رئیسی نمایه

سید ابراهیم رئیسی با صدور بیانیه ای رسما حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. رئیسی در این بیانیه بر تشکیل «دولت مردمی برای ایران قوی» تاکید کرده است.

به گزارش مشرق؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، با صدور بیانیه ای از حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَ صَلِّ عَلی علی بن مُوسَی الِّرِضا المَرُتَضی بعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

مردم شریف ایران، خواهران و برادران عزیزم،

سلام علیکم

انقلاب شکوهمند اسلامی مردمی شما، چهل و سومین سال خود را می‌گذراند و همچنان شعارهای مبنایی ما که تحقق ارزشهای دینی، عدالتخواهی، استقلال‌طلبی و آزادی‌جویی بود، بعنوان اولویت‌های ممتاز، در بلندای آرمان انقلاب می‌درخشند. آرمانی که زنده، پویا، قابل دستیابی و امیدآفرین است. پیشرفت های مادی و معنوی " اصحاب ما می توانیم" خمینی کبیر و خامنه ای عزیز، کشور ما را از حضیض ذلت به قله عزت رسانید. کتاب زرین افتخارات زنان و مردان سرزمینم مملو از لحظات تلخ و شیرینی است که سرنوشت یکسانی را برای ما رقم زده است. آرزوی «ایران قوی و سربلند»، فصل مشترک این تاریخ پر فراز و نشیب است.

اگرچه مساعی صورت گرفته در دوره‌های متمادی، قابل تقدیر است، اما اینک در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضعف مدیریت اجرایی، تقلیل توجه به آرمانهای مبنایی یا انحراف از آن، بخشی‌نگری، گم کردن اولویت‌ها، تن دادن به ساختار فرسوده، جهت‌گیری‌های چندگانه و متعارض، بوروکراسی ناکارآمد و مزاحم، سیاست‌زدگی، چشم‌دوختن به بیرون و تحقیر توان داخلی سبب شد که انرژی متراکم و بی‌بدیل قوه اجرایی، نه تنها به صورت کامل و مؤثر استفاده نشود، بلکه خود، منشأ پیدایش مسائل پیچیده در کشور باشد. البته فشار سنگین و بی‌رحمانه بدخواهان و معاندان انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه، حتماً بر وضع غیرقابل قبول کنونی مؤثر بوده‌اند ولی علت اصلی شکل‌گیری این وضع، به سوء تدبیرها، ناکارآمدی‌ها و تضییع فرصت‌های خدمتگزاری باز می‌گردد.

· قرار نبود که از درد مردم بی خبر باشیم.

● قرار نبود که مردم در فشارهای اقتصادی بی پناه بمانند.

● قرار نبود که از آمدن به میان مردم واهمه داشته باشیم.

اینک ماییم و رنجها و امیدهای مشترکمان. رنجی از جنس زخم‌های دردآور معیشتی و اقتصادی بر پیکره اعتماد عمومی، و امیدی متکی بر منابع سرشار انسانی و فکری و مادی که چشم‌انتظار مدیریتی توانمند و متکی به مردم برای رسیدن به ایرانی قوی برای همه است.

در طول چند ماه گذشته، گروه‌ها و اقشار و اصناف مختلف، اینجانب را دعوت به نامزدی در انتخابات می‌کردند و البته برخی دلسوزان نیز با دلایل مختلف، خیرخواهانه، می‌خواستند در برابر این مطالبه مقاومت کنم. آنچه من را با این استدلال همراه می‌ساخت، مسؤولیت سنگین قوه قضائیه و برنامه‌های تحولی بود که به پشتوانه تجربه و آشنایی به مسائل و چالش‌های دستگاه قضایی و به یاری طیف وسیعی از نخبگان، و همراهی و امیدآفرینی قاطبه مردم، با جدیت دنبال می‌کردم و بحمدلله ارکان استقرار مسیر تحول فراهم گردیده بود؛ اما لطف مردم به این خدمتگزار کوچک تا سر حد مطالبه‌ای فراگیر و عمومی گسترش یافت. اگر این خواست عمومی نبود، برای ادامه مسیر تحول در قوه قضائیه، آسوده‌خاطر بودم. اما مقاومت بیشتر در برابر این موج گسترده، بیش از هرچیز، بی‌اعتنایی به اراده مردم بزرگوار سرزمینم، و گمان راحت‌طلبی در میدان نبرد با رنج‌های مشترکمان را ایجاد می نمود. انبوه بدهی های دولتی، رشد سرسام آور نقدینگی، نظام بانکی غیر مولد، تورم کمرشکن، به هم ریختگی بازار مسکن و خودرو، مشکلات کارگران قراردادی و شرکتی، کارخانه ها و کارگاه های تعطیل شده، بیکاری جوانان تحصیل کرده، تبعیض آزاردهنده در حقوق و دستمزد و هزاران زخم مزمن دیگر، تنها گوشه ای از این دردهای مردم است.

 تجربه طولانی اینجانب در سطوح مختلف مدیریتی، به روشنی بر من ثابت کرده است که اگر فساد و مبارزه با آن در کانون‌های اصلی خود مهار نشود و به علاج یک قوه قاهره بیرونی گره بخورد، جریان آن در شکل‌های مختلف ادامه می‌یابد و بلکه روز به روز گسترده تر می شود. بر این مبنا، حضور خود در عرصه انتخابات را مجاهدتی بنیادین برای مبارزه کانونی با فساد می‌دانم که ان شاء الله با هزینه‌های بسیار کمتر، ریشه‌ها و بسترهای فسادزا را بخشکاند.

روشن است که مردم به وضع موجود اداری و اقتصادی کشور که نه با ارزش‌های انقلاب و نه با انتظارات جمهور و نه با امکانات و توانایی‌های موجود سازگار نیست، معترض، و گله‌مندند. دولت آینده، برای علاج این درد مشترک، باید عمیقاً معتقد به تحول و تغییر اساسی ریل اداره امور اجرایی کشور به نفع مردم باشد تا در آینده‌ای نزدیک، تلخ‌کامی‌های ناشی از بی‌عدالتی، خمودگی و حاشیه‌سازی را به طعم شیرین و خواستنیِ احساس اجرای عدالت مبدل گرداند.

اینجانب فرزند ملت بزرگ ایران و سرباز کوچک انقلاب اسلامی، با استعانت از خداوند قادر متعال و  توسل به امام عصر(عج) و ارواح طیبه شهیدان برای ایجاد تحول در مدیریت اجرایی کشور، و مبارزه بی‌امان با فقر و فساد، تحقیر و تبعیض، با احترام به همه نامزدها و گروه های سیاسی، به صورت مستقل به صحنه آمده ام و تنها در برابر ذات اقدس الهی و پیشگاه ملت ایران، خود را متعهد و مسؤول میدانم.

با شناختی که از چالش ها، ظرفیتها، استعدادها و سرمایه های این کشور کسب کرده ام، آمده ام تا با کمک همه مردم ایران، و در طلیعه گام دوم، "دولتی مردمی برای ایرانی قوی" تشکیل دهم:

دولتی که ارکان و مسئولیت های اصلی آن بر دوش جوانان شجاع، تحول خواه، متخصص، پاک و ضد فساد خواهد بود که هر کجا به آنها اعتماد شد،   قدرت و افتخار برای ایران آفریده اند.

دولتی که توجه به محرومان و مستضعفان و طبقات پایین جامعه از مهمترین اولویتهایش خواهد بود و اجازه نخواهد داد که عزت و شرافت و کرامت آنها خدشه دار شود.

دولتی که با اجماع ملی و دیپلماسی هوشمند و مبتکر، حتی یک لحظه را برای رفع تحریم‌های ظالمانه از دست نخواهد داد. با دیپلماسی برآمده از قدرت و توانایی‌های داخلی، تعامل و رابطه دوستانه و مقتدرانه با دنیا، مخصوصاً با همسایگان را، با سرعت پیگیری می کند.

دولتی که پاسدار آزادی بیان و قلم، و حقوق اساسی همه شهروندان ایرانی و متعلق به همه مردم ایران است. باید راهها و بسترها برای نقش آفرینی مردم در تحقق عدالت باز شود و ملت ایران، زنان و مردان، با قومیت های مختلف، با زبان های متنوع و با سلایق و باورهای فرهنگی و سیاسی متفاوت، باید به یک نسبت به دولت احساس تعلق کنند و «ایرانی بودن» برای تضمین همه حقوق شهروندی آنها کفایت کند.  

دولتی که دیوارهای برافراشته در مقابل شفافیت عملکرد و قراردادهای پر حاشیه را فرو خواهد ریخت و خود را در اتاق شیشه ای در منظر ارزیابی و قضاوت مردم قرار خواهد داد.

دولتی که تأمین اشتغال پایدار را تکلیف قطعی خود می داند و اجازه بیکاری و اخراج ظالمانه کارگران را نخواهد داد.

دولتی که خود را موظف به رشد و بالندگی فکری، علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه می داند و به پشتوانه فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی خود، و با نقش آفرینی اصحاب فرهنگ و اندیشه، امکان بالندگی و تبلور بیشتر فضائل اخلاقی آحاد مردم ایران را فراهم خواهد کرد.

مردم عزیز ایران،

 در آستانه قرن جدید نیازمند «تحول» همه‌جانبه و نظام‌مند برای نیل به «ایران قوی» هستیم. تغییرات جزیی و پنهان کردن مسائل اصلی مردم در تعارفات سیاسی و زدوبندهای جناحی، دردی را دوا نمی‌کند. مردم از انتخابات به دنبال این نیستند که فرد یا گروهی از صندلی قدرت بلند شود و قبیله دیگری با نشستن به جای آنها، امکانات کشور را بین خود تقسیم کنند. نتیجه انتخابات باید «تحول» واقعی یعنی بازگرداندن امید و نشاط به زندگی مردم باشد.

در پایان از همه گروه‌ها، محرومان و دردکشیدگان، دانشگاهیان، حوزویان، نخبگان، جوانان عزیز و آحاد جامعه که مطالبه حضور اینجانب را داشتند و همه آنانی که خواستار تغییر وضع موجود هستند، برای همسنگری و کمک به خلق مشارکت حداکثری تاکید می نمایم و یقین دارم که به فضل خداوند آینده‌ای بسیار روشن و چشم‌اندازی بسیار زیبا و دلنشین در انتظار ملت صبور و شکور و شایسته ایران اسلامی است.

خدایا تو شاهدی که هیچگاه دنبال مقام و قدرت طلبی نبوده ام و در این مرحله نیز برخلاف میل و مصلحت شخصی و تنها به منظور انجام وظیفه در جهت اجابت توده مردم وجوامع نخبگان و رعایت مصالح اجتماعی و رفع رنج مردم و ایجاد امید پا به عرصه گذارده ام و در این مسیر از تو و اولیاءت استمداد می طلبم تا خدمتگذاری شایسته برای این مردم قدرشناس و رنج کشیده باشم. انشاء الله. بعونه و کرمه.

سید ابراهیم رئیسی

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 291
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 107
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    الحمد لله رب العالمین
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      انا لله و انا الیه راجعون. انتخابات دو قطبی شد رفت.
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      88 19
      این سید چطور میخواهد زمین سوخته ایران بعد از برجام و اصلاحات و تدبیر و امید را جمع کند ؟ با بانک و بورس و سیستم اداری لیبرال سرمایه داری ایران چه میکند ؟ با طلحه و زبیرهای 88 تی و عمر و عاص و معاویه های برجامی و دلار جهانگیری چه خواهد کرد ؟ امیدوارم عاقبتش خیر باشد و بدبینی بیش از حد مردم به انقلاب و ایران و نباشد
    • ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      94 32
      اگه ایشون رای بیارن نمیدونم کی میاد بالای سر متخلفان قوه قضاییه و سایر نهادها. تو این چند سال هر اداره ای میرفتم تا میگفتم به ایت الله رییسی شکایت میکنم زهره ترک میشدن.
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      73 24
      الحمدلله رب العالمین.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      48 64
      رئیسی امد، طبری ها بازگشتند. فساد شکوفا می شود.
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      60 62
      دست خدا بر سر ما رئیسی شد سرور ما
    • پری مجرد 43ساله IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      64 44
      سلام و درود خدا بر آیت الله رئیسی
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      42 15
      بجز همین ریسی ما بقی رای انچنانی ندارند. بعدم اینکه با انتخاب جوانانی مقل همبن سعید محمد به عوان یکی از وزرا میتونه راه رو برای جوانان باز کنه. ایران فعلی نیاز به کسی داره که راه در روی مفاسد رو بلد باشه و بتونه از هر کارتی نهایت استفاده رو کنه. ما بقیش حل میشه
    • سوخته IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      40 15
      آن کسی که میگوید با آمدن آیت الله رئیسی دو قطبی بوجود می آید چرا نمی گوید آن اراضلی که تا بحال امتحان دزدی و خیانت و جاسوسی شان و دو تابعیتی شان ثابت شده از جان این مملکت چه می خواهند بعداز این همه خیانت و بی کفایتی چرا گورشان را گم نمی کنند مگر نمی گویند در این مملکت رئیس جمهور هیچ کاره است پس چرا دوباره کاندید شدن تا دوقطبی بوجود بیاید بفهم چه میگویی البته اگر از خودشان نباشی
    • به سوخته IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      14 37
      عزیزم این دو قطبی بخواهی یا نخواهی هست. منتهی درسال 96 معلوم شد رییسی مرد دو قطبی ها و حریف روحانی و جهانگیری شدن ها نیست. امسال هم حریف لاریحانی نخواهد شد. این خط و این هم نشان.
    • ARTIN IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      33 47
      سعید محمد از همه شایسته تره
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      13 40
      با این وضعیت به قطع مطمئن باشید دولت سوم روحانی روی کار خواهد آمد
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      35 69
      رای ما فقط دکتر محمود احمدی نژاد
    • امیرمحمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      27 5
      این بار کل کاندیداها باید رئیس جمهوربشن شاید همشون باهم بتونن گند روحانی رو پاک کنن
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      11 8
      فقط رئیسی...وزارت صمت هم برای سعید محمد
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 6
      ۱۳:۲۰ دوست عزیز فکر میکنی کسیکه فقط فکر دیده شدن خودشه و واسه انجلینا جولی و بن سلمان و ترامپ و....نامه مینویسه و تولد مایکل جکسونو تبریک میگه وقتیم بذای فکر کردن به ما و مشکلاتمون داره؟این احمدی‌نژاد همون احمدی‌نژاد ۴سال اولش نیست
  • ابوالفضل IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    خوش آمدی مرد بزرگ..
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      ما منتظران مهدی عج به شما لبیک میگوییم .
    • حسام IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      71 15
      الله اکبر
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    فقط یه نکته میگم و مرخص میشم. من انتخابات شرکت میکنم و رای سفید میندازم چون هیچکس لیاقت این مردم صبور رو نداره. ولی دوستانی که دارید سنگ برخی افراد ره به سینه میزنید متوجه باشید که ۴ سال بعد شرمنده روی دوست همسایه فامیل نشید. این گوی و این میدان. همه چی دست شما. ببنیم شما برای این مردم چه می‌کنید. اصلاح طلب بی عرضه که کاردی نکرد، ببینیم شما که مدعی هستید شماها چه می‌کنید. انشالله که مردم طعم زندگی خوب رو بچشند یا علی
    • ابوالفضل IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      79 20
      دوست عزیزم سلام .شما هم یه یا علی بگید و بیاید در صحنه باشید. به امید ایرانی آباد..
    • علیرضا IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      87 31
      چرا هستند کسانی که شایسته این مقام هستند قربة الی الله چون حاج آقا رئیسی. رای ما حاج آقا رئیسی. خداقوت.
    • M.sh IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      48 28
      جمع کنید شعار نده. تاحالا ازین حرفا نمیزدی. همین که سید عزیز اومده شروع کردین به ظاهر ادای دلسوز هارو در اوردن. نمیدونم از چی داری میسوزی!
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      51 36
      اشتباهی مثبت دادم من شرکت می کنم به سید ابراهیم رئیس الساداتی رای میدهم رای ما سید ابراهیم رئیس الساداتی
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      42 16
      منفی دادم به این خاطر که اینهایی که گفتی ربطی به رای ندادن نداره. رای ندی باز یکی مثل روحانی رای میاره و شما هم در خیانتهاش شریک خواهی بود چون با رای ندادن امثال شما رای آورده
    • DE ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      72 42
      من هم در انتخابات شرکت میکنم و با رای دادن به جناب رییسی رای سفید شما را خنثی میکنم الکی زحمت به خودت نده عزیز برادر. انشالله که از دولت جناب رییسی شما هم سود و بهره ببرید و آرامش به زندگی همه برگردد. ما ملت بعد از فریدون کنار جشن شکر الهی بر قرار خواهیم کرد.
    • ملکی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      45 13
      با سلام به نظر می رسد خودتان تشریف بیاورید و منت بگذارید و نامزد انتخابات شوید با انتخاب شما مشکلات حل می شود. لطفا درنگ نکنید.
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      23 13
      چطور نظام کاری نکرده در صورتی که هزار هزار نیروی متخصص تربیت یافته اش از پرستار تا بقیه تا پولدارهای سرمایه بر در ترکیه و امارات که با امکانات و امنیت و جانفشانی سلیمانی های او بلند شدندالان خاوری صفتانه به اروپا و امریکا خدمت میرسانند اره دوست عزیر بخش عمده مشکلات را در بی دینی مردم و گرایششان به دنیای فانی و خیانت به ایران و انقلاب و اسلام جستجو کن
    • پارسا IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      43 27
      حاج آقا رئیسی موفق باشید. خداقوت.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      32 15
      شما که میخوای برای سفید هم بدی مواظب چهار سال دیگه شرمنده خدا و شهدا و ملت ایران نشی.
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      16 8
      ضمن تشکر از مشارکت شما که جهت بستن دهان دشمنان رای سفید می دهی تا مقبولیت نظام حفظ شود لطفا از توهین به ایشان خودداری فرمائید هر کسی در حق خود محق است
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      19 59
      من هم در انتخابات شرکت میکنم و به هرکسی که رقیب رییسی شد رای میدهم تا رای سفید اون بنده خدا خنثی نشه و ...
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      29 12
      هموطن همه ما قبول داریم که وضعیت الان بدتر از سالهای قبل است و این یعنی سالهای قبل وضعمان بهتر بود و لذا انتخابات تاثیر دارد. کمک کنیم تا این تَکرار دیگر تکرار نشود به امید روزهای بهتر با تکرار نکردن تکرار
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      19 8
      عاقلانه است به بهترین شخص موجود رای نداد تا شخص غیر درست درمون بیاد روی کار که میگید رای سفید میدم؟؟
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      12 4
      بله. همه عزیزانی که احساس تکلیف می‌کنند سال های قبل هم آمدند و این شد مملکت. به‌جای احساسات به خرج داند منطق داشته باشید. باز هم میگم این مردم صبور هستند و هیچکس لیاقت این مردم رو نداره. هرکسی اومد و خدمت واقعی کرد به مردم انشالله موفق و سلامت باشه و هرکسی اومد و سختی مردم رو بیشتر کرد جوابگوی اون دنیا خودش باشه. میخاد روحانی باشه لاریجانی باشه رییسی باشه. اصل مردم هستند و آرامش مردم . این انقلاب به پشتوانه مردم شکل گرفته پس لطفاً رگ گردنتون بالا نزنه برای کاندید خاصی. هرکسی خدمت کرد دمش گرم خدا جوابش رو میده، هرکسی هم که خدمت نکرد خدا جوابش رو میده. همگی موفق و سربلند باشید در پیشگاه پروردگار عالم
    • احسان معتمدی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      13 4
      چهل سال مدام ما پشیمانیم از رای که به افراد دادیم انها انتظارات ما را براورده نکردند یا نتوانستند یا نشد یا عمد مملکت را خراب کردند مثل این دولت دولت های سابق زحماتی کشیدند اما این دولت اصلا اذیت نشد مدام در اتاقشان مشغول پاسوربازی بودندو ظریف در وین مشغول گرفتن گرین کارت برای رفقا دوستان اقوام اشنایان اعضای باند و بچه هایشان خسته نباشند
    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      13 10
      درسته که مشکلات دولت آینده زیاده؛ ولی رأی سفید راهکار نیست و فقط یک آدم احمق رأی سفید در صندوق می اندازد.
    • سوخته IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      23 48
      به نظر من سگ آقای رئیسی به تمام موجودیت ( اصلاحات - کارگزاران - بعضی از اصولگرایان - بهاری ها - امیدی ها - بنفش های خائن و جاسوس و دوتابعیتی و کزاب و خلاصه از هر چه که بگویی لایق هستند ) بیشتر می ارزد . برای این حرف هم دلیل دارم اگر به اندازه پشت ناخن از آقای رئیسی تخلف داشتند تا بحال گوش فلک را کر کرده بودند و خود آقای رئیسی هم جرات نمی کرد دست به دزدان دولتی بزند حالا اگر قانع نشدی یک سری به خودت بزن
    • DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 5
      سوخته نوشته : به نظر من سگ آقای رئیسی به تمام موجودیت ( اصلاحات - کارگزاران - بعضی از اصولگرایان - بهاری ها - امیدی ها - بنفش های خائن و جاسوس و دوتابعیتی و کزاب و خلاصه از هر چه که بگویی لایق هستند ) بیشتر می ارزد . برای این حرف هم دلیل دارم اگر به اندازه پشت ناخن از آقای رئیسی تخلف داشتند تا بحال گوش فلک را کر کرده بودند.....اولا جناب رییسی سگ ندارد ثانیا هیچگونه سند و مدرک دزدی و وطن فروشی و خیانت از اصولگرایان ندارند خصوصا کوچکترین چیزی علیه حاج حسین شریعتمداری ندارند بخاطر همین است که سالهاست بی وقفه به غربگدایان و اصلاح تبه کاران و رانتخواران و اشرافیون ضربه وارد میکند فلذا رای همه اصولگریان جناب رییسی است و برادر سعید محمد و جناب جلیلی و...سارین را هم قلبا دوست داریم و انتظار کمک و همراهی از این بزرگواران به ملت بزرگ ایران در دولت جدید داریم.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    ابراهیم بت شکن خوش امدی خوش امدی ایشالا هر جوری شده انتخاب بشی و رئیس جمهور بشی ما همه جوره برات دعا می کنیم که فقط بری فقط برووو جمعی از کارکنان قوه قضائیه
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      42 50
      درکشان میکنم.تحمل رئیس و مافوقی که با کارمندان شل و ور و زیاده خواه تقابل جدی دارد مشکله. به امید اینکه سکان ریاست جمهوری به دستان قدرتمند سید ابراهیم رئیسی برسد.شما هم حتما خوب دعا کن
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      29 22
      مکر میشود هر جور شده انتخاب شود .ضمنا اکه بت شکن بودند در همون قوه قضاییه که کارش مبارزه با بی عدالتی و رشوه و جرم و جنایت هست بهتر می تونستند بتها را بشکنند
    • FR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 17
      واقعا راست میگی چرا همه ارگان ها باید به مصوبه ستاد کرونا عمل کنن به جزء قوه قضاییه که خودش مجری قانون هستند اگر کار هست همه جای کشور و تمام ارگاان ها کار هست و نباید کار مردم روی زمین باشد ن اینکه در شرایط قرمز و نارنجی کرونا همه کارمندان سایر ارگان ها یک دوم و یک سوم بیایند کارکنان قوه تمام روز ها حضور داشته باشند مگر این کارمندان کرونا نمی گیرن و خانواده ندارن ..
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      39 3
      اشتباهی مثبت دادم. البته که کارمندان شل و ول قوه قضائیه باید از رفتن ایشان به قوه مجریه خوشحال باشند.
    • عبدالله مومن IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      14 0
      انشاء الله که از بالادست قوه قضائیه بر کارکنان خاطی آنجا. عذابی الهی باشی و بر کارمندان درستکار آن. رحمتی الهی باشی. آمین یا رب العالمین
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    97 72
    نصر من الله وفتح قریب
  • JP ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    85 87
    کاملا اخلاص درمتن خودنمایی میکرد، انشاالله خداوند پیروزت کند و کمکت کند در راهش
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 4
      سکولاریسم و ملی گرایی خیلی پر رنگتر از اخلاص و خداپرستی بود.
    • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 0
      احسنت اخلاص بشدت به چشم می آید.
  • علی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    81 77
    مردی از جنس مردم خوش آمدی ان شاء اله دستانت کاخ های ظلم ظالمان را درهم بشکند و زمینه های ظهور را فراهم نماید. یاعلی
  • مصطفی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    انشاالله خداوند به آقا سید رئیسی توفیق خدمت مجدد عنایت فرماید
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      22 3
      شما که به این نظر، رای منفی دادید، منظورتان اینه که ان شاء الله خداوند به آقای رئیسی توفیق خدمت ندهد؟!
  • موبین IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    15 21
    الحمدلله علی کل حال و علی کل نعمه هرچند شخصا امیدوار بودم قوه قضاییه بمانند اما اکنون با تمام وجود در خدمت سید پاکدست و عدالت طلب و دین یار هستم.
  • احسان IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 12
    سلام بر ابراهیم خداوند حافظ ونگهدارت وممد حضرت حق پشتیبانت خوش آمدی
  • US ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    15 28
    متاسفانه ایشان را راست سنتی رفاه زده و اصلاح طلبان و حتی مفسدان اقتصادی با لطایف الحیل هل دادند به عرصه بیرحم انتخابات تا با یک تیر چند نشان بزنند. هم از چنگال عدالت برای پرونده های سنگینشان فرار کنند، هم جلوی افراد کاربلد و اجرایی و پرانرژی مثل سعید محمد و قالیباف را سد کنند. هم با استفاده از نجابت ایشان و حمله همه جانبه به ایشان و پیش کشیدن جریان اعدامهای دهه شصت و .... پرونده ایشان را برای سمتهای مهم تر برای همیشه ببندند. حیف این سید فریب دشمنان دانا و دوستان نادان را خوردند. به به و چه چه کردنها تا امروز بود و توپخانه تخریب از فردا شروع به کار خواهد کرد.
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    21 10
    شکرا لله. احسنتم عالی. خداقوت. درود بی پایان.
  • سیدنا FR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    25 19
    رئیس جمهور آینده خوش آمدی
  • مجتبی بهرامی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    24 11
    درود به شما بخدا قسم خیلی مردی من به هیچ وجه خیال رای دادن نداشتم ولی به شما رای میدم چون مردانگی در شما میبینم
  • محمد رضا IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    29 17
    آن مرد بزرگ آمد...
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      8 4
      روح جنگل سرد و خاموش شب گرفته بیشه ها را میزند دستی تبر دار ساقه ها و ریشه ها را تا نوازد روزگاران نغمه های آدمیت شسته دیگر موج نفرت نقش پای آدمیت در چنین قرنی بلا خیز در شب تاریک تردید یک نفر با قلب من گفت مردی می آید ز خورشید مردی می آید ستم سوز در نگاهش موج دریا
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    15 35
    این بزرگترین اشتباه رئیسی بود. شما از پیچ گوشتی نباید انتظار دریل رو داشته باشی و بالعکس. رئیسی تخصصش قضاوت است نه خطابه و اجرا.امیدوارم این حماقت را انجام ندهد و ثبت نام نکند. خدایا خودت خیر مقدر کن و به این ابراهیم رحم کن چنانچه ابراهیم را از آتش نجات دادی.
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      25 6
      یعنی روحانی با این همه خیانت و گند کاری دریل بود یا للعجب
    • محمد IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      18 5
      حماقت برای شما و امثال شماست حرف زدن هم که بلد نیستی تازه ژست روشنفکر هم به خودت میگیری!
    • رضا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      15 11
      این بزرگترین وبهترین تصمیم آقای رئیسی بود.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    23 16
    الله اکبر.... ای سید محرومان . خوش امدید
  • ناشناس....ناشناس....ناشناس.... IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    22 25
    آقای رئیسی شما رئیس قوه قضاییه و منصوب مقام معظم رهبری بودید و داشتید خوب خدمت می کردید چرا به سنگر مهمی که انتصاب فرماندهی آن ولایت فقیه بود پشت کردید!!!؟؟؟
  • آجرلو IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    18 25
    سَلاٰمٌ عَلىٰ إِبْرٰاهِيمَ ﴿الصافات‏، 109﴾ سلام بر ابراهیم!
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 3
      البته بلا تشبیه
  • سید حجت افشون JP ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 14
    خوش آمدی
  • AU ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    25 10
    40 سال فقط وعده ووعیدبه این مردم صبور ومظلوم دادیدروزبه روززندگی مردم سخت ترشده الان هنرمردم فقط سیرکردن شکمشون شده این بودوعده شما برای زندگی خوب هم دردنیا وهم دراخرت؟همه شماهایی که نامزدشده اید بالاترین پستهاراتواین سالها درکشورداشته اید وعملکرد همتون باهم منجربه این وضع مردم شده حالا یک کسی مثل روحانی عملکردش ازهمه شما فاجعه بارتره باخودوخدای خودخلوت کنید چرااینقدرمردم تواین سالها اذیت شدند
  • حامد IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 17
    سلام.انشاالله مردم این سید عزیز رو حمایت کنن وطمع شیرین عدالت رو بچشن
  • مجید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 16
    آقای رئیسی و آقای احمدی نژاد در کنار هم انشالله تیم قوی برای ایران قوی تر
    • صالح IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      13 16
      فقط آقای رئیسی. با توکل برخدا ودر کنار مردم.
  • جف IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 11
    بسم الله بیم الله آقای رییسی
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 32
    صلاحیت ایشان تایید نمیشه.
    • صادق IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      15 13
      به کوری چشم دشمنان ایشان در قوه قضاییه اصلح بودن خود را ثابت فرمودند. رای ما حاج آقا رئیسی.
  • هادی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    16 10
    خدا پشت وپناهت .....وچه بجا گفتی ریشه فساد را از مبدا باید خشک کرد انشالله موفق بشی
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 1
      رئیسی بت شکن بت فساد رو بشکن!
  • شیعه ابوتراب ع IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 14
    اقای رییسی قربان مرامت . دوستت دارم . چون مرامت را دوست دارم . باهات هستم .چون باهام هستی . عزیزی چون حقت است عزیز باشی . خدا کنه رای بیاری .حتی اگه رای نیاری چیزی از عزیز بودنت کم نمی شود . خدا پشتیبانت و دست علی به همراهت باشد.
  • سهراب IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 9
    سلام بر ابراهیم زمان و امید دل محرومان و مستضعفان خوش آمدی سید ما باآرزوی توفیق و پیروزی قاطعانه شما و به درک رفتن افساد طلبان برای همیشه و نبز تحقق محاکمه روحانی و دار ودسته اشرافی اش!
  • mahdi IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 19
    با اینکه رئیسی رو دارم و آقای سعید محمد به خاطر رئیسی بکشه کنار من و کل خانواده مون میگیم رای بی رای
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    19 16
    درود بر سید ابراهیم بیانیه ای جامع الاطراف بود
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    19 7
    از اینبیانیه بوی جبهه ها به مشامم می رسد. بیا گل بیا که ما منتظریم. اگه توکلت به خداست نه کدخدا بیا
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 3
    خدایا شکر که این مرد خدا آمد الهی دشمنان اسلام وانقلاب ومردم وجوانان را نابود کن وریشه نفاق ودروغ واشرافی را بردار
  • حمیدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    14 7
    سعید محمد در صورت تایید صلاحیت نباید کنار برود اینهایی که دور و بر رئیسی رو گرفتن همون عناصر نخ نما شده ی این چهل سال هستند ;i خدا رحم کنه
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 14
    چشم ما بعد از رهبری به جمال شما روشن میشود آقا سید خوش آمدی
  • امیر حسین IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 14
    بالاخره پدر خوانده ها گولش زدند. در هر صورت رای ما #سعید_محمد
    • حنانه IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      مطمئن باشید آقای رئیسی سبک سنگین کردن و بی دلیل و منطق پا توی این راه سخت نذاشتن.
  • امیر IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    19 13
    ایشون از ریاست قوه قضاییه(که خواستگاه مبارزه با فساد و تبعیضه) میخوان بیان ریاست قوه مجریه رو بدست بگیرن که با فساد و تبعیض مبارزه کنن!! تو هرجای دنیا اینو بگی ازت تست الکل میگیرن
    • رضا IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      0 0
      برادر عزیز، درسته مبارزه با فساد در قوه قضاییه‌ست اما مبارزه با مفسد در قوه مجریه‌ست.
  • شیعه ابوتراب ع IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 4
    صل علی محمد محبوب ما خوش امد . صل علی محمد یاور ملت امد . صل علی محمد شیعه مخلص امد . رییسی رییسی دست علی یاز تو .خدا نگه دار تو .
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    15 3
    اشتباهی مثبت دادم من شرکت می کنم به سید ابراهیم رئیس الساداتی رای میدهم رای ما سید ابراهیم رئیس الساداتی
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    32 49
    آرزوی موفقیت مرد عدالت
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    29 8
    حیف
  • صالحه IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    24 29
    آقای رئیسی تونستن تو قوه قضاییه نه تنها مسئولیت خود را به نحو احسن انجام بدن بلکه بخش مهمی از مسئولیتی که متوجه دولت بود بر دوش کشیدن از جمله راه اندازی بسیاری از کارخانه های تعطیل و امید آفرینی در قلوب کارگران مظلوم. خوش اومدی مرد عمل و میدان
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    25 24
    من موافق آمدن ایشان نبودم و نیستم چون قوه قضاییه نیاز به چنین شخصی دارد، ولی از یک طرف هم کسی در جبهه انقلاب نیست که بتواند اجماع کامل ایجاد کند. امیدوارم حضور ایشان این اجماع را شکل دهد.
    • SE ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 11
      تنها نکته مثبت رییسی این است که می گویند روی او اجماع صورت می گیرد. اما این دقیقا نقطه منفی او است. او سبب ایجاد یک انتخابات بشدت دو قطبی مثل 96 می شود و ثانیا فرضا هم رای بیاورد همه جریانات به اصطلاح اصولگرا او را وامدار خود می دانند و از او سهم و حق و حساب می خواهند. چنین دولتی که شرکت سهامی بشود قطعا دولت شتر گاو پلنگ خواهد شد. امتیاز ندهد هم به سرنوشت احمدی نژاد دچار می شود.
  • علی رضا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    22 18
    شک نکنید اگر دوره قبل نمیگم همه بلکه اون عده از مردم که گول تبلیغات پوشالی روحانی رو خوردن یه خورده فهم و شعور داشتن وانتخابشون رو درست انجام میدادن الان وضع مملکت این نبود که خیلی جالبه برادر رئیس جمهور و برادر معاونشون یعنی دوتا از مقامات ارشد کشورمون دزد هستن حالا فعلا کاری با خودشون نداریم چون کاملا مشخصه چه کسانی گذاشتن که این دزدیها انجام بشه باید قبول کرد دوره قبلی بهترین انتخاب آقای رئیسی بود
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 9
      دیدم چه جور باهاشون برخورد کرد.یکیشون آزاد هستش.اون یکیم با اون همه فساد حکم آفتابه دزد رو بهش دادن!
  • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    39 4
    وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ امید است که به زودی و با حضور برشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، وعده الهی محقق گردد و زمین بهشت مستضعفان گردد ان شاالله
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    22 17
    سلام بر ابراهیم بت شکن
  • MD ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 5
    خدا رو شکر
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    41 19
    به هیچ وجه به ریسی رای نخواهم داد.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 13
    دیگه ثبت نام اینهمه منت گذاشتن نداره.
    • حسین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      13 3
      منت نگذاشتند برنامه های خود را مثل دیگر کاندیداها اعلام فرمودند.
  • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 12
    یه زمانی هم برای احمدی نژاد افسانه سرایی می کردند که چنین است و چنان و.... حالا نوبت ایشان است. انشاالله که تو زرد از آب در نیاد. لا اقل مثل این ملعونین اصلاح طلب مملکت را غارت نکند.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    14 14
    پسر فاطمه هم ارث برد از مادر روح امید دهد مملکت سلمان را خوش آمدید سید بزرگوار
  • رضا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 6
    ممنون که عدالت رو جوری برقرار کردی که طعم عدالت رو کشیدیم و الان اومدی تا شکم مردمم سیر کنی...تحولات چند سال گذشته ثابت کرد که هزیته مقاومت بسیار کمتر از مذاکره ست...بنابراین مردانی از جنس تو برا کسور مناسبتر هستن...ولی تو مگه قوه قضاییه رو اباد کردی؟؟الان درد بیشتر مردم از دزدی ها و اختلاسهاست که در اوح خودشه..شما بهتر نبود تو قوه قضاییه مسکلات دزدی و اختلاس رو حل میکردی؟؟رهبر شما رو برایه همیشه به عنوان یه رکن کشور میخاست نه برا هست سال....با اینکه باهات موافقم ولی از حضورت خیلی ناراحتم چون جبهه قضا بی فرمانده ماند
  • b IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 5
    خوش آمدی ابراهیم بت شکن
  • شیعه ابوتراب ع IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 3
    جناب اقای رییسی ریاست جمهوری را به شما تبریک می گویم . انشالله بعد از انتخابات برای خدمت به مردم رایگان دز خدمت هستم .لطف خدا نیاز مالی ندارم و خیلی دلم می خواهد ایران اباد شود .دیگر معتادی در کشو ر نباشد و نه سیگار و نه مواد مخدر دز مدینه فاضله ما جای ندارد . تا ان روز خدا نگه دار . شما صد در صد رییس جمهور هستید .هیچکس شک نکند . دیگر خیالم راحت شد . این اخرین کامنت من است .
  • بازنشسته IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 4
    خوش آمد عرض می کنیم انشا الله موفق وسر بلند باشید
  • محمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 3
    با استعانت از خداوند متعال و به حق محمد صل الله علیه و آله موفق باشی
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 5
    سلام علی ابراهیم...
  • م ز IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 6
    درود بر ابراهيم بت شكن بيا جانا كه خوش آمدي. انشاءالله اين انتخابات شروعي باشد بر دفن شدن تمام خط فساد و انحراف و ظلم و بي عدالتي در كشور امام زمان عج
  • م ز IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 4
    درود بر ابراهيم بت شكن بيا جانا كه خوش آمدي. انشاءالله اين انتخابات شروعي باشد بر دفن شدن تمام خط فساد و انحراف و ظلم و بي عدالتي در كشور امام زمان عج
  • م ز IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 3
    درود بر ابراهيم بت شكن بيا جانا كه خوش آمدي. انشاءالله اين انتخابات شروعي باشد بر دفن شدن تمام خط فساد و انحراف و ظلم و بي عدالتي در كشور امام زمان عج
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    مسولان ما،مانند قوم سبت دچار عذاب الهی شوند که اسلام را بخطر انداخته اند
  • سعید IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 5
    خوش امدی بزرگ مرد
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 1
    چشم همه مردم دردمند روشن. خوش آمدی سید بزرگوار.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 4
    خدا حفظشون کنه
  • ابراهیم IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 1
    باآرزوی تمام خیرات و خوبیها برای تمام بنی آدم از نظر بنده علیرغم تمام بی مسئولیتی ها ی قوه مجریه در تامین شرایط مطلوب جهت زندگی با عزت مردم بخاطر انتصابهای تماما بد در تمامی دستگاههای اجرایی بخاطر حاکم شدن روابط ،آقایان رییسی و قالیباف با پاکی وکارایی شغلی وجدیتی که دارند می توانند در ایجاد سلامت وسرعت بخشیدن به خدمت رسانی می توانند شرایط زندگی رابهبود ببخشند تا انتظارات مردم از دولت اسلامی براورده شود.
  • CA ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    13 18
    این دفعه هم شکست میخوری مطمین باش
    • دانیال IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      12 4
      ایندفعه انشاالله موفق میشوید.
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      9 6
      ايندفعه انشاالله موفق می‌شوند.
    • صلواتى IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 1
      كاربر بدون نام و نشان از كانادا درجريان نيستى و بدون مطالعه نظر ننويس اگر ايت الله رييسى ١٠٠ در ١٠٠ مطمئن نبود نامزد نميشد
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 1
      سید خراسانی شکست میخوره پس کی میاد نکنه لاریجانی ؟؟؟؟همونی که برجام رو نخونده ۲۰ دقیقه ای تصویب کرد !!!!بس کنید
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 4
    عزیزم خوش آمدی سید بزرگوار ولی حالا کی رئیس قوه قضاییه میشه؟ دیگه مثل شما کم هست
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 13
    سقف رای رییسی همون17 میلیونه و اگه ملت نیان قطعا انتخاب میشه چون کسی به خاندان لاریجانی رای نمیده اما اگه محسن هاشمی تابید بشه اون وقت باید منتظر رای سلبی اکثریت به ضرر رییسی و به نفع هاشمی بود و 17 میلیون رای رییسی در مقابل 30.میلیون رای هاشمی اصلا دور از ذهن نیست
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      8 2
      جنسی که زدی قلابی بوده!!!
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 4
    امیدوارم با آمدن شما ظهور حضرت مهدی نزدیک تر بشه
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 2
    یاعلی ۸ سال با شما و در رکاب رهبری با تمام قوا حرکت انقلابی خواهیم کرد فقط یک خواسته دارم تاسیس سازمانی برای جلب و ثبط و ضبط و پردازش اندیشه ها و نظریات و طرح های اندیشمندان ایران و بهره بردن از آن در اصلاح امور و دوم بیان مکتب اقتصادی انقلاب
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    14 4
    فقط میشه گفت احسنت خداوند پشت و پناهت باد
  • محمدحسین مبارکی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 1
    سخت است بنای محکمی که در نظر داری بر روی شناژ پوشالی این هشت سال ویرانه اما شما مرد مقاومتی و باید از اول بنا کنی واین کارمردانی باهمت مضاعف مثل شما پولاد مرد است که در برابر این مشکلات قد علم کرده واین بار سنگین و ویرانه بجا مانده این هشت ساله را باید بدوش بکشی با تمام تلاش توانی که ما مردم داریم پشتوانه همت ویاریگر روزهای سخت در پیش رویت هستیم و با یک پیمان که با شمامیبندیم دوباره ایران اسلامی را آباد و سرافراز خواهیم کرد به امید واتکال به خدای متعال و دستگیری مولایمان ارواحنا الفدا و پیر مرشدمان سید علی انشاالله
  • احسان IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 5
    به نظرم شانس یک این انتخابات فقط رییسی میتونه باشه البته اگه احمدی نژاد تایید بشه هر دو از یک شانس برخوردار هستند که رقابت بسیار بسیار نزدیک رو دارن بقیه کنید ها فکر نمی‌کنم مجموعا ۵ درصد هم شانس داشته باشند
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 2
    الحمدلله رب العالمین.نصرمن الله وفتح قریب وبشرالصابرین
  • جعفر IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 6
    باسلام شک ندارم اقای رییسی مقتدر عادل را ی میاره
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 4
    انشالله همه به کمک این مرد پاکدست برویم خدا را شکر و به حق امام رضا
  • جعفر IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 1
    سلام خدا بر پیامبر رحمت و خاندان پاکش با افتخار پرچم را بادرایت مقام معظم رهبری و همراهی این بزرگ مرد حامی ملت ایران به مولایمان امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف خواهیم سپرد انشاالله
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 7
    الان اوضاع خوبه اما همچی که رقابت دو نفره شد دوباره این آقا باید بره ق ق و خودش را برای 1404 بلکه هم. 1408 آماده کنه
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 1
    واقعا خوشحال شدم از حضور ایشان در انتخابات. انشاالله که ظهور حضرت مهدی در زمان ریاست جمهوری شما تحقق یابد.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 17
    مگه مملکت قحط الرجاله
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      14 1
      وقتی روحانی انتخاب شد قحط الرجال نبود؟!
  • مهدی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 4
    الحمدلله. خداقوت. عالی.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 14
    شکر دیگه معلوم شد این دوره رقابت بین اصولگراها و اصولگراترها با مشارکت حداقلی و ۳۰ درصدی ملت است دیگه
  • علی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 7
    ای کاش درمسندقوه قضائیه می ماندتا اولا دست همه فاسدها را قطع می کرددوم اینکه رئیس جمهموربعدی می دانست که رئیسی سایه به سایه او مرود ودست فسدان راقطع می کندهرکس که باشد.
  • علی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    11 18
    کسی که فقط حرف میزنه و شعار میده.
    • محمد رضا IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      17 4
      لیاقت امثال توروحانی که مرغ کیلو چهل تومن هم بدستت نیاد. نه فقط اقتصاد در همه زمینه ها.!!!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 1
    ای جانم به تو سید اگه احساسات رو بذاریم کنار و منطقی فکر کنیم فقط کار از آقای رئیسی بر میاد چرا که گذشته هرکس آیندش رو خبر میده واقعا ایشون مدیر هستن و نیتشون خدمت نه جناح بازی
  • احمد IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 11
    جناب رییسی بهتر بود در قوه قضائیه بماند و با تخصصی که داشت انجام وظیفه نمایند اکنون قوق قضائیه را از دست داددیم لاریجانی هم نیروی پخته ای است
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 1
      خدا بزرگ. وپشتیبان یاری کننده گان دین خودش است.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 2
    یکی از هموطنان عزیز فرموده که "من هم در انتخابات شرکت میکنم و به هرکسی که رقیب رییسی شد رای میدهم " من از این بزرگوار سوالی دارم. چرا مخالف رئیسی هستی؟ چون از جناح مقابل است؟ چون دزد و فاسد است؟ چون در آستان قدس و قوه قضائیه ضعیف عمل کرده؟ اصلاً ممکن است کسی ضعیف تر از این دولت عمل کند؟
  • محمد رضا شادالویی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    12 1
    خوش آمدی مرد میدان به امید خداوند متعال همرا شما به سمت ایران قوی حرکت کنیم . دعای خیر خانواده شهدا پشت و پناه شما بزرگوار باشد به یاد عکسی افتادم که سردار دلها پیشانی شما را می بوسید
  • سید حسین گوهریان IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 17
    آقای رییسی شما برای کسب قدرت آمده اید نه برای کشور و ملت و‌‌اگر نبود جکم مقام رهبری برای خویش ملاک و‌در مسند ریاست دستگاه قضا می موندید لذا مردم ‌و کشور را بهانه برای تشنه قدرت بودن خود قلمداد نکنید و مشرق سانسور نکنه چاپ نمایند
    • محمد محسن IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 1
      توهین نکن متوجه باش خدا می بیند هرچی میگی وباید در آخرت پاسخگو باشی.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 1
      هر کامنتی چن می‌گیری داداش؟ خیلی بد بهت کار رسانه‌ای یاد دادن. :))
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 2
    ۱۰:۱۲ - دورویی و نفاق و مردم ازاری در کامنتت هم نمایان است. اشتباهی مثبت زدم. بله انگار با امدن رییسی خیلی ها دیگه نمی تونی به راحتی زیرمیزی بگیرن
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    8 6
    ای بابا هیچ خبری نیست. رای بی رای. مسئولین قبلی هم قبل از اومدنشون بیانیه خیلی قشنگتری از شما داده بودن ولی هر روز بدتر از دیروز
    • محمد علی IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 0
      دقت کن بعد نظر بده.!
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 2
    احسنت انشاءالله موفق می شوید
  • محمد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 6
    سلام جناب رئیسی خوش آمدید فقد این را بگویم نیم مردم ایران که چهار سال قبل پای صندوقها رفته اند پشیمان از اینکه چرا خراب انتخاب کرده اند امیدوارم ایرانی سر بلند داشته باشیم
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 3
    بهترین کار رخ داد ، اما جناب رئیسی ... عدالت و قسط اسلامی هم اصل مهم شیعه است گه تا کنون مغفول مانده. ، که شما الحمدلله نشان داده اید مرد عدل خواهید بود ... ما که در مییر رفتنیم . دعای خیر مما همرلهتان خواهد بود .. به نظرم. که تعداد زیتدی از کاندیداها باید. به نفع شما انصراف بدهند . خصوص اقی لاریجانی ....
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 1
    ان شاالله با عنایت الهی ب آنچه ک لیاقت شماست برسید.خیلی خوشحالم ک اومدید و امیدی در دلمان ایجاد شد...من الله التوفیق
  • مهران IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 1
    سلام علی ابراهیم
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 2
    سلام به روی ماهت خوش اومدی عزیزم
  • بهمن IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 0
    آب زنید راه را حین که نگار میرسد .
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    جناب آقای رئیسی خوش آمدی اولین حمایت خودرا از بورس اعلام فرمایید تا سرمایه گذاران امیدوار در بورس باقی بمانند. در ضمن امکان این را دارد . مخالفان شما در بورس اخلال ایجاد کنند آنهارا زیر نظر داشته و جهت محاکمه به دست عدالت بسپارید وسرمایه سهامداران کوچک که با ترفند بالاکشیدند به بیت المال برگردانید
  • هالو IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 3
    متاسفم برای کسانی که باز سنگ ابراهیم به سینه می زنند بعد چهار یا هشت سال باز ابراهیم به منویات رهبری توجه نمی کند وباز شما هستید که ای وای این طوراگه نمیشدوآن طوراگه نمیشد و..باز د وباره یک بت شکن دیگر و کوهی از مشکلات
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    کسی نگران قوه قضائیه نباشه آیت الله اعرافی بهترین گزینه هستند و آدم سلامت و مدیر قوی
    • رسول IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 3
      این حرف خوبی ولی آقا بهتر ازهمه می دانند چه کسی شایسته مقام قضاوت هستند.
  • ،،، IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 2
    جناب رئیسی سید بزگوار تا آخرش با حضرت آقا بمان .مانند احمدی نژاد ناامید نشویم
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 1
      آفرییییییین این شد حرف حسااااااب
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 7
    خوش آمدی سید بزرگوار
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    6 8
    لبیک یا رئیسی
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    با اهداء سلام واحترام محضر مقدس بازوی قدرتمند مقام معظم رهبر فرزانه وعزیزمان. سلام به سید جلیل القدر خادم بزرگوار آقا اما رضا صلوات الله وسلامه علیه . سلام به سلاله ی جلیل القدر خانوم فاطمه ی زهرا سلام الله . درودت باد حضرت ایه الله سید ابراهیم رئیسی .خوش آمدی وبا تمام وجودخوشحالمان کردی .فرهنگی بازنشسته
  • باغبان پیر FR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    گام دوم انقلاب, انسجام ملی, ایران قوی, تحقق آرمان های انقلاب روز ۲۸ خرداد با مشارکت حد اکثری با آقای رئیسی یوم الله دیگری را رقم خواهیم زد و گام در راه امید, کار, تلاش, سازندگی, نو آوری, رشد و توسعه ایران خواهیم نهاد
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم نصر من الله و فتح قريب اللهم اجعلني في درعک الحصينه، اللتي تجعل فيها من تريد. آمين يارب العالمين
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    سلامتی وموفقیت شما رو از خداوند خواستارم
  • آراسته IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    نه کلید نه لابی
  • مرتضی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    به نظرم در حال حاضر بزرگ‌ترین ضربه ای که این نظام داره میخوره فساد اقتصادی مدیران و مسئولینه آقای رئیسی با توجه و قدرت و نفوذ و سوابق مدیریتی در قوه قضائیه میتونه کمک حال نظام و مردم باشه از سیاست خارجی در چند سال اخیر ضربات زیادی خوردیم فشارهای خیییییییلی زیادی به قشر آسیب دیده و فقیر و متوسط جامعه وارد شد در عوض سرمایه داران فرصت طلب سود های زیادی از این آشفتگی بازار بردند امیدوارم فارغ از تمام بازیها و جناح بازی سیاسی مردم به آقای رئیسی اعتماد کنه و نظام هم حمایت قاطع بکنه با توجه به سوابق ایشان در قوه قضائیه و حمایت از تولید تا حدودی امیدوار شدیم و هم چنین تیم اقتصادی قوی در کنار خودشون داشته باشن
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    اگه رئیسی از قوه قضاییه برسه دزدان و فاسدان بیت المال نفس راحتی میکشن حالا کی میتونه جای ایشون رو پر کنه؟
  • علی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    یه چیز میگم میخواین توهین حساب کنید یا حقیقت قانون انتخابات در ایران مثل عصر حجره واقعا مایه شرمساریه ، از کفتر باز گرفته تا دلقک و سیاه بازی اومدن واسه ثبت نام، از ورشکسته سیاسی تا دزد و اختلاس گر و قانون گریز در انتخابات شرکت میکنند در اینجا آزادی به معنی بی قوارگی تمام نمود پیدا کرده شورای نگهبان و مجلس وقانون اساسی واقعا مشکل دارند در این زمینه حداقل ثبت نامی در شان سرداران رشید مخصوصا سردار سلیمانی داشته باشیم
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    شکرا لله
  • رضا IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    من هم رییسی رو دوست دارم هم احمدی نژادرودوست دارم وبه نظرمن باوردودهردودرانتخابات حضورحداکثری مردم رودنبال داره وچشم دشمنانمون کورمیشه وانتخابات واقعارقابتی میشه واون موقع مردم تصمیم میگیرن کی رییس جمهوربشه به امیدروزهای روشن برای کشکورعزیزمون
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    قوه قضائیه محل برخورد با مفسدین است، قوه مجریه محل جلوگیری از فساد. درود بر سید محرومان و دشمن مفسدان *** بار دگر روزگار چون شکر آید ***
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 1
    سلام بر ابراهیم. انشاالله پایانی باشد بر حکومت خانواده های اشرافی
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    باز روحانی و ستاد شمارش آرا تعرفه ها رو زدونکمهر میزنن که باطل کنن
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 0
      مهر نمیزنن
  • مصطفی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 1
    سید دوست داریم
  • یاسین IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 0
    خدارو شکر ، الحمدالله ،
  • مهدی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 2
    خب من ورود حاج آقا ریسی رو به خبرگزاری فارس و مشرق تبریک میگم ... دو ماه مقدمه چینی و تخریب احمدی نژاد امروز نتیجه داد
  • پیام IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 6
    باز امدند 8سال دزدی فقرو بدبختی رای بی رای گول نخوریم
    • رضا IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 0
      به اصلح رای بده.
  • صدرا کرمی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 2
    اقای ریسی ظاهرا در قوه قضاییه خوب کار می کردند گرچه من معتقدم دانه درشتها در زمان ایشان هم مصونیت داشتن م.الان چرا این جایگاه که کمی رضایت عامه جلب کرده را رها می کنند!
    • رضا IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 0
      صلاح خویش خسروان دادنند.
  • 2062848791 IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 5
    به عقیده من تو این انتخابات کوچه بازاری صلاح نبود آقای رئیسی شان و منزلت و به عبارت مهمتر صلابتشون رو زیر سوال ببرند ایشون ساخته شدند برای قضا و در این جایگاه به همه قوا اشراف داشتند حیف شد.
  • حسن IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    به امید رفع فساد در قویه مجریه به رئیسی رای میدهم
  • محمد رضا IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 7
    رأی بی رأی این آقای رئیسی رو هم خوب می شناسیم . هیچ کاری ازش بر نمی آد فقط شعار می ده - هر کسی رأی بده خیانت کرده به مردم ستم دیده. من رأی بدم بعد دزدان و اختلاسگران به ریش ما بخندن .
  • اشنا IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    احتمالا ایشون میتونه ایران رو به عظمت خشایار شاه برگردونه حالا باید دید استر جدید چه کسانی هستند ایا نتانیاهو استر جدید می باشد ؟!!!
  • امیر IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 4
    سید عزیز امید مایی خدا پشت و پناهت باشه
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 0
      امید ما به خداست نه بنده خدا
  • رضا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 4
    سیدابراهیم رِیسی بهترین گزینه برای قوه قضاییه است .بدرد رییس جمهوری به هیچ عنوان نمیخوره و رای هم نمیاره و اگرم رای بیاره مملکت از اینم که هست بدتر میشه.... متاسفانه جایگاه قوه قضاییه اش رو هم از دست داد. حالا باید دنبال کار بگرده....
    • مسعود IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 3
      بهترین رمال هم همچین نظر صریحی راجب ۴ سال بعد نمیتونه داشته باشه ک شما داری و هنوز چیزی شروع نشده قضاوت کردی عملکرد ۴ ساله ایشون رو اگه انتخاب بشه
  • مجید IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    سلام بر ابراهیم سلام بر سادات خوش آمدی مرد با خدا با تو هستیم تا آخرین نفس به حول قوه الهی...
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 3
    خوش آمدید سید بزرگوار
  • NL ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 8
    ایران قوی؟ کجاست؟ بگو ماهم ببینیم
    • علی محمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 2
      قراره قوی بشود.
  • NL ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 4
    10:12همون رای سفیدت هم برای خودت-تو وآمثال تو"بی تفاوت"به درد لای جرز میخورید..عرت زیاد بسم الله- راه باز/جاده دراز رفع زحمت کن..
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      0 1
      ظاهرا واسه شما کلا هیچ تفاوتی نمیکنه مردم واسه چی رای سفید میدن .یا اصلا رای نمیخوان رای بدن . بهرحال چه مشارکت ۲۰ درصد باشه یا ۸۰ درصد واسه شما فرق نمیکنه درد مردم چیه .کاسه ات همجوره چربه .
  • ملت IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 0
    سید خوش آمدی ایکاش چند سال پیش بتو اعتماد میکردیم سید جان ......انشا الله ریشه فساد نابود شود
  • NL ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    درود برسیدبزرگوار..خدا پشت پناهتان اولاد پیامبر"ص"خوش امدی دست علی "ع" برسرما/سیدابراهیم شدریس جمهور محبوب ما/بردشمنان آقاسید لعنت..
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    باید حزب مسجد با پشتوانه مردم موحد تشکیل شود تا برای همیشه ریشه جناح بازی کنده شود. ایشان این کار را انجام می دهد
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 1
    لابد ما علم غیب داریم که مطمئنیم رای میاره و رئیس جمهور بعدی قطعا رئیسیه؟
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 14
    نمیشناسمش نیازی هم نمیبینم بشناسمش
    • جوانمرد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 0
      نشناس.!!!
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 18
    از اول هم معلوم بود اسب را زین کرده آید
  • مهدی پاکدل IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 1
    بهبببهههه.. دولت انقلابی کامل شد.. یاعلی مدد حاج ابراهیم جان قوه قضاییه رو که اینجوری اباد کردند قطعا برازنده ریاست جمهوری هستند حاج ابراهیم جان خوش امدی
  • حسین IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 3
    درود بر سه سید حسینی ، رئیسی و خامنه ای ، خمینی
  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 0
    دیگه نمیخواستم رای بدم ...چون شایسته نمیدیدم کاندیدا را ولی حالا نظرم عوض شده .....انشااله اقای ریسی مشکلات ملت مظلوم ایران را هر چه زود تر برطرف کنه ...یا خدا....واقعا مردم ایران قشر کارگر و ......خیلی ستم دیدم خیلی ....یعنی بعد انقلاب هم باز ستم دیدیم ......خدا کمک کنه ریسی رای بیاره و عمل کنه به حرف هایی که میزنه .....
  • بیات IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    خوش آمدی مرد میدان سخت.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 0
    درود بر ایت الله رئیسی انشالله پیروزی در انتخابات 1400
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 5
    اگر بگذارن احمدی نژاد بیاد و رای او را درست بخوانند و به اوبدهند انوقت خواهید دید چه کسی پیروز میدان است
    • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 3
      آقای احمدی‌نژاد بیاد بنزین میشه لیتری ۱۰۰ هزار تومن یارانه میشه ۱ میلیون ،دلار میشه ۲۰۰ هزار تومن ، و برو بالا بالا ،متاسفانه کار آقای احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری ،غیر کارشناسی شده است ،هرچه شد شد،اینطوری که نمیشه ،یه تفکری گفتن یه چیزی.
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 1
      چه ادبیات آشنایی...! فلانی بیاد بهمان می شه، فقط یادت باشد که هر کاری احمدی نژاد کرد و گفتند غیر کارشناسی است و لغو کردند را بعدا خودشان مجبور شدند اجرا کنند!
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 4
    قطعا کل اتحادیه اروپا و کدخدا چنین شخصی را تایید و به رسمیت نخواهند شناخت و آینده برجام و روابط و تجارت خارجی و... به مخاطره خواهد افتاد
  • احمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    جهانگیری معاون اول روحانی: آنانی که در کارنامه کاریشان کمتر اقدام واقعی و موثری برای حل عملی مشکلات مردم دیده می شود چنان شعار می دهند که قادرند که مشکلات مردم را یک شبه حل کنند. یعنی الان از مملکت فرار کنیم بریم بهتراز موندن با حکومت سوم روحانی
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 15
    قدرت چه که نمیکند
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 9
    به نظر بنده آقای رئیسی در قوه قضائیه می ماند بهتربود ،بهتر به درد مردم ،خواهد بود چون منبع مبارزه با کل فساد کشور قوه قضائیه است اگر این قوه ،کارساز باشد،مملکت اصلاح می شود،‌دیگری فقیری در کشور نخواهیم داشت.
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      3 0
      واقعا درسته،حتی دهیارها وشورها روستا از آمدن آقای رئیسی به قوه قضائیه ترسیدن،و کسی جرأت خطا کردن رو نداشت.
  • ع.ا.ق.م IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    سلام وتشکروتبریک ازاعلام حضورآقای ریسی. ازایشان تقاضاداریم.به مقامات ذیربط دستور دهند:آنهایی که علیرغم قسم هایی که درهنگا م دریافت حکم و ابلاغ مقام خودیادکردندکه ازدردمردم بی خبرنباشند ومردم رادرفشاره های اقتصادی بی پناه نگذارند و ازآمدن میان مردم(به بهانه کرونا و....) واهمه داشتند و انها یی که با سبک مدیریتشان زمینه فساد ودزدی های کلان و ...رافراهم کردند ومردم را به انقلا ب و امام و ....بدبین و....کردند.را محاکمه و به اشدمجازات برسانید.تادیگرهوس مسولیت گرفتن دراین کشوربه سرشان نزند.
  • کارمند IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    درود بر آقای رئیسی ان شاء اله با عملکردشان امید را به ایران و ایرانی برگردانند
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 1
    بهترین گزینه برای قوه قضائیه ،آقای حسن نوروزی است ،ایشان فردی با ایمان ومتدین هستن.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 13
    ای کاش سنگر رو نگه میداشتی سید
    • علیرضا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 2
      هرجا احساس تکلیف کنند اونجا سنگره.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 9
    رییس جمهور لاریجانی است شک نکنید
  • امیر IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 3
    چرا پیام منو نمیذاری ادمین دوزاری
  • علی حسن IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    23 0
    با دولت قدرتمند و مقتدر به بسوی اینده روشن.
  • سعید IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 1
    با سلام،فرمایش آقای رییسی و تمامی ثبت نام کنندگان ،مثل اینکه تازه متوجه فساد ،تبعیض ،اقا زادگی،اختلاس،معیشت مردم و...شده اند،سوال این است که تا حالا چه ...می کردید،خواب تشریف داشتید؟!!!!
  • سعید IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    انشاالله با آمدن رییسی نگاه به درون قوت بگیره و به جوانان بیشتر تکیه بشه
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    47 0
    حالا که قراره آیت ا…رئیسی، رئیس جمهور شوند.که ما و تمامی اعضای خانواده همچون سال ۹۶ دوباره با افتخار به ایشان رای خواهیم داد، حتما می بایستی فردی به معنی واقعی سالم، شایسته و آشنا با مسائل و مشکلات موجود در قوه قضاییه و بویژه بدون حاشیه که به هیچ وجه هیچگونه شائبه ای در مورد خودش ، خانواده اش و اطرافیانش نباشد توسط ایشان برای ادامه مسیر تحول قوه قضاییه به مقام معظم رهبری برای جانشینی پیشنهاد گردد.
  • علی دانشجو ارشد IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    رای ما رئیسی
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 7
    فقط احمدی نژاد..
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 2
    درود خدا بر آيت الله رئیسی.
  • سلام DE ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 8
    آیا احمدی نژاد دوم داره ظهور میکنه یا واقعا راست میگه ؟ خدا به داد همون توده مردمی برسه اگه که احمدی نژاد دومی ظهور کنه ...
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    رای از ملت.کاروتلاش صادقانه ازشما.حمایت ازمردم.رهبری.وباکمک نخبگان کاروانها وکابینه قوی همچون سعیدمحمد ها.جلیلیها.کشورازباطلاق بیرون آمده وشکوفا وقدرتمند شود.یاعلی مدد
  • Kardarblash IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    سلام و صلوات خداوند بر سید ابراهیم رئیسی
  • حسن IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    الهی ای امیدمحرومان ومستصعفان پناه ویاریگراودربرابرهجمه های مفسدان وغرب ده های داخلی ورسانه ها وماهوار ه های عبری وبهایی وعربی فارسی مستکبران جهان باش
  • محمد US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    آقای ریسی میگه ریشه مشکلات اینه ک فرهنگ سازی خوبی صورت نگرفته ،این فرهنگ سازی در آموزش و پرورش صورت میگیره ،من آموزش و پرورش رو متحول خواهم کرد
  • مهدی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 4
    جسارتا آیا در شهریور سال گذشته ایشان و آقای قالیباف توسط دفتر رهبری برای حضور در انتخابات منع نشدند. یا من اشتباه میکنم
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    5 2
    آقا کاری ندارم اما پیام ها از مبدا آلبانی همراه با بوی سوزش زیاده
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    سلام خدا بر مشرق وبصیرتش.
  • احمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 5
    جناب ریسی مطمئن باشید الان که این دلواپسان برایت سر و دست میشکنند و با دمشان گردو میشکنند بعد از چند سال شما می شوید احمدی نژاد دوم همان کاری که دوره های قبلی وسه احمدی نژاد کردند بعداٌ چه شود و الان در موردش چه می گوید خیلی خوشحال نباش و با بند پوسیده این افکار خود را در چاه نینداز
  • مهدی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 0
    جناب آقای رئیسی فرمایشات شما بسیارمتین وزیبا اما ازلحظات تلخ وشیرینی که فرمودید،کاش واقعا" برای همه یکسان بود که نیست!
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    10 1
    ان شا الله خیره.
  • علی GB ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 2
    کامنت ها راخواندم بیشتر از انچه منطقی باشه احساسی بود باز ۸ سال دیگه در همان جایی هستیم که الان قرار داریم .
    • علیرضا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 2
      شما سعی کن احساسی نظر ندهی.!
  • محمد IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    هیچگاه در هیچ حکومتی قحط الرجال نداشتیم اما در حکومت اسلامی برای نیامدن علی (ع) به مدت 25 سال چرا؟ برای نیامدن امام خمینی (ره) بمدت 15 سال چرا؟ و برای نداشتن سیستمی که بر مبنای ارزش های اسلام و انقلاب نتواند فرد واجد شرایط را تکلیف به حضور و کاندیداتوری کند چرا؟ و برای آمدن یک دلیل کافی است و فردی هم که می آید خود آن را انتخاب نمی کند ولی برای نیامدن هزار دلیل نا کافی؟ کسانی که در طول دوران مدیرتی خود ولو در سطح کوچک و حتی درون خانواده خود امتحان پس دادند باید بدانیم که آزموده را آزمودن خطاست و بنده متاسفم که کاندیدای مورد نطر خود را در ثبت نام شدگان فعلی نمی بینم و به قاعده بد و بدتر اعتقادی ندارم بلکه یا خوب(که خوب ترین خوب همان خوب است) یا بد نه اینکه یا خوب یا بهترین بد که خود مساویست با همان بد پس بیاییم بجای آمدن فردی را انتخاب و مکلف به آمدن کنیم که خود نمی خواهد که بیاید اما همه (اکثریت مطلق)می خواهند که باید.
  • محمود IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 2
    خوش امدی انشاالله درپناه حق وامام زمان وحمایت مردم مومن انقلابی بتوانید درهمه عرصهها انقلابی بوجود اورید
  • امین عابدی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 4
    کاشکی دو تا رئیسی داشتیم . درود بر آینده سیاسی ایران زمین سید محجوب آیت الله رئیسی
  • عاطف مستشار IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    همه بيانيه را نخوانده قبول دارم ولى در پاراگراف اخر ٢ تا غلط چاپى ديدم يكى [ بر خلاف ] يكى هم [ خدمت گذارى ] عزيزان در نوشتن دقت نمايند
  • FR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 2
    متاسفانه دیدگاه آقای رئیسی نسبت به مردم و حاکمین به نوعی سنتی است! خدمت باید براساس دیدگاه های روشن و توجه به کرامت انسانی عیال الله باشد! خدمت به مردم وظیفه است نه تکلیف، نه از نوع منبری و حاجی بازاری، که از طریق صدقه و خمس و زکات به عده ای مفلوک و نیازمند و ... صورت بگیرد. تفاوت خدمات را در نوع نگرشی که به موضوع یارانه ها دارند میتوان تشخبص داد.آقای رئیسی در مقابل پدرخوانده های بی خاصیت اما پرادعا کم میآورد، خواهید دید.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 4
    کارایی رئیسی در قوه قضائیه بیشتر بود. در مدت کوتاه کارهای بزرگی انجام داد !ضربالمثلی است میگه"سنگ در جایی که هست سنگینه "
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    به عمل کار برآید به سخن رانی نیست...
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      درسته، این ضرب المثل در مورد همه آدما صدق می کنه. مثلا خود شما تو زندگی شخصیت چند مرده حلاجی؟
  • بختیاری IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 0
    والامن‌اصلاجاتوشناسنامه‌ام‌ندارم‌.اگه‌جابودحتما‌رای‌میدادم
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 2
    با سلام اقتصاد ایران اقتصاد دان می خواهد که کسی در کارش دخالت نکند رئیس بیمارستان باید مدیریت خوانده باشد نه علم طب و طبیب و روحانی باید علم اخلاق بدهد در تمام امور باید هرکس جای خود باشد وسلام بابا مملکت درست نمیشه
  • س IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 2
    چرا آقای ریسی باید شرکت می کرد. مگر هدف خدمت نیست دستگاه عريض و ویل قضا با اون همه مفسده وخطا چرا باز باید به دست امثال طبری بیفتد هیچ عقل سلیمی قبول نمی کند جز اینکه یک نیروی قوی پشت پرده هست که از دامن پول بیت المال تبدیل به یک جریان بزرگ مافیایی در ایران شدن تا خون مردم ایران رابمکند وادعای میهن پرستی هم داشته باشند آقای ریسی شما چرا قبول کردید که عروسک گردان این خیمه شب بازی باشید
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    ابراهیم بت شکن بت لیبرالو بشکن. از دوقطبی شدن نترسید، از انشقاق در جبهه انقلاب فقط بترسید . اگر همه پشت رئیسی باشن هم با اختلاف بالا پیروزیم هم دولت قوی تشکیل خواهیم داد که سعید محمد و سعید جلیلی و زاکانی و محسن رضایی و... هم داخلش هستن.
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 1
    اب زنید راه را ......
  • محمد IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    ما که تواین چندسال خنده آقای رئیسی را ندیدیم شاید ازاین به بعدببینیم
  • محمد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 7
    رای بی رای نون وبنزین میخادگرون بشه
  • محمد صانعی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    الحمدلله بالاخره مردی برای مبارزه بی امان با فساد سرسام اور ،مردی از جنس حاج قاسم در میدان، مردی برای اجرای عدالت اجتماعی ، این گمشده انقلاب اسلامی ، بردی برای ریشه کنی فساد و تبعیض و باند بازی و رانت خواری . مردی در به اجرا رساندن رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب بخصوص در اقتصاد مقاومتی و رفع موانع بر پشتیبانی از تولید ، یعنی ایجاد اشتغال و ثروت و رفاه عمومی. ان شاالله
  • اسماعیل اخوان IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    4 1
    بسیارخوشحالم که بزرگواری مثل ایشان پابه عرصه انتخابات گذاشته اند
  • سمیهوباسلام IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    2 1
    باسلام عرض خسته نباشی به اقای ریسی یعنی حرف های خیلی خوب زده دستت درد نکند
  • 1 RO ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    پوپ
  • برزگر IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 1
    انشاالله به امید خداسیدلیاقتس را داره.برای بعضی متاسفم چرا میگن ریس جمهور هیچ اختیاری از خودش ندار پس چرا خودشان دوباره مادموازل متاسفم
  • محمد IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 2
    ببخشید این همان نبودند که می گفتند سئوال خواهم کرد این ثروت را از کجا آورده ای چی شد پس ما که ندیدیم کار خاصی انجام بده نه کسی را سئوال پیچ کرد نه محاکمه هیچ فرقی بین اصول گرا و اصلاح طلب ها وجود ندارد رای بی رای
    • حنانه IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      برای کمک به کشورت پیشنهاد میکنم رای بدی. رای ندادن شماها یه کمک بزرگ به بدخواهان ایرانه که دقیقا همین رو می خوان. اگه ایران رو دوست دارید، تو این برهه خاص تنهاش نذارید
  • CA ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    2 0
    مگه نباید کاندید موقع ثبت نام استعفا از شغل قبلی بده
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    شاید بشود عنوان کرد ایجاد دولت جوانِ مؤمنِ حزب الهی و انقلابی یکی از روندهای تکاملی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت بنیانهای ملی، منطقه ای و جهانی و زمینه سازی برای ظهور منجی موعود (عج) است. با توجه به این موضوع و تاثیر شگرف فضای مجازی در نتیجه انتخابات بر ما لازم و شاید واجب باشد نسبت به تولید و انتشار محتواهای مختلف متناسب با رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعیِ پرطرفدار برای کاندیدای اصلح بر اساس گفتمان و بیانات مقام معظم رهبری اقدام کنیم
  • ناشناس IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    امیدوار هستیم تغییرات باعث بهتر شدن وضعیت معیشت مردم شود ویه کمی هم آرامش این مردم صبور چیز دیگری از کانداداها نمی خواهند لطفا اینقدر انتقاد نکنید خواهشمندام در خصوص مشکلات راهکار ارائه فرمایید شاید مفید تر باشه برای کسی که رای میاره .
  • ناشناس IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    هشت سال دولت در اختیار اصلاح طلب ها بود مرغ از 7هزار تومان رسید به 35هزار تومان دلار از 4هزار تومان رسید به 24 هزارتومان بورس با خاک یکی شد خیلی ها به خاک سیاه نشستن حالا باز اسحاق خان جهانگیری اومده کاندیدشده مردم شریف ایران یادتون هست صبح بلند میشدین میدیدین دلار شده چهار هزار تومان حلا دلار شده بیست وچهار هزار تومان علا برکت اله یعنی تو هشت سال به اندازه شش برابر کل دولت های بعد انقلاب افزایش قیمت داشتیم .باز بفرمایید به آقا اسحاق رای بدین .
  • رییسی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 1
    ما همیشه پشت شما هستیم آقای رییسی
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 1
    رئیسی حمایتت می کنیم
  • بهروز شیرراد IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    ما ۳۰۰۰ مال باخته در شهرستان محموداباد در خدمتیم.لطفن تماس بگیرید
  • فریبا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    2 0
    انشالله که با امدن ،رئیس جمهور جدید ،ی فرجی بشه برای ملت ..الهی که کاری کنن این پیمانکارای شرکتی که در اورگان دولتی کار میکنن حذف بشن ...
  • بتول طاهریان IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 1
    رای ما به اقتدای سردار سلیمانی دکتر سیدابراهیم رئیسی
  • رضای IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    1 0
    به امید ایرانی موفق و پیروز و قدرتمند
  • س IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    0 0
    رای با کی
    • ف IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      2 0
      رأی ما رئیسی
  • ولی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    1 1
    رای من جناب ریس یاعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس