زریبافان برای انتخابات ثبت‌نام کرد

رئیس اسبق بنیاد شهید پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مجری خوب از مدیرانی استفاده می‌کند که ذینفع نباشند و اگر کسی در خرید و فروش ارز باشد دوست دارد ارز گران شود.

به گزارش مشرق، مسعود زریبافان، رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه اداره کشور قبل از برنامه نیاز به منش و روش دارد، گفت : رئیس جمهور مجری قانون است پس کار رئیس جمهور مدیر خوب بودن است نه کسی که برنامه داشته باشد و رئیس جمهور یک مجری خوب قانون با منش خدمتگزاری است و باید خود را سرباز نظام و خادم مردم بداند.

ببینید:

عکس/ چهره‌هایی که در انتخابات۱۴۰۰ ثبت نام کردند

وی با بیان اینکه رییس جمهور خوب کسی است که به وظایف و اختیاراتش آشنا باشد، تصریح کرد: رییس جمهور خوب کم حرف می‌زند و بیشتر عمل می‌کند و حرفش را در عمل به مردم نشان دهد. 
 
زریبافان افزود: رئیس جمهور خوب باید ضعف های دولت گذشتگان را نداشته باشد و کارهای انجام نداده توسط دولت های گذشته را انجام دهد. 

وی با تاکید بر اینکه کشورما ثروتمند است و همه مشکلات کشور با استفاده از منابع کشور قابل حل است تصریح کرد: اگر در استفاده از منابع سرشار الهی عدالت و انصاف باشد مشکلات کشور حل می‌شود. 

زریبافان افرود: مجری خوب از مدیرانی استفاده می‌کند که ذینفع نباشند و اگر کسی در خرید و فروش ارز باشد دوست دارد ارز گران شود و مشی که در واردات است دوست ندارد تولید کشور رونق بیابد. 

رئیس اسبق بنیاد شهید تاکید کرد: کسی که حاضر نیست شیشیه ماشین را پایین بکشد و در خیابان با مردم حرف بزند درد مردم را نمی فهمد. 

زریبافان ادامه داد: مسئول خوب کسی است نه در کشور آرامش برقرار کند و وقتش را به خدمتگزاری به مرگم صرف کند و مشکلات را به مردم دیگران نیاندازد. 

زریبافان با تاکید بر اینکه من با حمایت هیچکس وارد انتخابات نشدم و دوستی من با افراد به میزان اعتقاد و نزدیکی شان به ولایت و مردم است و کسی که انتخابات را بخاطر خودش تخریب می‌کند از نظر من قابل قبول نیست و به قول امام هرکس که انتخابت را قبول ندارد، قانون اون را قبول ندارد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس