین گلزن جام جهانی ۲۰۱۸ با شش گل توانست ۱۲ بار در مقدماتی یورو گل بزند و بهترین گلزن لیگ برتر در این فصل بود با ۲۳ گل بود.

رابرت لواندوفسکی

در سن ۳۲ سالگی، لواندوفسکی در اوج قدرت خود است و مدت کمی از شکستن رکورد طولانی مدت گرد مولر در بیشترین گل در یک فصل بوندس لیگا می گذرد، او در این فصل ۴۱ گل در ۲۹ بازی برای بایرن مونیخ به ثمر رساند.

اگر سال گذشته توپ طلا اهدا میشد لواندوفسکی یک برنده شایسته بود. احتمالاً شانس پیروزی در این سال به عملکرد او در یورو برای لهستان بستگی دارد و لواندوفسکی در مسابقات مهم اخیر عملکرد خوبی نداشته است - او فقط یک بار در یورو ۲۰۱۶ موفق به گلزنی شد.

جرارد مورنو

اسپانیا تیم پر ستاره سالهای گذشته را به رخ نمی کشد اما استعدادی در اختیار لوئیز انریکه وجود دارد که راه گلزنی را بلد است و آن بازیکن مورنو است. این مهاجم ۲۹ ساله جوان ۲۳ گل در لالیگا به ثمر رساند تا امید اول گلزنی لاروخا باشد. او همچنین هفت گل در لیگ اروپا به ثمر رساند و در ضربات پنالتی در فینال گلزنی کرد تا ویارئال منچستر یونایتد را شکست دهد. 

کریم بنزما

بازگشت بنزما به تیم فرانسه خبر مهیجی بود. مهاجم رئال مادرید پنج سال و نیم از تیم ملی دور بود. او از زمان رسوائی باج خواهی در مورد نوار هم تیمی سابقش، برای فرانسه بازی نکرد. 

حالا بنزما گلزن به تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت شده است و انگیزه های زیادی برای گلزنی دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس