کد خبر 1218399
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
ادامه انتقادها از اقدامات عجیب یکی از نامزدهای انتخابات دوچرخه‌سواری

رئیس هیأت دوچرخه سواری مرکزی گفت: نامزدی که هیچ برنامه‌ای ارائه نداده، خواستار دیدار با هیات‌ها در تهران است و این کار چیزی را عوض نمی کند.

به گزارش مشرق، محمد کمیجانی در مورد اینکه یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری خواستار دیدار با هیأت‌ها در تهران شده است، اظهار داشت: من از همان روز اول موضع خود را اعلام کردم و گفتم هر کسی که نامزد شده و دنبال رأی گرفتن است، باید برنامه چهار ساله خود را به هیأت‌ها ارسال کند؛ نه اینکه زنگ بزنند به تهران برویم و با آنها صحبت کنیم. مگر قرار است ما رأی بگیریم؟

وی ادامه داد: ما تاکنون برنامه‌ای از این نامزدی که صحبتش می‌شود، ندیده‌ایم که چه کاری می‌خواهد انجام دهد. ارزش و جایگاه هیأت‌ها خیلی بالاتر اینها است که به دیدار نامزد انتخابات بروند. بر فرض ما تهران هم بیاییم اما چیزی تغییر نمی‌کند چون برنامه‌ای وجود ندارد

رئیس هیأت دوچرخه سواری مرکزی با اشاره به اینکه هیچکدام از نامزدها در دوچرخه‌سواری حضور نداشتند، گفت: آنها سابقه‌ای در این رشته نداشتند که ما آنها را بشناسیم. تنها شناخت ما برنامه خواهد بود. اگر برنامه دادند، ما هم مطالعه می‌کنیم و طبق آن رأی می‌دهیم. 

کمیجانی عنوان کرد: کسی که می‌خواهد رأی بگیرید، باید بیاید و با رؤسای هیأت‌ها دیدار کند و برنامه بدهد؛ نه اینکه بخواهد در تهران این کارها را انجام بدهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون نامزدی برنامه ارائه کرده است، گفت: یکی دو نفر رزومه دادند و برنامه مختصری هم ارائه کرده‌اند اما کسی به صورت کامل و چهار ساله برنامه نداده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس