هکر نمایه هکرها نمایه فضای مجازی نمایه سایبری نمایه

یک رسانه اسرائیلی خبر داد، اطلاعات حساب‌های مشتریان سیستم بانکی رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاده و هم اکنون در فضای مجازی در اختیار عموم قرار گرفته است.

به گزارش مشرق به رغم بایکوت خبری بسیار شدید اعمال شده در اسرائیل پایگاه عبری زبان نیوز اسرائیل در گزارشی خبر داد، در تعطیلات آخر هفته (منتهی به شنبه) ده‌ها سایت اسرائیلی هک و از دسترس خارج شدند.

ببینید:

فیلم/ مخازن سوخت بندر اشدود اسراییل در آتش

به اعتراف این سایت، تا به امروز ده‌ها پایگاه اطلاع رسانی و پایگاه داده ها توسط هکرهایی از کشورهای مختلف جهان از جمله ترکیه و بنگلادش مورد تهاجم قرار گرفته و شعارهایی در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه حماس در صفحه اول آن قرار داده شده است.

در ادامه گزارش آمده است هکرها پیام های خود را در حمایت از فلسطینیان و محکومیت حمله ارتش اسرائیل به نوار غزه در این صفحات بارگزاری کرده‌اند.

یکی از سایت های مورد حمله قرار گرفته پایگاه رسمی حزب خانه یهودی است.

همچنین یک گروه هکری نیز شامگاه شنبه اعلام کرد سیستم بانکی اسرائیل را هک کرده و برای اثبات ادعای خود اطلاعات بانکی شماری از مشتریان بانک های مختلف اسرائیلی را در فضای مجازی بارگزاری کرد.

این پایگاه خبری عبری زبان با انتشار آدرس صفحه‌ای که هکرها اطلاعات این حساب ها را در آن بارگزاری کرده‌اند مدعی شد این اقدام توسط هکرهای ایرانی انجام گرفته است.

اسرائیل نیوز با اعتراف به تشدید سانسور رسانه‌ای خبر داد رسانه‌های اسرائیلی در حال حاضر اجازه پرداختن به این مسئله را ندارند از این رو ابعاد واقعی این تهاجم تا لحظه تهیه خبر کاملا مشخص نشده است.

این پایگاه به مخاطبین خود توصیه کرد هیچ لینکی را که از منبع آن اطمینان کامل ندارند باز نکرده و تلاش کنند رمز کاربری حساب های بانکی، ایمیل ها و برنامه‌های کاربردی خود را فورا تغییر دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 0
    فکر کنم برخی از مسئولین هم حساب دارن! :) پایان اسرائیل و نفوذی هاش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس