کد خبر 1217271
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
مادرید

علاقه مادرید به تقویت روابط اقتصادی و تجاری با تهران در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا عنوان شد.

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امروز در دیدار با خانم ریس ماروتو وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا که ریاست طرف اسپانیایی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور را نیز بر عهده دارد، همکاری‌های دوکشور در حوزه‌های اقتصادی و تجاری را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های مهم دو طرف برای همکاری‌های اقتصادی دوجانبه، خصوصا در حوزه مبادلات تجاری و همکاری در حوزه نفت و گاز، کشاورزی، زیرساخت‌های بخش گردشگری و حوزه‌های حمل و نقل هوایی و دریایی بر ضرورت بهبود و ارتقای مناسبات در این حوزه‌ها از طریق برطرف ساختن موانع موجود و هدف گذاری برای نیل به جایگاه متناسب با ظرفیت‌های دو طرف تاکید کرد.

خانم ریس ماروتو وزیرصنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، علاقه مندی اسپانیا به تقویت روابط اقتصادی و تجاری با کشورمان در چارچوب نقشه راه همکاری‌های دو کشور را اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با پایان بحران کرونا، دوره جدید همکاری‌های اقتصادی دوجانبه آغاز گردد.

منبع:شبکه خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس